Selaaaaaamm okunma sayısına baktığımda sevinç dansı yaptım yemin ediyorum. bu hikayeye başlarken bu kadar okunacağını tahmin bile etmiyordum cidden :3 hepinizi çok seviyorum kooccaman opuldunuz kuzularim neyse artik Ben sizi bolumle bas başa bırakayım umarım beğenirsiniz iyi okumalaar <3
*****
"Baban mıydı lan o?"
mertin anırarak gulmesini umursamayaraktan sinifima çıkıyorum. sinifima dedim düşünün su son zamanlarda orayı o kadar çok benimsedim ki artık insanların benimle dalga gecmedikleri tek yer orası. Selin de kendi tuzağına kendi düştü. Babam sabahları onu da okula biraktigindan bütün herkese rezil oldu. sınıfa çıkarken selinin kafasına bir tane geçiriyorum. patates kafalı maymun. ikimizi de yaktı gerzek beyinli. kırk yılda bir okulu asiyorum onda da kardeşime yakalaniyorum. bir de serkani sokuyor arka koltuğun altina. ulan o çocuk oraya nasıl sığdırdi hala düşünüyorum amk. nazlı koşarak yanıma geliyor.
"Samet biraz konusabilir miyiz?"
Bir merte bir de nazliya ifadesiz suratimla bakiyorum.
"Hayır"
sınıfa dogru ilerlemeye devam ediyorum. sınıfın önüne vardığımda emeli görüyorum. yanındaki kim lan onun? Oha yok artık Gökhan. Gökhan ve emel sarmaş dolas sınıftan çıkıyor. Emel bana sikici bakışlarını atıyor. ne yalan soyliyeyim tirstim. Mert arkamdan geliyor.
"Kanka ne bu hal lan?"
"ne varmış lan halinde?"
"yaşayan ölü gibisin amina koyayim"
"sanane yarram? sen sevgilinle ilgilensene benden ne istiyon?"
Mert anlamsizca suratima bakıyor. Ee bilmiyor tabii mirayla olanları.
"He kanka mira bizim okula gelecek haberin olsun özellikle sana söylememi istedi."
Gavat hissettim.
"olum koca istanbulda başka okul mu yok lan? ipini koparan bizim okula geliyor."
mert gerinerekten cevap veriyor
"Valla benim icin gelecek karşim."
double gavat hissettim
"iyi be ne bok yerseniz yiyin bana dokanmayin da. yine bir emel faciasına kurban gitmiyeyim"
mert ne alaka der gibi bana bakıyor. umursamayaraktan sınıfa dalıyorum. normal olmam gerek bütün rezilligime rağmen bir karizmam var bir namim var benim. sınıfa dalar dalmaz öğretmenin masasına zipliyorum.
"selaam millet artık eski samet döndü. "
sınıfta herkesin uyudugunu görünce bir afalliyorum. ayaklarımın dibine bir kalemlik geliyor. Kimin attığını görmek icin kafami kalemligin yönünde çeviriyorum. Murat kafasını kaldırıyor.
"Ilk ders boş geç sirana zibar lan. bizi de rahat bırak."
miskinler toplumu arkdslr.s
öğretmen masasindan inip muratin yanına zıpliyorum.
"Kanka benim acil sevgiliye ihtiyacım var. bildiğin biri varsa bana yönlendir güzel olsun he"
Murat kafasını kaldırıp cevap veriyor.
"Abone pezevengin miyim lan ben senin? kalk siktir git sirana gece uyutmadilar zaten beni"
"Murat seni barinaga kapatasım var yemin ediyorum. tipe bak pitbullu andiriyosun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ERGENİN GUNLUGU
Teen FictionBir ergenin günlüğü sadece eglenme amaçlı yazılmış bir hikaye. Olay veya bir kurgu yok, tamamen kafamıza gore. Samet insanların sevdiği, eglenceli bir karakterdir. Samet'in eğlenceli ve bir o kadar ekşinli lise hayatini umarım sizde eğlenerek okursu...