Winter P.O.V
er flitsen opeens allemaal bilden voor mijn ogen langs. 'ik zie Link, hij staat achter de heksen koning. hij staat niet achter hem omdat hij gevangen is genomen hij grijnst. "geweldig werk weer zoon." zegt de Koning. "bedankt vader." zegt Link. is dit echt of droom ik. dan zie ik Jeremy Harm en Joost. ze zitten in een kooi ondervoed en smerig. ik draai rondjes ik probeer Herfst te zoeken. ik zie Zomer en Lente wel staan. ze staan met alle andere elven in de bergen verstopt voor de heksen nu hun belangrijkste beschermers uit elkaar zijn en weg. dan pas merk ik het dat ik iets of iemand vast heb. het is Herfst zijn leven loze lichaam licht in mijn armen.' ik schrik en kijk meteen in de mooie ogen van Herfst. "wat gebeurde er?" vraagt Herfst geschrokken. "ik weet het niet, ik kreeg iets van een visioen." zeg ik. Link komt naar ons toe lopen, woeden borrelt in me op. "jij vuile leugenaar!" schreeuw ik naar hem. "rustig Winter." zegt Herfst. "Link ga lekker naar je vader toe!!!" schreeuw ik herfst compleet negerend. "ik weet het wel ik ben niet dom. jij, jij, jij heks!!!" nu schrikt Herfst. "Winter dat zeg je niet zomaar." zegt Herfst een beetje boos tegen mij. iedereen kijkt naar mij. ik heb net één van de vier jongens die in eerste instantie ons zocht om de wereld te beschermen een heks genoemd. ik hoor allemaal geroezemoes dat er iets mis met me is. dat het naar me kop gestegen is. niemand die mij gelooft. ik zie een lichte grijns op het gezicht van Link staan. " ja grijns jij maar. ik ben niet bang voor je hoor. je bent misschien al alleen maar door je geboorten krachtiger dan mij maar ik ben slim." wat was dat voor een opmerking. ik loop boos weg de schuil plaats uit.
Herfst P.O.V
ik ben nog steeds een beetje in schok. Winter viel opeens Link aan en meende dat hij een heks is. ik had het echt niet verwacht en al helemaal niet van haar. " het spijt me Link. ik weet niet wat er net gebeurden." zeg ik. "het geeft niet, misschien heeft de heksen koning haar iets aan gedaan dat ze dit doet of zo." zegt hij. "ja waarschijnlijk." zucht ik. maar had ze hem dan niet eerder aangevallen. en ook precies na dat ze een visioen kreeg. "jij vuile leugenaar!" schreeuw ik naar Link. ik ren in de richting dat Winter op is gegaan en naar een kwartiertje heb ik haar gevonden. "het spijt me zo ik had je gewoon moeten geloven." zeg ik.
Winter P.O.V
ik hoor voet stappen achter me. "het spijt me zo ik had je gewoon moeten geloven." hoor ik de stem vaan herfst zeggen. "maar waarom denk jij dat hij ons zo goed hielp de hele tijd?" vraag ik aan Herfst. "misschien wist hij al dat jij de prinses was en wou hij dat jij hem de kroon zou geven. want alleen mensen van de koninklijke familie kunnen die kroon uit het standaard pakken." zegt hij. "is die kroon heel speciaal dan?" vraag ik. ik weet waarschijnlijk het antwoord al maar ja. "hij is magisch." zegt hij. zijn stem is een beetje schor. best sexy eigenlijk. ik kijk naar zijn buik. hij is achter me aan gerend en door het zweet plakt zijn shirt hele maal tegen zijn buik aan dus zijn sixpack goed naar voren. ik hoor hem lachen als hij me ziet staren. het is best raar. we hebben hele grote problemen we moeten een heel rijk reden, maar als nog krijgen we van die puber dingen. we moeten het eigenlijk vergeten we hebben er gewoon geen tijd voor. "het maakt niet uit. zo zitten we gewoon in elkaar." zegt hij opeens. " niet mijn gedachten lezen!" zeg ik boos achtig.
A/N volgende hoofdstuk word een XXL hoofd stuk dus met meer dan 1500 worden. puur omdat het de vijftiende hoofdstuk is. en ik gewoon een heel groot hoofdstuk wou plaatsen. ik vind dat het boek echt verrassend vaak gelezen word. ik ben blij dat veel mensen het een leuk boek vinden, dat maakt mij heel gelukkig net als iets anders. de meiden die mijn persoonlijk kennen weten dat wel en de rest het boeit geen ene flikker.
JE LEEST
De Vier Seizoens Sleutels
Mystery / ThrillerWinter is een normaal wees meisje. nou dat dacht ze dan wordt ze geadopteerd door vier YouTubers die haar en nog twee jongen willen beschermen. ze hebben namelijk speciale krachten. ze zijn namelijk de sleutels naar de elfen wereld. Zomer is helaas...