2.5

19 2 0
                                    

Rick P.O.V

"maar ga je me helpen?" vraag ik aan Link. "tuurlijk." zegt hij. we geven elkaar een high five. "kom morgen maar weer naar mij toe. want je moet nu wel naar huis." zegt hij daar na. "tot morgen." zeg ik en loop naar huis.

het is de volgende dag en best vroeg maar ik ben al op weg naar link. als ik aan kom doet hij meteen de deur open. "ik denk dat ik wel een idee heb van waar die heks kan zijn." zegt hij meteen als hij me binnen laat. "zijn heksen niet veel sterker dan ons?" vraag ik. "ja  een heks is al sterker dan ons twee samen. en hij  is de koning dus nog sterker." zegt Link. hij is duidelijk opzoek naar iets. "wat zoek je?" vraag  ik. "mijn amulet." zegt hij. "maar die dingen zijn heel zeldzaam. hoe komt u er aan eentje?" vraag ik. "je krijgt een amulet als je tot ridder word geslagen. soms heeft een familie ook een erfstuk dat een amulet heeft. ik ben tot ridder geslagen." zegt hij dan. "we moeten wel nog even langs bij jou en het kasteel." zegt hij er achter aan. als hij zijn amulet heeft gevonden gaan we naar mijn huis. hij vraagt wat aan mijn ouders en krijgt dan een doosje dat uit een kluis wordt gehaald. ik wist niet eens dat we een kluis hadden. dan gaan we naar het kasteel. nog niet die van de heks. hij vraagt wat aan Winter en Herfst. "ik weet het niet hoor Link." hoor ik Herfst zeggen. "alstublieft. het is echt belangrijk voor het volk." zegt Link. "nee het spijt me ik kan dat echt niet doen." zegt Winter dan. ik loop de kamer in waar  ze stonden te praten. "alstublieft mevrouw. als we niet snel iets doen heeft de heksen koning de magie van jullie familie."  zeg ik als ik de kamer binnen kom lopen. "hoe dan?" vraagt ze mij. "jullie hebben een dochter genaamd Karlijn. die heks heeft gezorgd dat niemand haar kan herinneren maar ik stond er bijna naast dus ik kan haar wel herinneren. en hij heeft haar dus." zeg ik. "oké. Link als ik de amuletten niet heel terug krijg ga je er aan." zegt Herfst dan. "waarom vraag ik dit eigenlijk aan jullie. ik ben deels jullie vader." zegt hij dan als hij de amuletten krijgt. "jij." zegt Winter. "oké Rick we moeten maar eens gaan." snel lopen we  naar buiten.


Karlijn P.O.V

ik zit in een kamer. dit is de kamer waar mijn moeder ook vast zat. nou dat zei de man niet. ik weet het gewoon. ik voel het. ik sluit mijn ogen. mijn moeder ze was blind. ze kreeg een mes steek in haar schouder. en in haar rug net niet door haar hart. ik hoor iemand de kamer in lopen. "gaat u het zelfde doen met mij als je met haar deed?" vraag ik hem. hij geeft een antwoord maar  duwt me tegen de muur aan. ik open mijn ogen nog steeds niet. ik hoor hem in mijn nek hijgen. "jij bent veel sexyer dan haar." zegt hij. ik wip mijn voet om hoog en hij komt recht  in zijn edele delen.     

De Vier Seizoens SleutelsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu