Κεφάλαιο 3.

565 30 0
                                    

• Γιατί σου πέρασε από το χαζό μυαλουδάκι σου ότι θα σε ξεχάσω, ποτέ δεν θα έκανα τέτοια βλακεία. Ποτέ δεν θα έχανα το μοναδικό μου αδελφό. 

• Aπλά θέλω να είμαι σίγουρος.

• Ποτέ δεν θα ξεχνούσα ένα άγγελο.

• Τα παραλές.

• Καθόλου.

• Ναι

• Όχι

• Ναι

• Όχι σου λέω και όταν εγώ λέω όχι είναι όχι.

• Καλά μην θυμώνεις.

• Θα μπορούσα να έχω μια αγκαλιά; Συγγνώμη.

• Και το ρωτάς; Έλα

Με κράτησε στην ζεστή αγκαλιά του, η αλήθεια ήταν ότι κρύωνα και λίγο. Θυμάμαι, που μέχρι της 3 Γυμνασίου οι συμμαθητές μας πίστευαν ότι εμείς οι δύο είχαμε σχέση, τους το είχαμε ξεκαθαρίσει εκατομμύρια φορές, αλλά δεν έκαναν να καταλάβουν. Μπορεί κάποιοι ακόμα να το πιστεύουν. Πότε όμως δεν πίστεψα ότι εμείς οι δύο μπορεί να ήμασταν ικανοί να γίνουμε ζευγάρι. Δεν πιστεύω ότι θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο.

Με άφησε από την αγκαλιά του και κρύωσα ξανά, μάλλον κάτι ήθελε να μου πει. Δίστασε στην αρχή αλλά μετά κατάφερε να μιλήσει.

• Ξέρεις σήμερα μίλησα με τον Horan.

• Κι εσύ ξέρεις ότι δεν θέλω να μιλάμε γι αυτόν, μόνο όχι γι’ αυτόν, ότι άλλο θέλεις, εκτός από αυτόν. 

• Απλά ήθελα να σου πω, ότι τον είδα και..

• Λοιπόν Josh συγγνώμη αλλά σταμάτα γιατί θα ξεσπάσω πάνω σου, τον μισώ και αυτό δεν αλλάζει πλέον. Αρκετά έκανε.

• Εντάξει, όπως θέλεις.

• Πέρασε η ώρα πάμε;

• Ναι, έλα. 

(Τον έπιασα αγκαζέ και κατευθυνθήκαμε προς το σπίτι μου.)

• Λοιπόν τι λες για πίτσα το βράδυ, πίτσα και ταινία;

• Αν δεν δούμε πάλι καμιά βλακεία ναι, αλλά αν είναι όχι.

• Μην ανησυχείς, δεν θα είναι, αφού θα την διαλέξω εγώ.

• Να σου θυμίσω ότι κάθε φορά εσύ την διαλέγεις.

• Εμ μωρέ, αυτήν την φορά θα κάνω καλή επιλογή, μην φοβάσαι. ΄

• Μακάρι!

• Λοιπόν Καλό Μεσημέρι.

• Που πας έτσι, θα με αφήσεις...Περίμενε τι θα έλεγες αν ερχόσουν για φαγητό, να κάτσουμε μαζί το μεσημέρι όπως παλιά, το βράδυ να δούμε ταινία και μετά να κοιμηθείς εδώ στο σπίτι! Σε παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ! 

• Εμ, αν δεν πειράζει, την οικογένεια σου.

• Φυσικά και δεν τους πειράζει, άλλωστε να σε δουν θέλουν. 

• Καλά τότε, τρέχω στο σπίτι να πάρω τα απαραίτητα και να ειδοποιήσω τους γονείς.

• Θα περιμένω, κάνε γρήγορα! 

Μπήκα μέσα αλλά κανένας δεν βρισκόταν μέσα. Κανένα σημείωμα στο ψυγείο, αλλά 10 κλήσεις στο κινητό, που δεν άκουγα. Τηλεφώνησα στην μαμά και μου είπε ότι θα γυρίσουν το απόγευμα, είχαν πάει με την αδελφή μου να ψωνίσουν και ότι ο μπαμπάς μου είναι σε κάτι σεμινάρια.

Ανέβηκα στο δωμάτιο μου, το γλυκό ροζ χρώμα του με κάνει να θέλω να κοιμηθώ, με γαληνεύει και γι αυτό δεν το αλλάζω. Έπεσα με φόρα πάνω στο κρεβάτι, είχα κουραστεί σήμερα και με περίμενε πολύ περισσότερη κούραση, αφού θα έπρεπε να μαγειρέψουμε. 

(http://31.media.tumblr.com/tumblr_mejpj89R1U1qbudbro1_500...) Ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι, κατέβηκα τις σκάλες τρέχοντας, περιμένοντας να είναι ο Josh, αλλά έκανα λάθος, ήταν μια γειτόνισσα μας που έψαχνε την μαμά μου. Αφού έκλεισα την πόρτα, ξάπλωσα στο καναπέ. Διέκρινα κάποια γνωστά πρόσωπα έξω από το παράθυρο. Καλά κατάλαβα ήταν ο Horan και η παρέα του, τον μισώ αυτόν τον άνθρωπο, απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως ήμουν ερωτευμένη μαζί του.

Does he know "Greek Fanfiction with Niall Horan"Where stories live. Discover now