-Сара Долсън, да разбирам ли, че нямаш уважение към часа ми?
-Няма нищо такова,Госпожо Харисън!
-Да не се повтаря, госпожичке!
След това изказване на учителката по География звънецът би и Тифани дойде при мен.
-За какво беше цялото това мрънкане.Пуу заспала си голяма работа, мисля че всички искахме да направим това, пък и кого го интересува. Имаме само още седмица училище- каза Тиф и се засмяхме- Ъм петък вечер е...нямаме повече часове..идваш с мен на партито на Дейвид.Живота е хубав!
-От къде знаеш, че идвам на партито?
-Защото няма да ме оставиш сама!
-М..добре-казах докато излизахме от училище
-В 20 съм пред вас!-каза преди да тръгне в нейната посока
Помахах й и тръгнах към вкъщи.
Получих съобщение и побързах да го отворя..уау беше от някой с името Do_You_Play_With_Us_Sara?
Не беше странно, а много странно!
Отворих го и започнах да чета..
„Онлайн версия на играта „Истина или се осмеляваш"
Тук играеш онлайн и при избор предизвикателство се снимаш докато го изпълняваш.А при истина излъжеш ли има наказание!
С нас ли си, Сара?
*линк за теглене на играта*"
Изтеглих играта, но реших да се регистрирам, след като съм готова за партито.
Изкъпах се и оправих тъмно русата си коса като я сплетох на холандски плитки, а за тоалет избрах черни къси панталонки и тениска в камофлажно зелен цвят, която запасах в панталонките , а за обувки черни „Adidas".Не обичам много грим и сложих само спирала и гланц за устни.
Е, бях готова и взех телефона си. Регистрацията бе трудна, но успях! Искаше профилите ми от всички социални мрежи, но само това.
Профила бе готов и натиснах за започване на игра и първият ми избор бе предизвикателство.
„Отрежи 10 см от косата си!👌"
Не можех да откажа..добре, че имам дълга коса.Влязох в банята на стаята си и погледнах часа 19:42. Имах време, взех ножицата пуснах бутона за снимане.
10 см отрязани!Косата ми изглеждаше различно..
Добре, предизвикателството изпълнено и на екрана изписа „Следващ ред след 1 час"
Играта е яка,предизвикателствата са реални, поне това. Излязох да чакам Тифани и не мина много време и тя дойде. Винаги е точна.
Къщата на Дейвид бе наблизо и скоро чухме музиката.
Влязохме в къщата и си взехме за пиене.После отидохме да танцуваме.
-Защо си отряза косата?-провикна се Тифани
-Истина или предизвикателство!- провикнах се обратно
Тя не каза нищо повече и продължихме да танцуваме, после с Тиф седнахме на дивана,който тъкмо се освободи.
-Как успя да играеш истина или предизвикателство сама у вас?
-Онлайн игра!
-Дай да видя!
Извадих телефона си и й показах за какво става въпрос, а тя я изтегли също и се регистрира.Първото и предизвикателство беше да целуне домакина на партито, което беше толкова странно. И все пак тя го направи, пък и с Дейвид се познавах от началното и не беше трудно. Дойде време за вторият ми ред...лек полъх на притеснение ме лъхна, но съвсем за малко.
Натиснах този път истина
"Искаш ли да узнаеш кой те въвлече в това?"
Първоначално се запитах, за какво въвличане става дума, но отговорих с да. Не чаках много за отговор от имеила, който бе от профила, който ми писа първоначално.
„За да разбереш в какво се забърка излез и ела до черната кола отпред"
Излязох и се доближих до единствената черна кола и влязох.
На шофьорското място стоеше момче с кестенява коса горе-долу на моите години и с черна маска на лицето си, но все пак видях кафявите му очи, той бе пълна моя противоположност с моите сини очи и руса коса.
-Сара, тази игра е много по-сериозно нещо от колкото си мислиш!
-Кой си ти?
-КД!Нямаш право да откажеш предизвикателство или истина,а ако излъжеш на истината ще ти се случи нещо лошо!
Стана ми страшно притеснено
-Свали си проклетата маска, искам да знам с кого разговарям!
-Няма!СМ е отпред и чака да говори с приятелката ти, Тифани!
-Ти ме забърка в това!Защо ми предложи да играя?
-Тази игра е създадена, за да вкараме в живота на тийнейджърите екшън и адреналин!Но ако злоупотребявате с добрината ни става лошо!
Посегнах да махна маската му и успях, но той закри лицето си с ръка
-Нахална си!Защо искаш да знаеш кой съм?Та ти едва ли ще ме видиш повече,Сара!
-Няма да те видя повече?
-Е, освен ако не излъжеш или откажеш предизвикателство, но не те съветвам да го правиш, бебче!И така косата ти повече ми харесва.
-Ще ти навра бебчето в задника!И кога свършва играта?
-Губиш при 10 фала които се правят при лъжа или отказване на въпрос или предизвикателство!
-Това е извратено!До къде стигат тези предизвикателства?
-Извън всякакви граници,това е само началото,миличка ми Сара!
-Махам се!
Излязох от колата и тряснах вратата.Влязох обратно на партито,а Тифани тълкмо излизаше!
-Тиф, за играта ли?
-Да, защо?
-Не се ядосвай, а изслушай момчето, за да ми обясниш после за какво точно става дума, че бях прекалено заета да се ядосвам.
-Ъм,добре! После ще ми кажеш!
Отидох до бара и изпих два шота, а след това телдфона ми иззвъня.
Известие от играта.Този път избрах предизвикателство!
„Татуировка на китката „КД"😉"
-Баси идиота е тоя!
След това излезе таймер за 1 час време.Ооо така ли ще играем!
Излязох веднага и тръгнах към татуиста на Тифани.Здравейтее това е новата ми история вдъхновена от "Игра на Нерви" Надявам се да ви хареса.Гласувайте и коментирайте!Обичам ви!💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth or dare?||C.Dallas
Hayran KurguТара получава известие по телефона си за онлайн играта „Истина или се Осмеляваш", която не е съвсем толкова невинна колкото изглежда..Прочети, за да разбереш повече!!