5.

33 2 0
                                    

Tijdens de rondleiding begint Clopin voor me te zingen over het hof der wonderen.

'Misschien heb je gehoord van het vreselijk oord

Het is alleen bij het tuig van Parijs maar bekend

Heb je gehoord van dat mythische oord?

Het is het hof der wonderen

Cherie, dat is waar je bent!

.......

Waar de lamme loopt

En de blinde ziet

En alle spionnen worden gedood

Zodat ze niet zeggen wat ze hebben gezien

.......

We hebben methodes voor het houden van geheimen

Waarvan Frollo zou doden om het te vinden

Hier in het der wonderen

Ik en de zigeuners geven je een nieuwe plaats!'

'Snel nu!' Zegt Clopin, terwijl hij me aan een aantal zigeunerinnen geeft. 'Maakt haar de mooiste zigeunerin van Parijs!' De vrouwen knikken en nemen me mee naar een tent.

Clopin pov

Terwijl Isabella onder handen wordt genomen ga ik door met mijn liedje.

'Vertrouw in het beleid van het hof der wonderen

Wij zijn de dieven en wachters in een!

En nu kunnen we Claude Frollo gaan pesten

Want zijn dochter is een zigeuner voor plezier!'

'Zijn jullie klaar?' Vraag ik aan de vrouwen die Isabella aan het helpen zijn.

'Bijna!' Roept de oudste vrouw terug.

'Ja, nu is ze klaar!' Zegt de vrouw weer, nadat ze het laatste detail heeft toegevoegd.

'Mooi zo!' Ik spring weer op het podium. 'Mag ik even jullie aandacht?' De zigeuners draaien zich naar me toe en kijken me verwachtingsvol aan. 'Ik presenteer jullie: de zigeunerin Isabella!'

De ogen van de zigeuners gaan richting de tent en ze happen naar adem. Ik volg hun blik en mijn mond valt open.

Daar staat ze. Ze draagt een jurk die onderaan 4 verschillende kleuren heeft: blauw, oranje, roze en paars. Ze draagt twee gouden slippers en draagt gouden armbanden om haar armen en benen. In haar haar heeft ze een blauwe haarband, waarvan de blauwe stof tot haar middel komt.

'Wauw

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Wauw...' fluister ik, terwijl ik van het podium stap en mijn ogen maar niet van haar af kan houden. 'Ik heb nog nooit zo'n mooie zigeunerin gezien.'

My Gypsy KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu