-Szép név. -biccentette kicsit oldalra a fejét, ami úgy hatott mint egy kiskutya, ezért megmosolyogtam.
-Mi az? -mosolyodott el ő is.
-Semmi, csak...olyan voltál mint egy kölyökkutya. -nevettem halkan.
-Igen? -döntötte el újra fejét, mire én nevetve megütöttem egy kicsit a mellkasát.
-Egyébként hol dolgozol? -váltottam komolyabb témára. Sosem láttam még errefelé tegnap óta, most meg nem csak hogy megmentett, de még egy helyre is megyünk.
-A végállomásig megyek. -mondta, pedig nem azt kérdeztem.
-É..értem.
Nem erőltettem, hátha nem akarja elmondani. Én sokkal hamarabb szállok, mint a végállomás, ezért nem sokat, csak pár megállót utazunk együtt. Mikor a busz beállt a megállóba, felszálltunk, és leültünk egy kettes ülésre.
-Te hol dolgozol? -nézett rám hideg tekintetével.
-Egy kocsmában..pultos vagyok. -sütöttem le a szemem. Kicsit szégyelltem ezt a munkát. Úgy érzem sokkal többre lehettem volna képes, ha nem kell abbahagynom az iskolát.
-És ez miért baj? -emelte fel állam, hogy újra szemeibe nézhessek. Úgy csillogtak, mint eddig.
-Mert...én nem ilyen munkáról álmodtam. -húztam szomorú mosolyra ajkaim.
-Mit szerettél volna? -tette fel azt a kérdést, amit nem akartam, hogy feltegyen. Soknak éreztem ezeket a kérdéseket, én pedig nem voltam képes mindet egyszerre megválaszolni. Én mindig magányos ember voltam, és megrémiszt Jaebum közelsége, és kérdései.
-Ne haragudj. Itt a megállóm, le kell szállnom! Szia. -álltam fel gyorsan, és mivel belül ültem át kellett magam szenvednem a lábain, hogy a busz ajtaja nehogy idő előtt becsukódjon, én meg fent ragadjak.
Sikeresen leszálltam, majd mikor visszanéztem, Jaebum hideg tekintettel nézett rám az ablakon keresztül. Vajon mire gondol?A szökési kísérletemnek köszönhetően gyalogolhatok a kocsmáig, mert két megállóval hamarabb szálltam, mint kellett volna, a buszok pedig fél óránként jártak, én pedig nem akartam elkésni. Így a kissé hideg októberi reggelen, lehajtott fejjel sétáltam újra a koszfészek felé, amit munkahelyemnek hívok.
(...)
-Hé, csinike, hozz már ide még egy korsó sört. -nézett hátra az egyik asztaltól egy full részeg borostás alkat. Remek.
-Szerintem már eleget ivott, nem gondolja? -törölgettem egy poharat, ránézve.
-Na idefigyelj te kis nyomorék. -állt fel, majd kissé bizonytalan járással a pult felé igyekezett, majd mikor ideért, mutatóujját rám szegezve próbált egybefüggően beszélni. -Te itt csak egy kis kiszolgálócska vagy, szóval fogd szépen a csinos valagadat, és hozz egy kurva sört, mielőtt bemegyek a pult mögé és szétcsap... -Nem tudta befejezni mondatát, mert monológja egy elég hangos böfögésbe ment át. -....Szóval igen. -nézett rám kissé kancsal szemeivel.
Fejlengetve csapoltam neki egy újabb korsó sört.
-Ahogy parancsolja. -nyújtottam át neki a poharat, magamra erőltetve egy mosolyfélét.
-Anyád. -vette el, és visszabicegve asztalához, otthagyott. Bunkó fasz.
Hirtelen egy kéz fogott vállamra, én pedig ijedten fordultam hátra, azonban azonnal megnyugodtam, mikor láttam, hogy csak a munkatársam, Yugyeom az.
-Youngjae. Rossz híreim vannak. A főnök hivat. -nézett rám szomorú szemekkel.
-Mivan? -ráncoltam homlokom.
-Menj hátra. Gondolom nem jó hírt közöl. -hagyott ott Yugyeom, én pedig nagyot sóhajtva dobtam le a rongyot a kezemből, és indultam el hátra. Kissé idegesen rontottam be a főnök hátsó kis zugába, majd foglaltam helyet előtte a faszékben.
-Youngjae. Rövid leszek. Ki vagy rúgva. -mondta ridegen. Hogy. Mi. A. Fasz. Van???
-De...de miért? -csuklott meg a hangom, mert eléggé aggódtam. Ide is alig vettek fel, hiszen még érettségim sincs, hogyha innen is kirúgnak, mi lesz velem?
-Sajnálom, túl sok a dolgozó.
-És ezért engem kell elküldeni? -néztem kétségbeesetten főnökömre, aki krákogott egyet, majd előredőlt, állát összekulcsolt kezeire támasztotta.
-Youngjae. Nyolc általánosod van. Értem, hogy ez egy kocsma, de másoknak minimum érettségiük van, és úgy vannak itt. Nem fair a többiekkel szemben. -mondta higgadtan, viszont én egyre idegesebb és kétségbeesettebb lettem.
-Ez inkább velem szemben nem fair!
-Youngjae. Menj ki! Ki vagy rúgva! -kezdett az átlagosnál hangosabb hangszínbe, mire én nagyot nyelve vettem le a kötényt a derekamról, és raktam le az asztalára. Csöndben mentem ki a szobából, majd utána az egész épületből.
Remek.
Nincsenek szüleim, nincsenek barátaim, nincsen élettársam, és nincsen munkahelyem.
Elvesztem.
Sziasztok:) Meghoztam a harmadik részt, remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen, hagyjatok nyomokat:) A következő rész már holnap jönni fog, mivel előre meg van írva pár rész :D Legyen szép napotok! : Niki♥
YOU ARE READING
A megmentőm |BEFEJEZETT|
Short Story"Mik azok amik miatt az ember öngyilkos akar lenni? Depresszió, szerelem, magány. Én mindet megéltem. Nincs senki, aki támaszt nyújtana nekem. Akinek el tudom mondani a gondjaimat. Nincs senki, akit szerethetnék, aki szeretne. Nincs senki aki fogná...