Reggel kedvetlenül keltem fel. Érdekes, hogy mennyire le tudja rontani egy aprócska üzenet az ember kedvét. Nem akarja velem tölteni a karácsonyt, tök logikus, nem?
Nagyot sóhajtva, orrnyergemet dörzsölve ültem fel az ágyamban, majd ahogy ott ültem céltalanul, észrevettem velem szemben, az ablakom alatti plüsst a földön. Ott volt, ahova tegnap dobtam. Sóhajtva álltam fel, majd felvettem a földről a rénszarvast.
-Te se érted, miért érzem magam ilyen pocsékul, igaz? -néztem az állat pofijára, majd beraktam az ágyamba.
A fürdőbe menet, a szokásos napi rutint végezve bámultam magam a tükörbe, számban a fogkefével.
Mit kellene ma csinálnom? Le akarom magam foglalni, mivel az OKJ képzés csak újév után fog folytatódni. Addig nem szabad, hogy a gondolataimmal legyek egész nap, mert annak sosincs jó vége.
Annyi tervem volt. Elképzeltem, hogy megkérdezem tőle, hogy velem töltené-e a karácsonyt, ő pedig azonnal rávágja hogy igen, utána pedig együtt nézünk karácsonyfát, amit aztán együtt díszítünk fel, végül keres valami karácsonyi filmet, míg én édes kis mézeskalács szivecskéket sütök és...
Istenem Youngjae, reménytelen vagy, emellett szerencsétlen, és csúnya is...
Kinek kellenék? ..még magamnak sem.
Kiöblítettem a számat, majd erőtlenül topogtam a konyhába. Nem vagyok se éhes, se szomjas. Inkább csak szomorú. De hogy miért? ..én sem értem.
Szomorú lettem amiatt, amiért nem vágta rá egyből azt, hogy igen. Pedig nem kötelező velem lennie, én mégis azt szeretném. De...de annyira szerencsétlennek érzem magam. Elhittem, hogy végre boldog lehetek, és hogy hat év után végre valakivel tölthetem a szeretet ünnepét. Azzal tölthettem volna, akit szeretek. De nem...ő nem akarta, én pedig tiszteletben tartom.
Mivel nem akartam semmit sem reggelizni, visszamentem a szobámba, hogy a napomat szomorúan, és semmittéve töltsem el. Azonban mikor beértem a szobába, hangos pittyenéssel jelzett a KakaoTalk. Visszaültem az ágyamra, és feloldottam a telefonom.
Jaebum: Jó reggelt❤
Összeráncoltam a szemöldököm. Ez most komolyan szivecskével ébreszt? Ha tegnap tette volna ezt, mosolyogva írtam volna neki vissza, de hogy ezt ma teszi azután, hogy lerázott azzal, hogy "majd megbeszéljük" nem igazán értékelem.
Szerinte az, hogy megkérdeztem tőle hogy velem tölti-e a karácsonyt, semmit nem jelent? Csak úgy dobálózok ezekkel a kérdésekkel? Mondjuk lehet azt hiszi, ez nekem olyan könnyen megy, mint neki a szeretlek. Leírja, de nem gondolja úgy. Ha úgy gondolta volna, már rég itt lenne, és arra unszolna, hogy menjünk karácsonyi bevásárlásra. De nem hogy nem mondja ezt, de még itt sincs...
Hitetlenkedve bámultam még mindig a képernyőt, és annyira lesokkolt ez a két szó tőle, hogy elfelejtettem visszaírni, és csak akkor eszméltem fel, mikor újra pittyent a telefon a kezemben.
Jaebum: Itt vagy?😄
Szívesen írtam volna neki, hogy "igen, de veled nem érdemes foglalkoznom" de végül nem írtam semmit, csak lezártam a képernyőt. Nem akarok vele foglalkozni.
Nem akartam rá haragudni. Tényleg nem, hiszen nem muszáj velem töltenie az ünnepeket. De mégis haragszom. Haragszom azért, mert nem írta le egyszerűen azt, hogy "Nem Youngjae, nem akarom veled tölteni a karácsonyt."
Ehelyett fogta magát, és rávágta, hogy "Majd megbeszéljük."
Hát kösz. Ezen nincs mit beszélni, nem akarsz velem lenni, megértem. De akkor legalább ne csinálj utána úgy, mintha érdekelnének.
Utálom, és mindigis utáltam, ha játszanak velem. És nincs ez másképp Jaebum esetében sem.
Újabbat pittyent a telefon, de nem nyitottam meg a beszélgetést, csak elolvastam felül.
Jaebum: Youngjae...mi a baj?
Ohohoo, ha te tudnád mi a bajom...
Jaebum: Naa, tudom hogy itt vagy.
Nem érdekelt mit ír, ezért egyszerűen végleg lezártam a telefont, és felkapva a bakancsom és kabátom, a mobil nélkül indultam el céltalanul.
...
9:12 Jaebum: Youngjae, mondd el, mi a baj?
9:15 Jaebum: Choi Youngjae...
9:23 Jaebum: Most tényleg válaszra sem méltatsz?
9:25 Jaebum: Bántott valaki?
9:36 Jaebum: Csak válaszolj már!
9:37 Jaebum: Kérlek!
9:40 Jaebum: Kérlek...
Sziasztok csibéim🐥❤
Nagyon rég nem volt rész, bocsánat de mentségemre szóljon hogy 2 napja már kész volt, csak nem tudtam felrakni😌😌
De most felkerült eme borzalom,szóval ya😂
Azért remélem tetszett a rész, ha igen hagyjatok nekem nyomokat💙
Szép napot/estét drágáim! Pussz: Niki~
/i'm sorry, azt a jelentéktelen képet nem tudtam berakni fölülre, remélem nem nagy problem😔/
YOU ARE READING
A megmentőm |BEFEJEZETT|
Short Story"Mik azok amik miatt az ember öngyilkos akar lenni? Depresszió, szerelem, magány. Én mindet megéltem. Nincs senki, aki támaszt nyújtana nekem. Akinek el tudom mondani a gondjaimat. Nincs senki, akit szerethetnék, aki szeretne. Nincs senki aki fogná...