4.bölüm
''Heey!heey! Bong Cha-ssi burada mısın?'' diyerek Bong Cha'yı kendine getirmeye çalışıyordu Dae Ho.
Çnkü Bong Cha,şuan ona ne kadar aşık olduğuyla iligili dşüncelere kapıldığı için meşguldü ve sadece Dae Ho'nun yüzüne safça bakıyordu.
Kendine gelmişti ve sadece 'Ha?' demişti.
Dae Ho safça 'Ha?' diyerek Bong Cha'nın burnunu sıkmıştı.
'Omo bu samimiyet beni çok etkiliyor.'
***
Erkenden eve dönmüştü Bong Cha.
Annesi televizyon izlerken uyuyakalan üvey babasının başını okşuyordu ve bir yandan da gülümsüyordu.
Bong Cha onun mutluluğunu gördükçe zorluklara daha fazla katlanması gerektiğini düşünüyordu.
Bong Cha birden annesinin mutluluğu için kendi mutluluğundan vazgeçebileceğini düşündü.
Onu mutlu görünce sevinçten gözlerinden yaşlar boşalıyordu.
***
Odasına çıktığında karşı odada kalan Ae Hwa yanına gelmişti ve
-''Ya! Yüzündeki bu mutlulukta ne?Aigoo sinirlerimi bozuyorsun!'' diyerek
çıkışmıştı fakat bugün hiçbirşey sinirini bozamayacak Bong Cha'nın
Ae Hwa'ya gülümsedi ve yüzüne kapıyı kapayıp kilitledi.
Yatağında uzanıp elinde tuttuğu kolyeyi kalbine bastırdı.
Dae Ho'nun perimsi yüzünü düşündükçe kalbi ve mantığı daha fazla çakışmaya başlıyordu.
Dae Ho'nun ona sarılışı ve '...hem görseler de erkek arkadaşım dersin' diyişi kafasında bir film şeridi gibi geçiyordu.
***
Ertesi sabah telefonundan garip sesler gelmeye başlamıştı.
Kafasını yastığın altından kaldırdığı ve telefonu eline aldığı anda Dae Ho'nun yüzünü görüp çığlık atmıştı.
Dae Ho kızgın kızgın bakıp
-''Ya!O kadar korkunç muyum?'' diyerek telefondan çıkıp odaya gelmişti.
Üstünde bir bornozdan başka birşey yoktu.
Pürüzsüz teni parıl parıl parlıyordu.
Bong Cha birden farkedip arkasını dönmüştü ve
-''Bir genç kızın odasına nasıl girilmesini bilmiyor heralde.Aigoo bir de 'beni salak mı sandın?' diye soruyor.Aah ne yapmaya çalışıyor bu çocuk'' diye kendi kendine söylenirken
-''(sakince)Dediklerini duyduum.(bağırarak)Okula geç kalıyorsun!'' diyerek birden ortalıktan kaybolmuştu.
Bong Cha okula geldiğinde Matematik öğretmeni bugün sınav olacağını söylediği anda herkes korkmaya başlamıştı.
Tabiiki Bong Cha rahattı.
Çünkü onun bir kolye perisi vardı.
***
Sınava girdiklerinde soruların çok zor olduğunu gördü.
Kağıtta rakam yerine birsürü harf vardı.
Birden kolyeyi okşadı ve 'büyücü' ortaya çıkmıştı.
Fısıldayarak
-''Bana yardım et de şunları yapayım' demişti Bong Cha.