Rukia gözlerine inanamıyordu bu müdüre götürdüğü çocuktu ne yani bu çocukla aynı sınıftamıydılar.
Kendisi bunu düşünürken, İchigo hocasına dönerek " Hocam ben nereye oturabilirim sizin için sakıncası yoksa" Rukia düşüncelerinden sıyrılarak etrafına baktı " Lanet olsun " diye mırıldandı çünkü koskoca sınıfta sadece onun yanı boştu, Rukia kimseyi fark ettirmeden çantasını boş sıraya koydu.Pekala okulun 2. sine göre bu berbat fikirdi. Rukia hocaya dikti gözlerini yapacağı hamleyi sabırsızlıkla beklerken hoca " Rukia nın yanına geç cam kenarın sonunda kendisi " tam düşündüğü gibi olmuştu İchigo,sıraya gelene kadar bekledi geldiğinde hocaya şaşkınca baktı sırayı göstererek " Ama burası dolu hocam görmediniz mi yoksa çantayı " soğuk kanlılığını korurken hoca tek kaşını havaya kaldırarak baktı " O çantanın senin olduğunu biliyorum, Rukia şimdi çantanı alda arkadaşın otursun" Rukia dişlerini sıkarak baktı bu hocadan tam anlamıyla nefret ediyordu çantasını sırasına koyarken İchigo ya tiksintiyle baktı.
Zaten sınıfında yeteri kadar serseri vardı bide bunla mı ilgilencekti o bunları düşünürken " Vay be ne raslantı ama sence öyle değil mi " Rukia kitabına bakarken öfkeli bir şekilde " Evet ne raslantı " başını kaldırarak kendisine merakla bakan İchigoya dikti gözlerini " Bir sorun mu var? " Ichigo o an meraklı ses tonla " H-Hayır bir sorun yok, sadece merak ediyorum böyle japonca konuşmayı nerden öğrendin. "
Rukia elini çenesine koydu omzunu silkerek " Babamın kendisi japon bana bunları o öğretmişti, bide okuduğum mangalar sayesinde " İchigo şaşkınca " Ne yani senin baban japonmu ama hiç bir japona benzemiyon " genç kız bu söze her ne kadar sinirlenmiş olsada sakince " çünkü ben melezim yari turk,yari japon " genç bir süre şaşkın bir şekilde kıza baktı. Bunu beklemediği bariz bir şekilde " YOK ARTIK " sırada burnu kanayarak yere düştü.
Rukia yerde kanayan burnunu tutarken sırıtan gence baktı. Ichigo tavana bir süre gülümsedi " Vay be arkadaş resmen hayalin böylesi INANANAMIYORUM YA RESMEN BIR TURKLE KONUŞTUM " genç kollarını iki yana açıp bunları söyledikten sonra sırasını düzelterek oturdu sakince " Üzgünüm nasıl diyeceğimi bilemiyom ama ben sizin ülkenize hayranım türkler hep ilgimi çıkmıştır o yüzden biraz fazla heyecandan burnum kanadı." Rukia pki dercesine başını salladı.
Ichigo aklına bir şey gelmiş olmalıydı ki heyecanla " O zaman senin 2. İsminde vardır " Rukia kaşlarını çattı ne demek istediğini anlayamamıştı. Ichigo yüzündeki ifade 'den anlamış olmalıydı ki iç çekti " genelde bazı melezlerin iki tarafa uygun isimleri vardır, sende de öyle bir şey varmı peki " Rukia başını iki yana salladı
" Ne yazık ki hayır 2. İsmim yok benim " İchigo yine bir şey soracaktı ki zilin çalması buna engel olup Rukia yı bu çocuğun saçma sorularından kurtarmıştı. Rukia yavaşça ayağa kalkarak çıkışa doğru yol almaya başlamıştı şu an biraz temiz hava kadar hiç bir şey iyi gelemezdi onun için ama daha kapıya varamadan gencin biri Rukia yı sertçe tuttarak duvara yapıştırdı.Rukia duvardan aldığı darbe ile yüzünü ekşitti canı çok yanmıştı Çocuk o kadar sıkı tutmüştu ki bir an kolunun morarcağını düşündü kalabalık etraflarına toplanmaya başlamıştı çoktan ama o kalabalıktan çok kendisine doğru yaklaşan Grimmjowa baktı.
Grimmjowla karşı karşıya geldiklerinde ilk olarak çenesinden sertçe tuttu grimmjow yüzüne yaklaştırırken alaycı bir şekilde " eeee nerde kalmıştık inek en son bana hakaret etmiştin ve bende karşılığını verememiştim sana bir türlü " Rukia kendisini tutan adamdan kurtulmayı çalışırken,Grimmjow çenesini bırakıp boğazına yapıştı.
Rukia dişlerini birbirine bastırdı bir an nefesi kesilmesi ile ellerini boğazını sıkan ele gitti olabildiğince kurtulmayı çalışırken " Elinden geleni yap inek benden kurtulamazsın bu sefer ama tabi önümde diz çöküp yalvarırsan o başka " yüzüne dik dik baktı ne yani bu çocuğa yalvarcakmıydı yalvarcağına ölmeyi yeğelerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE VE IŞIK
FanfictionGölge ve ışık birbirlerinden ne kadar farklılar öyle değilmi? sonuçta gölge ye basarız, geçeriz bizim için değeri yoktur onu gördüğümüzde umutsuzluğa kapılırız . Işık o öyle mi? hayır onun üstüne basamayız, onu gördüğümüzde umutlanırız, seviniriz, b...