G/I BÖLÜM 12 : KOKTEYL DAVETİYESİ ( PART 1 )

129 6 326
                                    

Genç adam masadaki kalemi alıp döndürmeye başladı,bir yandan kalemi ile oynarken bir yandan odasına baktı.

Gri renklerde boyanmış bu oda insanı içten içe daraltırken Byakuyayı'da içten içe daraltmıştı.

Hemen solundaki şirket patronlarının resmine baktı.

Şirketin kurucusundan kendi resmine kadar sürüyordu ama o sadece tek bir resme takılmıştı.

Kendisinden önceki şirket patronu olan Büyükbabası'na.

İç çekti daha fazla bu odada durmak istemiyordu,burada durduğu sürece sadece nefesi kesilir, nefes alamazdı.

Hem ayrıca çalışanlarını kontrol etme zamanı gelmişti.

Üstünü başını düzelttikten sonra odadan çıktı.

Elindeki kalemi cebine atıp çalışanlarının olduğu yere gitti

45 kişilik civarında olan bu odaya girdiğinde hemen hemen tüm çalışanlarını girebiliyordu,yavaş bir şekilde tüm çalışanlarını kontrol etmeye başladı.

Bazılarına iş için yardımcı olurken bazılarına masa başında tembellik yapmamaları için uyarıyor ve birkaçı ile sohbet ediyordu.

O bunları yaparken bir yandan' da Hisanayı arıyordu.

Belki şu kahrolası şirkette tek eğlencesiydi bu kız.

Nedenini bilmediği halde onunla konuşmayı seviyordu.

Sanırım şirket'de ilk gelişinden beri kendisine diğer çalışanların aksine yapmacık değilde kendi gibi davranıyor olmasından'dı,bilemiyordu.

Arka tarafları hariç tüm çalışanlarını kontrol etmişti.

Arka tarafa geldiğinde gözüne takılan ilk kişi Hisana olmuştu.

Sanırım ilk ona uğrayacaktı.

Gülümseyerek Hisana'nın olduğu tarafa doğru yürümeye başladı.

Hisana'ya doğru her adım attığında kızın yüzünü daha net görmeye başlamıştı.

Kızın yüzü kıpkırmızı, ağzında salyalar akarak bilgisayarını yiyecekmiş gibi baktığını görmesi ile epey garipsemişti.

İçinden bir ses Hisana'nın işini yapmak yerine başka şeylerle uğraştığını söylüyordu.

" Bayan Shidzuki ? "

Byakuya Hisana'ya seslenmesi üzerine her şey o kadar hızlı ilerlemişti ki.

Hisana'nın şaşkınca Btakuya'ya dönüp ve telaşla bilgisayarını kapaması.

O kadar hızlı olmuştuki Byakuya bir an bunun yeni bir dünya rekoru olduğunu sanmıştı.

" Ne yapıyordun bilgisayarda? "

Hisana saçını düzelttip masasına dirseğini koyup yaslandı.

Gülümseyerek ;

" Hi-Hiç hiçbir şey siz napiyorsunuz bugün harika görünüyorsunuz saçınızı mı uzattınız , bence kesinlikle yakışmış size. "

Kızın bu korku ile karışık yapmacık gülümsemesine bakarken iltifat etmesi ile kesin emin olmuştu bir işler çevirdiğini.

" Sana bilgisayarda ne y apıyorsun diye sordum Shidzuki. "

Hisana soğuk terler akıtırken bilgisayara bakıp tekrar Byakuya-ya baktı.

" Ne ne yapıcam tabiki'de yeni elbise modellerini yapıyordum."

GÖLGE VE IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin