Öğlen saatlerinde, gün ışığı kafenin küçük penceresinde içeriye yansıyarak kafeyi aydınlatıyordu.
Kafenin tam ortasında 2 genç kız bulunuyordu kızlardan biri masada otururken diğer elindeki ıslak bezle diğer masaları temizliyordu, masada oturan bir yandan beyaz saçları ile oynarken diğer yandan kısa olan siyah saçlarına rağmen sımsıkı toplamış olan gözlüklü kızla konuşuyordu.
" Sencede harika değil mi burası?, herşey var playstation, bilardo karaoke hemen herşey var kafe değil eğlence merkezi sanki "
Gözlüklü genç kız 30 dk ardından ilk kez konuştu;
" Kai böyledir çılgınca ne varsa onu ister mesela bu kafeyi eğlence merkezi yapmak "
" Arkamdan mı konuşuyorsunuz siz ? "
Kaien kafenin giriş kapısından belirirken beyaz saçlı kız saçı kadar beyaz olan 'ten rengi iyice beyazlarken ayağa kalktı
" Ü-Üzgünüm patron ben müşteri gelmeyince biraz dinlenmek amacıyla oturmuştum "
Kaien elini 'boş ver ' dercesine salladı.
" Sorun değil Shirayuki ama bir daha görmesem ikimiz içinde iyi olur. "
Kaien sözünü bitirdiğinde Shirayuki hızla mutfağa doğru koşmuştu, Kaien etrafa bakarken alayla kıza döndü .
" Neden Shirayuki yerine senin tembellik yaptığını görmüyorum bir söylesene. "
" Çünkü ben onun aksine ben stajıma önem veriyorum "
O sıra shirayukide elinde süpürge ile gelirken rukia sakin adımlar ile kendisinden bir kaç santim uzun olan kızın dibine gelerek süpürgeyi aldı.
" Sen otur ben süpürürüm burayı "
Shirayuki tek kaşını kaldırarak bakarken kız başını salladı ' hala kendine gelememişti '
" Rukia süpürgeyi bırak hemen ,sen gidip aşçılara yardım et ."
Kız bir arkasında göz ucuyla kaine bakarken bir yandan elinde ki süpürgeye baktı en sonunda,süpürgeyi tekrar shirayukiye verdi.
" İyi zaten yorulmuştum temizlikten"
Shirayuki'nin arkasında duran gümüş kapıyı iterek mutfağa gitti.
aşçı rukia yı görmesiyle kaşları havaya kaldırdı " seni burda görmek ne şeref stajyer.
" Kai yolladı "
" iyi yapmış bende şimdi meyve salatalığı yapacaktım belki birşeyler öğrenirsin "
Kız başını sallarken yanına geldi aşçı kyongsoo kıza samimi bir şekilde gülümsedi " Eldivenleri tak sonrada boneni biliyorsun" asçının yanında,
Kız bezmiş bir şekilde onunla beraber tekrarladı
" Temiz giyim , temiz bir yemek demektir ve temiz bir yemek seni en iyi aşçı yapar "Kız tokayı çıkardığı gibi boneyi kafasına taktı ' saçlarını göstermek ona göre değildi ' eldivenleride taktığinda asçıya döndü;
" ilk olarak ne yapabilirim efendim "
" ilk olarak bana dönerek hoş bir foto verebilirsin "
Rukia duyduğu sesle giriş kapısına döndüğü gibi yüzüne gelen flash patlamasıyla gözlerini bir kaç saniye kapamak zorunda kalmıştı gözlerini yavaşça açarken kulaklarına gelen kahkahalar ile bunu kimin yaptığını anlamıştı sesini korkunç bir ton olmasına umarak ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE VE IŞIK
FanfictionGölge ve ışık birbirlerinden ne kadar farklılar öyle değilmi? sonuçta gölge ye basarız, geçeriz bizim için değeri yoktur onu gördüğümüzde umutsuzluğa kapılırız . Işık o öyle mi? hayır onun üstüne basamayız, onu gördüğümüzde umutlanırız, seviniriz, b...