G/I BÖLÜM 4 : YENI BIR GÜN VE YENI BIR PATRON PART (1)

156 11 123
                                    

Hisana, menekşe gözlerini yavaşça araladı,üstünde ki ay desenli pikeyi atarken doğruldu.

Dolabına yaklaştı kendi elleriyle diktiği pembe
T-shirtü giyerek aynaya baktı t-shirt üstünde ki daha açık pembe kalbin içinde yazılan" I love you rukia" yazıya bakarken dudağının bir kenarı kıvrılarak gerildi sonuna kadar gerildiğinde esneyerek mavi kot pantolonunu giydi. Bir kaç kişisel temizliğini hallettikten sonra çantasını alarak kardeşinin odasına ziyaret etti.

Masum bir görünümle uyuyan kardeşine alnına buse kondurarak cevap verdi " akşama gelirim görüşürüz canım kardeşim" ve dünden hazırladığı 'sandviçi'ellerine alarak evden çıktı.

Otobüsün içinde kulaklığını takıp, telinde bulunan radyoya basarak, cam kenarda bulunan manzaraya göz gezdirdi.

Kulağına dolan madness me şarkısıyla gülümsemesi biraz daha genişledi skillet şarkısını ne zaman dinlese kalbi ritme uyarcasina pompalardı. Otobüs sirketinde biraz uzağında kala indi elinde ki saate daha erken olduğunu gördü yavaşça ilerlerken kulaklıklarını çıkarıp cebine attı. Bu sefer de ıslıkla ritim tutmaya başladı. Yaya yoluna geldiğinde durdu.

Etrafına dikkatle baktıktan sonra yolun en sonunda boş olduğuna emin olarak sonra yürümeye başladı.

Tam ortalarında duyduğu sesle kafasını sağ tarafa çevirdi, üstüne son hız gelen minicoper karşı gözlerini kocaman açtı.

Kendini ileriye doğru atarken araba son hız da yanına yanından geçti.

Hisana zemin verdiği acı ile bağırdı,
" ÖNÜNE BAKSANA LAN GERIZEKALI"

Araba hızı aniden düşürerek kıza doğru geri geri ilerlemeye başladı tam yakınında durduğunda,kız yavaşça arabaya ilerledi.

" NEYSEKI SAĞIR DEĞILSİN GERIZEKALI "

Araba kapısı açıldığında kızın gözüne ilk olarak siyah up uzun saçlar olmuştu.

" Hey bayan hemen benden özür dile-"

Genç  kafasını çevirdiğinde hisana dili tutulmuş bir şekilde  karşısındaki' ne  baktı, " pardon ama siz kime kız diyorsunuz acaba söyler misiniz."

Hisana o an çocuğun konuşmasına karşı kendine gelerek üstünü silkelemeye başladı, gence sertçe bakarak  " Tabiki de size diyorum by serseri uzun saç, saçınız o kadar uzun ki önünüzü göremiyorsunuz belli ki hem bu sac uzatma modasına ne oluyor erkeklere söyler misiniz? oğlum anlayın artık size yakışmıyor bu moda " genç adam kaşlarını daha da çatarak " laflarınıza dikkat ediniz bayan"

" ETMEZSEM NOLACAK LAN HEM EZMEYI ÇALIŞ HEMDE LAFLARIMI DİKKAT ETMEMI ISTE YOK ÖYLE DÜNYA HANNAH MONTANA KILIKLI SERSERI" ( yalnız vaya kafiyeli oldu )

Genç adam karşısında ki öfkeli kıza bakarken " siz benim kim olduğumu biliyor musunuz ? "

Hisana elini çenesine götürerek gence ters bir şekilde bakarak "  muhtarın oğlu musun  cumhurbaşkanın mi yoksa başbakanın mı hadi söyle  "  genç sakın bir şekilde " hiçbirinin "

Hisana parmak uçlarına çıkarak gencin yüzüne baktı " o  zaman umurumda değil " saatine baktığında az bir zamanı olduğunu görmesiyle " benim gitmem gerek bay ben uzun saçlı tipilik erkek" ( Ben erkeğim bu kadar laf yememişimdir )

Kız yavaşça ilerlerken " Anneniz gerçekten size böyle mi öğretti acaba
Anneniz anlaşılan size iyi öğretmemiş

Hisana duyduğu bu cümle ile kiraz çiçekleri benzeyen dudaklarını kemirdi. Gözlerini kendisine gülümseyen erkeğe çevirdi.

GÖLGE VE IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin