G/I BÖLÜM 18: İLGİNÇ BİR İLİŞKİ

130 7 260
                                    

" X'i on ile bölüp ve önceki bulduğumuz sonuçla toplarsan cevabı buluyorsun işte. Hepsi bu kadar. "

Rukia elindeki test kitapçığın önüne koyup karşısında oturan gence baktı.

" Anladın'mı ? "

İchigo kızın dudaklarına bakarken başını salladı.

" Emin misin bu konuyu bir daha anlatmam. "

Rukia hâlâ kendisine bakmayan Gencin kafasına vurup kaşlarını çattı.

" Sana bir soru soruyorum. "

İchigo dudaklardan sinirli gözlere çevirdi. Gece mavisi gözleri, beyaz teninde daha belirgin olurken dikkatini toplayamıyordu.

Testi alıp göz gezdirdi.

" Şu kısmı tam anlayamadım.

Testi kıza çevirip anlayamadığı yeri gösterdi.

" Neden şaşırmadım ki ? "

Az önce bıraktığı kalemi eline aldı.

" Bir daha anlatıcam dikkatle dinle beni. "

Rukia tekrar anlatırken İchigo'da dikkat edici hiçbir yerine bakmadan dersi dinlemeye çalıştı.
Soruyu anlatıp çözdükten sonra tekrar baktı.

" Ya şimdi anladın mı ? "

" Evet anladım. "

" Sonunda. "

Diye içinden geçirdi Rukia.

Arkasına  yaslanıp dinlenmeye başladı. On sekiz dakikadır aynı soruyu çözmekten yorulmuştu.

" Şey merhaba adın Ichigoydu değil mi? "

Kahverengi saçlı, orta fiziklerde olan genç kız, Ichigo'nun tam karşısında inci tanelerini andıran dişlerini gösterek gülümsedi.

" Evet benim. "

İchigo kendisine gülümseyen kıza bakarken Rukia da yaslandığı yerden kıza göz ucuyla baktı.

" Bir şey mi oldu acaba. "

Kahve tonlarında olan saçından bir tutam alıp oynarken  gencin sorusunu cevapladı.

" Bugün sinemaya gidecektim ama arkadaşımın işi çıktığı için bugün gelemeyecek ve ben düşünüyordum'ki... "

gencin yanına oturup kravatı ile oynamaya başladı.

" Senin gibi güçlü ve yakışıklı birisi belki benimle sinemaya gelebilir. "

Ichigo yüzünün her bir yanından kızarırken Rukia kaşlarını çattıp doğruldu.

Bunda kesin bir iş vardı.

Rukia gözlerini kızdan çekip etrafına baktı. Kapı kenarında gülüşen kızları ve ellerindeki şişeyi görmesiyle ne olduğunu anlamıştı.

" Adın Aui Akinamıydı? "

" Evet ne olmuş. "

Yumruklarını sıktı. Onu şuan sınıf ortasında dövmek istiyordu.

" Seni küçük sıçan. "

Sırasından kalkıp kolundan tuttu.

" Hey ne yaptığını sanıyorsun sen çek o ellerini. "

" Ru-Rukia. "

Ichigo kızın uzaktan bile belli olan öfkeli bakışlarını görüp endişeye kapılırken Rukia Ichigo'ya döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGE VE IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin