⭐🌝Yıpranmış Saçlara Evde Bakım 🌝⭐

268 9 8
                                    

Selam🌹 Yine bir istek bölüm 😘
Bu arada bu alıntı,yani ben yazmıyorum. Bir internet sitesinden aldım. Muhtemelen linkini aşağıya bırakırım.
Yıpranmış Saçlara Evde Bakım:
1.Zeytinyağı

Yıpranmış saçlar için zeytinyağı en iyi çözümlerden biridir. Yağ asitleri, çeşitli antioksidanlar ve E vitamini bakımından zengin olan zeytinyağı yıpranmış saçlara doğal bakım için oldukça faydalıdır. Aynı zamanda zeytinyağı saçların daha fazla yıpranmasını da önlemektedir.

Saç diplerinize zeytinyağı sürün ve saçlarınıza birkaç dakika kadar masaj yapın. Saçlarınızı havluya sarın ve en az 30 dakika kadar bekledikten sonra gece boyu açık bırakın. Son olarak saç tipize uygun şampuan ile saçlarınızı yıkayın. Saçlarınıza evde doğal bakım yöntemi uygulamak için haftada en az bir kez bu işlemi tekrarlayın.
Yarım fincan zeytinyağı ile çeyrek fincan balı karıştırın. Karışımı hafif ısıtarak saçlarınıza sürün. Maske saçınızda 30 dakika bekledikten sonra saçlarınızı ılık su ile iyice yıkayın. Saçlarınıza uygun şampuan seçimine özen gösterin. Evinizde kolayca uygulayabileceğiniz bu yöntemi hafta 1-2 kez tekrarlayabilirsiniz.
2.Avokado

Vitamin, yağ, protein ve doğal yağlar açısından zengin olan avokado yıpranmış saçlar için uygulayabilecek en iyi yöntemlerden biridir. Avokado saçlara yumuşaklık kazandırır.

1 adet olgun avokadoyu blenderde iyice, pürüzsüz bir kıvama gelinceye kadar inceltin ve içerisine 2 çay kaşığı zeytinyağı ilave ederek hamur kıvamına getirin. Karışımı saçlarınıza uygulayın ve 1 saat kadar açık bıraktıktan sonra ılık su ile yıkayın.
Diğer bir alternatif olarak 1 olgun avokadoyu püre haline getirin içerisine 1 yumurta sarısı ile bir miktar Hindistan cevizi sütü ilave edin. Karışımı saç diplerinize uygulayın ve 5 dakika kadar masaj yapın. 1 saat boyunca bekledikten sonra saçlarınızı ılık su ile yıkayın.
3.Yumurta

Protein, mineral ve yağ bakımından zengin olan yumurta saç tellerini besleyerek saçlara doğal bir parlaklık kazandırır. Ayrıca yumurta akı saç enzimlerini besleyerek saç derisini temizlemeye yardımcı olmaktadır.

1 yumurtayı iyice çırparak saç diplerinize masaj uygulayın. Saçlarınızı bone ile örtün ve 20 dakika kadar bekleyin. Ardından saçlarınızı soğuk su ve şampuan ile yıkayın.
Alternatif bir çözüm olarak yarım fincan yoğurt ile 2 yumurtayı karıştırın. İçerisine 2 yemek kaşığı badem yağı ilave edin ve kremsi bir kıvama gelene kadar çırpın. Hazırladığınız karışımı masaj yaparak saçlarınıza uygulayın. Başınızı 30 dakika kadar bir havlu ile örtün ve saçlarınızı şampuanlayarak iyice durulayın.
4.Aloe Vera

Yıpranmış saçlar için uygulanabilecek en iyi doğal bakım yöntemlerinden birisi de aloe veradır. Nemlendirici özellikleri sayesinde saçı beslemektedir.

Yıpranmış saçlarınıza aloe vera suyu sürebilirsiniz. 10-15 dakika bekledikten sonra ılık su ile yıkayabilirsiniz.
Alternatif bir çözüm olarak 4 yemek kaşığı aloe vera jeline 2 yemek kaşığı Hindistan cevizi yağı ve 2 yemek kaşığı sade yoğurt katın. İyice karıştırdığınız malzemeleri saçlarınıza sürün. 30 dakika kadar bekledikten sonra saçlarınızı şampuan ile iyice yıkayın.
5.Hindistan Cevizi Yağı

Saç derisine iyice nüfuz eden Hindistan cevizi yağı saçların kolayca hasar görmesini engellemekte ve sağlıklı saçlara kavuşmanızı sağlamaktadır.

Hindistan cevizi yağını 5 dakika kadar ısıtın. Ardından her gün ya da haftada en az 3 kez saç derinize masaj uygulayın. Saçlarınızı gece boyu böyle bırakın ve ertesi sabah saçınıza uygun bir şampuan ile yıkayın.
Alternatif bir çözüm olarak çeyrek fincan bal ile 3 yemek kaşığı Hindistan cevizi yağını karıştırın. Sonra saçlarınızı hafif ıslatın ve bu maskeyi sürün. Ardından 20-30 dakika bekleyin ve saçlarınızı sıcak su ile yıkayın. Bu işlemi haftada 1-2 kez tekrarlayın.
6.Muz

Saçlarda oluşan yıpranmayı çözüme kavuşturmak için muz da etkili çözümlerden biridir. Yüksek miktarda potasyum, vitamin, doğal yağlar ve nem içeren muz saçlarınızı yumuşatarak esneklik kazanmasını sağlar.


1 adet muzu püre haline getirerek saçlarınıza iyice sürün. 1 saat bekledikten sonra saçlarınızı ılık su ile yıkayın.
Diğer bir çözüm olarak 1 çorba kaşığı Hindistan cevizi yağı, bal ve zeytinyağı ile 2 olgunlaşmış muzu karıştırın. Hazırladığınız bu saç maskesini saçlarınıza uygulayarak 20-30 dakika bekleyin ve saçlarınızı ılık su ile yıkayın.
İpuçları
Her gün yatmadan önce birkaç dakika saç diplerinize masaj yapın.
Saçlarınıza kimyasal madde içeren ürünler sürmeyin.
Saçlarınıza uygun bir şampuan kullanın.
Duştan sonra saçlarınızı iyice durulayın.
Saçlarınızı her yıkamadan sonra bir havlu yardımı ile kurulayarak fazla suyunu alın.
Saçlarınızı tararken dikkatli olun. Saçlarınız için geniş dişli bir tarak ya da kıllı bir fırça kullanın.
Yüzmeye gitmeden önce ve sonra saçlarınızı su ile durulayın.
Saçlarınıza bir şapka ya da bandana takarak güneşten koruyun.
Saçlarınızın yıpranmasına neden olmayacak aksesuarları kullanın.
Saçlarınız için sağlıklı bir beslenme planı uygulayın ve gün boyunca bol su tüketin.
Genel sağlığınızın yanı sıra saçlarınızın sağlığı için de düzenli egzersiz yapın.
Saten yastık kılıfı kullanarak günlük 6-7 saat düzenli uyku uyuyun.
Saçlarınızın yıpranmasına neden olan stresten uzak durun.



http://sizdeduyun.com/yipranmis-saclara-evde-sac-bakimi/ 
Bu linkte daha fazlasını bulabilirsiniz. Umarım az da olsa faydalı olmuşumdur 🎈
Sizi seviyorum ❤ Başka bir bölümde görüşmek üzere👋
Bana ulaşın:
İnstagram•Kişisel-@w.meryem.w
İnstagram•Justin Bieber Fan-@justbeliebertr
İnstagram•Texture ve editing needs•@textruestr
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kızca.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin