TİTANİC & POPPY

157 5 0
                                    

Titanic , Mars onu terk ettikten sonra başka bir Mars Argo aramaya başladı çünkü bu fikrin tutacağını biliyordu , ilginç hareketler sergileyerek değişik davranarak ve çeşitli Mesajlar verek insanların dikkatini çekmek çok basittir ( zaten bunu gerçekleştirmiş bulunuyor siz şuan bu okuyorsunuz çünkü merak ediyorsunuz ben bunu araştırdım çünkü merak ediyorum ;D )
Neyse sonra bir anda bilin bakalım yolları kiminle kesişti tabii ki de Moriah Rose Pereira ( Poppy) zaten MRP ( adı çok uzun napayım idare edin :D) 'nin durumunu size anlattım hemen hiç düşünmeden Poppy olmayı kabul etti.(Haşhaş ismini nerden buldular onun hakkkında bir bilgi sahibi değiliz :D ) Sonra Titanic ile kanka oldular ( kankamı ötesimi onu biliyorum siz yazarsınız yorumlara :) ) Titanic aslında Poppy nin gitaristi, ehh sonra Titanic ile bir arkadaşı ( adını lazım değil :D ) poppy için bir YouTube kanalı kurdular ve video çekmeye başladılar aslında Poppy ilk video çekmeye başladığında bu çektiği videoları bizim gibi saçma ve komik buluyordu *gülüyor* ( kanıt olarak ilk attığı -poppy pamuk şeker yiyor - videosunu gösterebiliriz not: video yukarıda ) Sonra attıyorlar işte videolar ama umutsuzlar yani tutmayacağını düşünüyorlar sonra videolar bir anda yüksek kitlelere ulaşıyor ve onlarda bu işi ciddiye alıp gerçekten videolar çekmeye başlıyorlar ...

POPPY HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin