•Chapter 3•

1.6K 195 112
                                    

- От тук натък ще живееш тук, мъник. - Чонгкук затвори вратата след себе си, оставяйки малкия Те да разгледа целия имот.

- Уаа! - възкликна момчето - Толкова е красиво!

Семейството на Чон беше с богато наследство, а домът, в който се намираха двамата младежи беше нещо като подарък от баба му и родителите му. Не бе кой знае какво, не беше чак толкова голям имот. По-скоро къща на 3 етажа със широчината на половин блок. Цветовата гама отвън и отвърте беше черно, бяло и тук-там някой по-свеж цвят, защото, цитирам, "Къщата ти няма да е само в един цвят! Стига с това черно, умрял си за него вече."

Кук трябваше да се смири с изявите на майка си, защото все пак копнееше да се премести и да започне работа като специалист по детски болести, но уви нещата не се развиха точно по същия начин. Премести се, заживя сам, но мечтаната му работа така и не се сбъдна.

Бяха го скъсали на изпита.

От проява на страх, 19 годишния Чонгкук не каза на родителите си за проваления изпит. Всъщност не каза на никой и до ден днешен, четири години по-късно, той продължаваше да ги залъгва, че работи, но истината беше друга.

Чон Чонгкук се бе превърнал в нимфоман.

Същата вечер Кук бе решил да прекара нощта в бар с приятелите си. Искаше да се напие като животно, да забрави за провала, да не помни нищо, но да се забавлява на макс. Поне в повечето случаи пиянството помага и се случват интересни неща, особено като си търсиш гадже, но в неговия случай не беше така. Един от приятелите му, Сокджин, го беше намерил полугол в парка, легнал на пейка, а в скута му - някакво момиче.

От тази вечер Чонгкуки започна да изпитва всякакви сексуални нужки. Не се знаеше защо, но той така и не отиде на лекар, за да се прегледа.

Превърна се в нимфоман. Харесваше му, но го криеше от приятелите и семейството си. Все пак никой нормален човек не би приел факта, че приятелят ти е хлътнал по секс, а за родителите и дума да не става.

Техьонг не беше първата му играчка. Имаше толкова много преди него, но на Кук му омръзваха толкова бързо. Накрая просто ги предаваше на друг или ги даваше за продан в човешки търг, но този път малчото изглеждаше толкова невинен. Все едно не знаеше дори какво значи думата секс. Същинско невинно ангелче, носещо името Ким Техьонг.

- Чонгкуки хьонг? - звънливото гласче на малкия се обади, докато Те най-сладко се бе пльоснал на земята, кръстосвайки крака и слагайки ръцете си пред тях - Аз имам ли си стая?

Без да каже каквото и да е било, Чонгкук тръгна към втория етаж на къщата, давайки знак на Ким да го последва. Момчето се изправи от студения паркет и заедно с любопитството си в ръка тръгна към етажа заедно с Чонг.

Стаята му беше забита към края на коридора, съпътствана от още няколко в съседство. Както се очакваше, стаята бе оцветена в бяло. Леглото стоеше забито в крайния ляв ъгъл, а срещу него, бюро, пълно с тетрадки, лаптоп и едно малко кактусче като декорация. Прозореца заемаше една втора от стената зад леглото, а завесите бяха констраст между бледо черно и искрящо бяло.

- Красиво е! - Техьонги остана възхитен от красотата на стаята. Изглеждаше толкова добре обзаведена.

- Това ще е твоята стая от тук нататък, дребосъче. - Кук застана зад него, позволявайки си да му разроши вече разрошената коса. - Но всичко хубаво си има и цена, знаеш, нали?

- Но аз нямам пари.. - Те сведе глава виновно.

- Не, бе, момче! Исках да кажа, че за да бъдеш в тази стая ще спазваш няколко правила, не е нещо кой знае какво. - повдигна рамене Кук, изваждайки погледа "прекалено съм чист и невинен за тези неща"

- Ооо! Слушам! Но какви са правилата?

- Хех, ще ги разбереш в рамките на няколко дена, сладур.

Чонгкук дари главата на Те с целувка, след което най-спокойно излезе от стаята му, оставяйки го сам и с руменина по лицето.

"Само какво те очаква, сладурче.." помисли си Кук, отивайки към спалнята си "Ще видиш ти кой командва.."










____________________________________
Какво по дяволите пиша? ;-;

Мале, хора, наистина напоследък се гордея с тва, което пиша... Не, не е редно! Трябва да се самосъжалявам колко съм ужасна, а не, че главата е станала хубава... Тф..

Другото което..
Написано е в описанието, ще го напиша и тук.

Който не понася смут и факта, че има герои с незавършено пълнолетие, моля да не чете.

Просто реших да разнообразя малко, не съм искала да изкарам Кук баш педофил, но просто ми стана интересно да видя какво ще стане ако почна по-такава история.. Надявам се да няма проблеми и прочие..

Sex Slave |Taekook |СпрянаWhere stories live. Discover now