- Ях, Чонгкук! - Югьом хвана приятелят си под ръка и двамата се запътиха към изхода на имота - Пи прекалено много, сега как ще се прибереш!?
- Аз съм доостатъчно трезвеен, за да ходя и сам..! - потвърди брюнета, подпирайки се на вратата с дястана си ръка, която буквално трепереше така, все едно е изпил цяла кана с кафе и захар.
Ким въздъхна, макар и преструвайки се. Трябваше да откара Чонгкук, но и трябваше да излъже, че младия Техьонг е с него. Ето каква беше и самата идея.
След едночасово разкарване по улиците с колата, Югьом най-после закара Кук у тях си и го накара да заспи почти моментално, макар и постоянно да говореше изречения от рода "искам да изчукам малкото дупе на Техьонгии, къде е тойй , няма ли да прегърне татенцето си, искам да му целувам напуканите устнии, да го галям по меката кожаа, а бедрата? Ахх тези красиви бедраа~".
Накрая всичко мина като хората. Чонгкук заспа и остана с мисълта, че малкия му ТеТе също си бе легнал в стаята, защото бил уморен, докато Югьом най-после весел, че всичко мина по вода се прибра у тях си и накара Сънджи да си легне, за да може да остане малко време за него и Техьонг, който стоеше завързан в неговата стая и чакаше.
Чакаше и трепереше от страх. Очите му бяха покрити с черна лента, за да не може да вижда нищо, ръцете бяха кръстосани над главата му и стояха завързани за леглото, дори и краката му получиха същата участ като горните крайници с цел обездвижване. Колкото и да опитваше мъника въжетата не успяха да се махнат, единствено протриха бялата му кожа, създавайки големи и отвратителни червено-лилави петна по глезените, пръстите и дланите.
"Искам Ч-чонгкуки.." гласът на Те се пречупи, искаше да бъде в ласките на господарят си, не искаше да бъде изтезаван по такъв отвратителен начин. "К-къде е Чонгкуки..?"
- Малкия Чонгкуки го няма, слънчице~.
Вратата отворила се току що изкърца по отвратителен и дразнещ начин, при което вниманието на младото момче се привлече почти на мига. Макар и със завързани очи можеше да усети чуждото присъствие. Беше тихо, никой от двамата не издаде и гък.
Югьом стоеше подпрян на стената и гледаше безучастно. Гледаше как малкия Те се гърчи, как се опитваше да се успокои, измъкне и изгуби контрол. Тежкото му дишане се съпътстваше от тих шепот, който говореше "Къде е господарят ми? Къде е Чонгкуки хьонг? Искам при него..".
Каква приятна гледка за очите бе този Ким Техьонг.
- Господарят ти от сега нататък няма да е Чонгкук, бейби бой.
Югьом влезе в стаята, затвори след себе си и отиде до завързаното момче, което неусетно изскимтя като кутре - признак на страх и ужас. Техьонг не искаше това, не искаше да е в този имат повече, искаше си при Чон искаше си удобното диванче и детски, които го накараха да направи случката с прозореца. Накратко - искаше си у дома.
"К-къде е Чонгкуки?" попита, незнаейки накъде да си завърти главата, за да се срещне лице в лице с по-големия "Пусни ме, моля те!"
- Както казах, господарят ти вече няма да е Чонгкук. - брюнета се надвеси над момчето, погалвайки го нежно, след което му заби една силна плесница от дясната страна - Твоят господар вече съм аз, а ти си моят секс роб.
------------------------------------------------------
Ъъхъхъхъ аз да взема да се скрия някъде? :')Татко пак блокира компютъра и сега се мъча на телефона, затова официално казвам, че тази история ще е пречукам и за нищо няма да стане :')
Съжалявам за грешки, не съм проверявала и също как мина първия учебен ден? Радвате ли се, че се виждате с приятелите си илии по-скоро умирате? Дано оцелеем и тази година, успех на всички, обичкам Ви♡♡♡♡
ESTÁS LEYENDO
Sex Slave |Taekook |Спряна
FanficНимфоманът Чон Чонгкук си търси нова играчка, а какво по-добре от това да се сдобие с нея в търг на хора? Новата му принадлежност е невъзпитана и непохватна, но и толкова шибано невинно секси. Учейки го на различни номера, Кук започва да се привързв...