Сутринта за младия Техьонг не беше никак приятна, а да не споменавам, че цялата вечер стоеше буден и се въргаляше в леглото си, поради маловажната причина, че ерекцията толкова му бе натежала, че чак стана неприятна и дразнеща. През цялото време тялото и вратът му се потяха от загнездилата се топлина в тях, ала за нещастие дори климатикът в стаята му не успя да помогне на нещата.
Доста пъти Те се чудеше дали да не отиде в стаята на Чонгкук и да го попита как да махне това отвратително чувство долу, но срамът над всичко, разбира се. Нека не забравяме какво му беше приложил като наказание относно нанесената щета в хола, жива трагедия. Но, минало заминало.
В този момент младото момче вече съвсем губеше разсъдъка си относно тази болка. Цели 7 часа без сън и с неописуема стягаща болка между краката. Накрая просто не се стърпя и започна отчаяно да търси начини да прикрие огромната издутина, мислейки да се увие с хавлия или тоалетна хавлия под панталоните си, но нямаше такъв шанс това да се случи.
"Дали в стаята на Чонгкуки хьонг ще има нещо, с което да се прикрия?" помисли си малчото, решавайки почти моментално да иде и да провери.
Стаята на Чон се намираше на долния етаж. Вероятно в момента той все още спеше, затова се наложи Техьонги да слезе до първия етаж по възможно най-безшумния начин. Изненадващо, когато мъника влезе в "личното му пространство", Кук го нямаше. Леглото му беше пълен хаос. Половината одеяло стоеше на земята, чаршафа беше намачкан във всички възможни посоки, а възглавницата.. тя всъщност беше в най-доброто си състояние.
Ким влезе, затвори след себе си и започна да оглежда какво има в шкафовете и гардеробите. Както се очакваше - няма нищо необичайно. Дрехи, официални костюми, бельо и наподобяващо на банан.. нещо. Да, съвсем нормални неща.
- Ох, хайде де! - Ким се изнерви и изсумтя наум, започвайки да оглежда рафтовете около леглото.
Никакъв резултат.
Нищо полезно, с което да си помогне.
Техьонг губеше търпение. Та той разрови цялата му стая! Чувстваше се леко виновен, че навлиза в личното му пространство, но Чонгкук сам си бе виновен, че сега Те изпитва такива болки. Е, поне дребосъка така си мислеше.
Вече напълно отчайвайки се, мъника започна да търси по по-необичайни неща, а това говореше.. под леглото. Обикновено под леглото на човек няма прашясали кутии, забити в края, но това все пак беше Чон Чонгкук. От него можеше да се очаква абсолютно всичко.
CZYTASZ
Sex Slave |Taekook |Спряна
FanfictionНимфоманът Чон Чонгкук си търси нова играчка, а какво по-добре от това да се сдобие с нея в търг на хора? Новата му принадлежност е невъзпитана и непохватна, но и толкова шибано невинно секси. Учейки го на различни номера, Кук започва да се привързв...