•Chapter 13•

1.1K 176 69
                                    

Кук обикаляше нервно в кръг пред вратата на Те. Беше му напрегнато, нервно, не на място. Не можеше да си намери мира на едно място, а това да си скуби косата, докато си гризе кожичката на левия палец нямаше особено спокойно влияние. Дори го дразнеше допълнително, но нали, навиците умират трудно.

"Мамка му, Кук, стегни се! Югьом само е преувеличил, да, да, това е!"

Момчето си удари няколко леки шамара по лицето, стегна се, погледна вратата пред себе си и сивото му вещество моментално прищрака на мръсните фантазии относно голичък ТеТе. В очите му моментално се появи проблясък, който бе съпроводен и от едно бавно облизване на устните и самоуверена усмивка тип "Чонгкук сваляча".

Вече всичко беше тип топ. 

Вече със смела крачка кокосовата глава пристъпа напред и хвана бравата, леко отваряйки вратата. Копнееше да види как голото телце на Техьонги се простира из леглото, чакайки своят господар за наказание. Дали щеше да лежи по корем, дали по гръб, за да се види сладкото прасковено дупе, скоро щеше да разбере какво се крие в тази си стая.

- Бейби бой, познай кой ще ти мачка прекрасното задничее.

Очакванията бяха далеч по-добри от самата  реалност. Техьонги дори не си беше свалил униформата, а вместо това стоеше и разтрербваше стаята си, защото бе разхвълена, уж..

- ТеТе.. - започна с лек и дразнещ се тон Кук, отивайки към клекналото до леглото момче - Не ти ли заповядах да се съблечеш гол до няколко минути?

Тялото на дечкото изтръпна до такава голяма степен заради внезапното присъствие на госпопдарят си, че косъмчетата по краката и ръцете му се вирнаха нагоре и го накараха с малко лениви рефлекси да се обърне към Кук и ядосаното му лице. Не, че нещо, но понякога Те си падаше чистник.

Ким се изправи от клекналото си положение и като че ли със скоростта на светлината започна да се разсъблича пред по-голямото момче, но проклетия тази огромна панделка на гърбът му и този цип, забит под него преебаваше всичко. Те започна да се засрамва, вече леко и изпотява от притеснение и бързина, макар че щеше да му отнеме още малко, за да скъса хубавата униформа.

Чонгкуки стоеше като дърво, не мърдаше, със скръстени ръце, леко изпънат настрани ляв крак и един доста сериозен и леко изненадан поглед към събличащият се Техьонг. Мъника беше в такава еуфория, а Кук изглеждаше толкова спокоен, че чак за момент нелепата случка го накара да се изкикоти с леко присвити устни.

Sex Slave |Taekook |СпрянаWhere stories live. Discover now