♥CHAPTER8♥

1.1K 111 2
                                    

Τοτε χτυπαει το κουδουνι. Η μητερα μου ανοιγει βιαστικα. Τοτε αντικριζω ξανα μετα απο μηνες αυτο το ανεπιθυμητο προσωπο που με αηδιαζει . Εκεινος αγκαλιαζει τη μητερα μου.. Τι μαλακας!.. (Και επειδη θα αναρωτιεστε.. δεν ειπα ποτε στη μανα μου για το τι μου εκανε ο πατριος μου επειδη φοβομουν)

ΠΒ: Βιβιαν? Δεν θα αγκαλιασεις τον πατερα σου?

: Θα προτιμουσα οχι.. Του λεω με εναν αυστηρο τονο και του δινω το χερι μου για μια τυπικη χειραψια.. Καθως εχω σχεδον βουλιαξει πισω απο τον Αρη ο οποιος εχει σηκωθει διπλα μου για να με εμψυχωσει.
Εκεινος δειχνει να νεβριαζει.

ΠΒ: ποιο ειναι το παιδι? Ρωταει και κοιταζει τον Αρη απο πανω μεχρι κατω..

Α: Αρης Στεργιου! Το αγορι της Βιβιαν. Του λεει αυστηρα μα ευγενικα και του δινει το χερι του. Εκεινος απλα το αγνοει μπαινει μεσα και καθεται στον καναπε..

Η μανα μου μος κανει νευμα να κατσουμε κι εμεις.. Καθομαστε λοιπον στην αλλη ακρη του καναπε και ο Αρης με εχει αγκαλια..

ΠΒ: Πωπω τι ωραια αποψε θα ειμαστε πατερας και κορη οπως τον παλιο καλο καιρο! Μου λεει και με κοιταζει πονηρα.

: Εμμ συγνωμη που θα σας το χαλασω αλλα θα βγουμε με την παρεα μου. Θα ειναι και ο Αρης! Λεω οσο πιο χαρωπα μπορω και δινω ενα φιλι στον Αρη ο οποιος μου κραταει σφιχτα το χερι ξεροντας πως φοβαμαι.

ΠΒ: Καλα δεν πειραζει τελος παντων Ντινα εχουμε ηδη αργησει πρεπει να φυγουμε για το αεροδρομιο νομιζω τα λεμε μετα Βιβιαν μη φυγεις μεχρι να επιστρεψω.

Σηκωνομαι αποτομα και αγκαλιαζω τη μαμα μου αρπαζω γρηγορα το κινητο της απο την τσαντα της και το βαζω βιαστικα στην τσεπη της ζακετας μου.

ΜΒ: Αγαπη μου θα μου λειψεις προσεχε πολυ ενταξει? Σου εχω αφησει χρηματα στο τραπεζι της κουζινας. Θα σε παρω τηλεφωνο οταν φθασω. Αρη μου να την προσεχεις!

Α: Φυσικα και θα την προσεχω κ.Ντινα! Της λεει και της δινει το χερι του.

Εκεινοι φευγουν και μενω μονη μου με τον Αρη ευτυχως το αεροδρομιο ειναι αρκετα μακρια και ετσι εχουμε χρονο.

: Αρη δεν καθομαι εδω αποψε θα φυγω.. Ξερω ειχαμε πει πως θα μεινεις εδω αλλα αμα το μαθει μπορει να σου κανει και εγω δεν ξερω τι. Δεν θελω να παθεις κατι. Εχω παρει το κινητο της μανας μου ωστε να μην ειδοποιηθει. Λεω καθως παιρνω μια σχετικα μεγαλη τσαντα και ξεκιναω να βαζω μεσα ρουχα..

Α: Μωρο μου εχεις δικιο.. Καλυτερα να φυγουμε οχι για εμενα αλλα για σενα δεν θελω να βρισκεσαι στο ιδιο σπιτι μαζι του. Θελω να εισαι οσο πιο μακρια του γινεται.. Θα ερθεις σπιτι μας.. Μου λεει και με φιλαει απαλα..

: Σιγουρα δεν ειμαι βαρος? Ρωταω με ενα βλεμα γεματο ανησυχια..

Α: Μη λες βλακειες.. Μου λεει και με καθησυχαζει

Κουμπωνω τη βαλιτσα παιρνω κλειδια και φευγουμε. Στον δρομο καθως περναμε απο το λιμανι πεταω το κινητο της μανας μου στη θαλασσα για να μη με ενοχλουν οι κλησεις του πατριου μου..

Φτανουμε στο σπιτι του Αρη και της Ελενης και οταν μπαινουμε μεσα με το κλειδι του Αρη εμφανιζεται η Ελενη με ενα βλεμα γεματο ανησυχια... Και αγκαλιαζει τον Αρη..

Ε: Αρη που εισουν κοντεψα να παιθανω απο την αγωνια μου! Την αγκαλιαζει και εκεινος τοτε η Ελενη με βλεπει κι εμενα που στεκομαι στην πορτα...

Ε: Αγαπη μουυ! Τι ευχαριστη εκπληξη.. Ερχεται και με αγκαλιαζει! Τοτε μας παρατηρει και τους δυο που εχουμε ενα υφος γεματο ανησυχια..

Ε: Παιδια τι συμβαινει? Ρωταει αγχωμενη. Ο Αρης με κοιταει περιμενοντας την εγκριση μου για να της μιλησει για το τι συμβαινει.. το γνεφω ναι και εκεινος εξηγει στην Ελενη οτι εχει συμβει..
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Ε: Φυσικα και θα μεινεις εδω! Αλλα σε ολο αυτο εχω μια σχετικα ακυρη ερωτηση...

Τοση ωρα ειμαι στην αγκαλια του Αρη προσπαθωντας να πνιξω ολα τα δακρυα μου

: Πες μου...  Της λεω

Ε: Τι ακριβως συμβαινει με εσας τους δυο? Απο τη μια μισιεστε ομως τοση ωρα ειστε αγκαλια... Το ειχα ξανασκεφτει χθες που αργησατε να ερθετε..

Α: Λοιπον... Με την Βιβιαν ειμαστε μαζι.. Της λεει περισσοτερο για να το ακουσω εγω παρα εκεινη..

Ε: ΠΑΙΔΙΑΑΑ ΤΙ ΤΕΛΕΙΟ! ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΑΓΑΠΑΤΕ ΠΟΛΥ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!! Μας λεει και τα ματια της λαμπουν.

Εγω και ο Αρης γελαμε με την αντιδραση της Ελενης. Και εκεινος με σφιγγει ακομα περισσοτερο στην αγκαλια του...

♥ΧΕΥ ΧΕΥ ΧΕΥ♥
ΛΟΙΠΟΟΝΝΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟ😂
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΒΙΒΙΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ😂
ΥΑΥΥ💘😂
Διακοπες επισημως απο σημερα😁

Kisses😚
Αφηστε 🌟 αν σας αρεσε και 💬 για να πειτε τη γνωμη σας (καινουριο outro😂)

❌SPOIL ALERT❌

Της φυλακης τα σιδερα😂




You And I...Место, где живут истории. Откройте их для себя