♥CHAPTER26♥

774 85 20
                                    

: Με παιρνουν συχνα τωρα τελευταια.. Του λεω και ξαφνικα εκεινος σηκωνεται αποτομα απο το τραπεζι..

Α: ΒΙΒΙΑΝ ΓΑΜΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ? Μου λεει νεβριασμενος.. Η αληθεια ειναι πως τρομαξα. Δεν μου εχει ξαναμιλησει ποτε τοσο αγρια. Εγω κοιταζω το πατωμα..Νιωθω τα ματια μου να τσουζουν και καυτα δακρυα απειλουν να βγουν.. Τοτε αυτος το καταλαβαινει μαλλον. Και μου σηκωνει το προσωπο τρυφερα για να τον κοιταξω..

Α: Αγαπη μου συγνωμη... Απλα φοβαμαι μη μου παθεις τιποτα. Λοιπον θελω να αλλαξεις το νουμερο του κινητου σου.. Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο σαγαπω.. Λεει καθως μου σκουπιζει τα δακρυα..

: Κι εγω σαγαπω.. Ηταν το μονο που μπορουσα να πω εκεινη τη στιγμη..

Α: Λοιπον. Εγω τωρα πρεπει να φυγω γιατι εχω μια δουλιτσα. Παρε τηλεφωνο την Ελενη και τον Κρις να ερθουν γιατι δεν θελω να εισαι μονη σου.. Μου λεει και με φιλαει απαλα.

: Ενταξει. Του λεω και τον αγκαλιαζω..
......................................................
Α: Μικρη μου προσεχε.. Σαγαπω. Μου λεει, με φιλαει και φευγει.

: Θα προσεχω. Κι εγω σαγαπω. Του απανταω..
......................................................
Τηλεφωνημα Ελενης - Βιβιαν

: Σις μου?

Ε: Γιουνικορνν! Μου λεει ενθουσιασμενα.

: Μπορεις να ερθεις? Τη ρωταω..

Ε: Ειναι αρρωστος ο Κρις και τον προσεχω.. Σορυ. Μου απανταει..

: Αρρωστος ή ..... Της λεω εγω πονηρα και γελαω πνιχτα..

Ε: Οχι αρρωστος ειναι.. Μου λεει γελωντας..

: Αχ καλα.

Ε: Εχ πρεπει να κλεισω μαρη γιατι ο αλλος αρνηται κατηγοριματικα να παρει το σιροπι για τον βηχα.. Μου λεει ενω απο πισω ακουω τον Κρις να φωναζει..

: Αχ καλα μπαι..

Τελος.

Εγω πηγαινω στην κουζινα και φτιαχνω ενα τσαι. Πηγαινω στο δωματιο και ανοιγω το λαπτοπ. Αποφασιζω να δω το "The notebook".

Οι ωρες εχουν περασει και ο Αλεξ ακομα να ερθει σπιτι.. Πφφ τι κανει τοσες ωρες.. Ξαφνικα ακουω αγνωστες ανδρικες φωνες απο το σαλονι.. Γαμωτο ποιος ειναι... Εχω κακο προαισθημα, ετσι κρυβομαι στην ντουλαπα. Οι φωνες οσο πανε και ανεβαινουν..

Ανδρας 1 : Γαμωτο μου, που ειναι η πουτανα.. Κατω δεν ειναι..

Ανδρας 2 : Ρε μαλακα εδω πρεπει να ναι δεν υπαρχει αλλο δωματιο.. Λεει και ακουω την πορτα του δωματιου να ανοιγει.. Γαμωτο Αλεξ που εισαι.. Εχω βουρκωσει..

You And I...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon