4 χρονια αργοτερα
Η αληθεια ειναι πως ειχα μια πολυ δυσκολη εγκυμοσυνη.. Και απο θεμα ψυχολογιας και απο θεμα πονου..
Ευτυχως σε ολο αυτο η Ελενη, ο Κρις και ο...Αρης ηταν κοντα μου και με βοηθουσαν..
Γεννησα ενα πανεμορφο κοριτσακι. Εχει τα ματια του.. Αυτα τα πανεμορφα, λαμπερα πρασινα ματια... Την ονομασα Ελπιδα. Γιατι μεσα μου υπαρχει ακομα μια φλογα που μου λεει πως ο Αλεξ θα επιστρεψει...
Προσπαθουμε να επικοινωνησουμε μαζι του ολα αυτα τα χρονια, αλλα εχει αλλα δεν τον βρισκουμε πουθενα..
Θελω να του πω για το παιδι... Μου λειπει... Μεσα μου νιωθω ενα τεραστιο κενο..
Δεν σκεφτηκα σε καμια περιπτωση να κανω εκτρωση.. Το αγαπησα αμεσως, απο τοτε που ηταν ενα μικρο φασολακι στην κοιλια μου..
Ολα οσα της εχω πει της τα λεω σαν ενα παραμυθι πριν πεσει για υπνο..
: Και ετσι ο πριγκιπας εφυγε. Γιατι την αγαπουσε πολυ και δεν ηθελε να της συμβει τιποτα κακο.. Ομως η πριγκιπισσα στενοχωριθηκε πολυ, και εκλαιγε καθε μερα.. Μετα απο εννια μηνες εκανε ενα πανεμορφο κοριτσακι! Της λεω και της χαηδευω το μαγουλο.. Τοτε δακρυα ξεκινησαν να τρεχουν απο το λαμπερα ματακια της..: Αγαπη μου τι επαθες? Της λεω και την παιρνω στην αγκαλια μου..
Ε: Μανουλα, θ-α γνωλιθω ποτε τον μπαμπα? Γ-γιατι ε-εφυγε? Μ-Μηπωθ δ-δεν ειμουν α-ακετα κ-καλη? Μ-μηπωθ δ-δεν με α-γαπαει? Μου λεει αναμεσα στους λυγμους της..
: Αγαπη μου μην το ξαναπεις ποτε αυτο.. Της λεω και σκουπιζω τα δακρυα απο το πανεμορφο προσωπακι της.. Ο μπαμπας οταν εφυγε για δουλειες δεν σε ειχε γνωρισει.. Και αμα σε γνωρισει θα σε αγαπαει οσο τιποτε αλλο στον κοσμο.. Της λεω και την σφιγκω στην αγκαλια μου ενω δακρυα κυλανε απο τα ματια μου.. Εκεινη εχει ηρεμησει..
Ε: Μαμα γιατι κλαιθ? Με ρωταει η Ελπιδα.. Δεν μου αρεσει να με βλεπει να κλαιω.. Αν και με εχει δει μια δυο φορες.. Ομως δεν μου αρεσει να της λεω και ψεμματα..
: Απλα μου λειπει κι εμενα ο μπαμπας σου... Της απανταω και σκουπιζω τα δακρυα μου..
Ε: Μαμα ο μπαμπας ειναι ομορφος? Με ρωταει και τα ματακια της γυαλιζουν..
: Ο μπαμπας σου ειναι πανεμορφος.. Και μοιαζετε πααρα πολυ! Εχω μια φωτογραφια του. Αμα θες να τη δεις. Της απανταω..
Ε: Ναιιι! Μου απανταει και φερνω την φωτογραφια του Αλεξ απο το δωματιο μου..
: Οριστε.. Της λεω και της δινω την φωτογραφια
ESTÁS LEYENDO
You And I...
Novela JuvenilΗ μικρη Βιβιαν... Μια εφηβη αρκετα οξυθυμη θα λεγαμε. Μπορει να δειχνει δυναμικη ομως στην πραγματικοτητα ειναι ενα πολυ ταλαιπωριμενο κοριτσι με πολλες ευαισθησιες.. Ο Αρης.. Ο χειροτερος εχθρος της Βιβιαν ή μηπως οχι; Ο μυστηριος αναρχικος Αλεξ...