ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
: Ωχ! Της λεω και εκεινη παιρνει το απειλητικο της υφος..
Ε: ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ?! Με ρωταει ενθουσιασμενα.
: Τ-τι οχι! Πας καλα? Της λεω.. Μα ειμαστε μαζι μονο λιγες μερες.. Πως μπορει να σκεφτεται κατι τετοιο..
Ε: Και τα σημαδια? Με ρωταει και κοιταζει επιδεικτικα τον λαιμο μου..
: ΕΛΕΝΗ ΓΑΜΩΤΟ ΣΥΝΕΛΘΕ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΕΜΒΔΟΜΑΔΑ! ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ?! Της λεω εκνευρισμενα..
Ε: Ενταξει βρε αγαπη μου! Παντως εμεις με τον Κρις ειχαμε κανειι.. Λεει ομως εγω την διακοπτω: Μου την σπαει οταν λεει τετοια..
: Εμμ παω να βουτηξω! Εξαφανιζομαι και παω κατευθειαν στη θαλασσα..
Ακουμπαω το νερο με την πατουσα μου.. Κρυοο..
Πρεπει να καθομαι τουλαχιστον μιση ωρα μεχρι την μεση.. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ! Ξαφνικα ειμαι μουσκεμα!
Α: Αχαχαχχαχαχχαχαχα! Ακου τον Αλεξ να χαζογελαει..
: YOU. ARE. DEAD! Του φωναζω και του κανω επιθεση.. Κανω ενα αλμα και γαντζωνομαι πανω του.. Εκεινος χανει την ισοροπια του και πεφτουμε.. Καλα ευτυχως που υπαρχει θαλασσα αλλιως θα 'χαμε χτυπησει ασχημα.. Εκεινος μου χαμογελαει και με φιλαει απαλα.
Α: Δεν παμε πιο μεσα? Με ρωταει και του γνεφω..
Καθομαστε αγκαλια δεν ξερω και εγω ποση ωρα.. Καποια στιγμη με σηκωνει πολυ κοντα με αποτελεσμα να ακουμπανε τα μετωπα μας...
Α: Μωρο μου? Με ρωταει ο Αλεξ καπως αγχωμενα, το νιωθω στο αγγιγμα του, με σφιγκει ανησυχητικα πολυ..
: Ναι? Τον ρωταω γεματη περιεργεια..
Α: Αγαπη μου, μας παρακολουθουν.. Ειναι ο τυπος ο ψηλος, με την μαυρη μπλουζα και τα γυαλια ηλιου.. Γυρναω πλατη και εσυ φευγεις.. Παρε την Ελενη και πηγαινετε στο δωματιο της στο ξενοδοχειο. Εξηγησε της τι συμβαινει.. Θα ερθω να σε δω οποτε μπορεσω... Προσεχε μωρο μου. Σαγαπω... Μου λεει και γυριζει πλατη με εμενα αγκαλια.
: Εσυ προσεχε... Σαγαπω.. Του λεω και του αφηνω ενα φιλι στο μαγουλο.. Φευγω απο κοντα του διακριτικα και εκτελω τις εντολες του..
: Ελενη φευγουμε.. Της λεω και εκεινη με κοιταζει νε απορια.. Θα παρεις τηλεφωνο τον Κρις μετα.. Συμπληρωνω..
Ε: Ενταξει.. Παμε.. Μου λεει και φευγουμε γρηγορα προς το ξενοδοχειο.. Εγω ειμαι γυρισμενη ωστε να μη φαινεται το προσωπο μου.. Εντοπιζω τον τυπο.. Ειναι ψηλος και γεροδεμενος.. Απο οτι βλεπω ειναι ξανθος..
ESTÁS LEYENDO
You And I...
Novela JuvenilΗ μικρη Βιβιαν... Μια εφηβη αρκετα οξυθυμη θα λεγαμε. Μπορει να δειχνει δυναμικη ομως στην πραγματικοτητα ειναι ενα πολυ ταλαιπωριμενο κοριτσι με πολλες ευαισθησιες.. Ο Αρης.. Ο χειροτερος εχθρος της Βιβιαν ή μηπως οχι; Ο μυστηριος αναρχικος Αλεξ...