Οδυσσεα POV
Βγαινω στον δρομο και εξω απο την πορτα συνανταω τον Αρη.
Ο: Ρε Αρη? Πας καλα τι εκανες ακριβως? Και αν δεν κανω λαθος ηταν η ιδια ξανδια που πηδιοσουν τις προαλες. Του λεω αποτομα
Α: Οδυσσεα... Δεν ξερω τι εχω παθει.. Μου λεει με μια ανεξηγητη ηρεμια.
Ο: Οχι θα μου πεις! Δεν ειναι δυνατον να κερατωνεις εναν τετοιο αγγελο. Του λεω και σιγα σιγα χανω την ψυχραιμια μου.
Α: Δεν ξερω τι μου εχει συμβει. Αγαπαω παρα πολυ την Βιβιαν ομως δεν ξερω τι επαθα. Ενιωθα κουρασμενος απο τη μονοτονια. Ομως ρε δεν θελω να τη χασω. Αν τη χασω θα παιθανω. Μου λεει με εναν περιεργο τονο στη φωνη του.
Ο: Πηγαινε μιλα της! Του λεω και φευγω.
Αρη POV
Ξεκλειδωνω και μπαινω σπιτι. Λογικα η Βιβιαν κοιμαται. Μπαινω στο δωματιο που κοιμομαστε και την βλεπω. Οντως κοιμαται! Αλλαζω και ξαπλωνω διπλα της παιρνοντας την αγκαλια. Οταν εκεινη το αντιλαμβανεται τραβιεται αποτομα και αλλαζει πλευρο.
Α: Μωρο μου να σου εξηγησω... Της λεω και καθομαι διπλα της οκλαδον.
Β: Τι να μου εξηγησεις βρε Αρη.. Μου λεει και αντιγραφει της κινησεις μου.
Της ζητω συγνωμη και την διαβεβαιωνω πως δεν θα ξανασυμβει εκεινη με κοιταζει διστακτικα.
Β: Καλα δεν πειραζει.. Μου λεει αλλα μπορω να διακρινω την απογοητευση και την δυσπιστια της.
Βιβιαν POV
Ενα κυμα ανακουφισης με διαπερναει. Πεφτω στην αγκαλια του ομως δεν νιωθω οπως ενιωθα παλια, κατι εχει σπασει μεσα μου..
Ξαπλωνουμε αγκαλια , ομως δεν εχω υπνο. Επεξεργαζομαι τα σημερινα γεγονοτα."Μα θα μπορουσε να παει κατευθειαν στην αστυνομια.."Σκεφτομαι και με αυτες τις σκεψεις με παιρνει ο υπνος.
-------------------------------------------
Ο Αρης με ξυπναει με ενα γλυκο φιλι στο μαγουλο. Σημερα ειναι Σαββατο οποτε δεν εχουμε σχολειο.Α: Λοιπον τι θα κανουμε σημερα? Με ρωταει χαρωπα ομως εγω δεν εχω το ιδιο κεφι με εκεινον, για την ακριβεια δεν εχω καθολου ορεξη για τιποτα το μονο που θελω να κανω ειναι να κατσω σπιτι με ταινια και σοκολατες! ΠΟΛΛΕΣ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ!
Β: Εμμ δεν ξερω. Δεν εχω και πολυ ορεξη. Του λεω ατονα.
Α: Θα την βρεις στην πορεια! Μου λεει αυταρχικα.
Β: Να παμε το απογευμα και οχι τωρα? Τον ρωταω παρακλητικα.
Α: Καλα! Μου λεει και με φιλαει κτητικα ομως με τη σκεψη πως χθες φιλουσε ετσι τημ Στεφ τραβιεμαι.
Α: Μωρο μου, τι εγινε? Με ρωταει ενοχλημενος
Β: Δεν εχω ορεξη σημερα. Του λεω και ξαπλωνω.
Α: Οπως νομιζεις. Μου λεει και ξαπλωνει διπλα μου.
Εχουμε ηδη δει 3 ταινιες και η ωρα ειναι ηδη 6.
Α: Θα βγουμε για καφε τελικα? Με ρωταει.
Β: Ας βγουμε του λεω σηκωνομαι και κατευθυνομαι προς την ντουλαπα μου.
Κοιταζω τα ρουχα μου και καταληγω σε ενα boyfriend μπλε σκισμενο τζιν, με μια μαυρη κολλητη μπλουζα (σαν φανελακι) και τα σταν σμιθ μου. Αποφασιζω να μην κανω τιποτα το ιδιαιτερο στα μαλλια και βαφομαι ελαχιστα.
Φευγουμε με τον Αρη και πηγαινουμε στην καφετερεια που συχναζουμε παντα. Εγω παιρνω μια κρυα σοκολατα ο Αρης τον καφε που παιρνει συνηθως και καθομαστε στο συνηθισμενο μας τραπεζι.
♥ Χευ χευ χευ ♥
Συγνωμη που ειναι μικρο😕
Η εκπληξη καταφθανει σιγα σιγα αλλα μ ηρθε μια φοβερη ιδεα και μααλλον θα καθυστερησει😂😂😂
Λοιπονν τελικα θα τα χαλασει ο Αρης με τη Βιβιαν?😭😭😭Δεν εχω κατι αλλο να πω...😑
Αυταα😂
Καντε 🌟 αν σας αρεσε και 💬 για να πειτε τη γνωμη σας.
Kisses😚
❌ SPOIL ALERT ❌
Καμπουμ💣😂
VOUS LISEZ
You And I...
Roman pour AdolescentsΗ μικρη Βιβιαν... Μια εφηβη αρκετα οξυθυμη θα λεγαμε. Μπορει να δειχνει δυναμικη ομως στην πραγματικοτητα ειναι ενα πολυ ταλαιπωριμενο κοριτσι με πολλες ευαισθησιες.. Ο Αρης.. Ο χειροτερος εχθρος της Βιβιαν ή μηπως οχι; Ο μυστηριος αναρχικος Αλεξ...