Τοτε βρισκω την ευκαιρια και μπαινω στην αγκαλια του..
Α: Παμε στο δωματιο του Κρις αφου ειμαστε ετοιμοι? Εχω κλειδι! Με ρωταει και εγω του γνεφω..
Περπαταμε στον διαδρομο, ξεκλειδωνουμε και μπαινουμε στο δωματιο του Κρις και της Ελενης..
ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!! ΚΑΛΕΕΕΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΡΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΛΑΙ Η ΕΛΕΝΗ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙΙΙ. ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕΕ?Εμμ δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα το κανουνε!
Μα η Ελενη θα πηγαινε να φερει καφεδες!
ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕ? ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΑ?
ΠΩΩ ΣΚΑΣΕΣ
Τοτε και οι δυο γυρνανε και κοιτανε εμενα και τον Αλεξ..
Ε: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ? Φωναζει η Ελενη αγχωμενα..
Κ: Εμμ βασικα αυτο ειναι! Θα περνετε για πολλη ωρα ματι?! Λεει ο Κρις χαλαρος..
: Ε-ε θα πηγαιναμε για φαγητο! Λεω ντροπιασμενη..
Ε: ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ! Φωναζει η Ελενη..
Α: Οκευυ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Λεει ο Αλεξ και χαμογελαει πονηρα στον Κρις..
Με παιρνει απο το χερι και βγαινουμε εξω απο το ξενοδοχειο. Φτανουμε σε ενα ταβερνακι στην ακροθαλασσια (πωω😂) και καθομαστε.. Αφου φαμε ο Αλεξ με παιρνει απο το χερι και περπαταμε κατα μηκους της παραλιας χερι χερι...
Α: Βιβιαν. Μου λεει και σταματαει να περπαταει..
: Τι εγινε? Τον ρωταω αγχωμενα..
Α: Δεν σου αξιζω γαμωτο... Λεει και στα ματια του μπορω να διακρινω απελπισια και φοβο? Μα γιατι?
: Γιατι το λες αυτο? Τον ρωταω και εκεινος παλαβωνει..
Α: Ειμαι αναρχικος.. Δερνω κοσμο! Εχω σκοτωσει κοσμο! Μωρο μου ειμαι μπλεγμενος σε υποθεσεις που δεν θελεις καν να ξερεις...
: Δοκιμασε με.. Τον διακοπτω. Πραγματικα θελω να μαθω.. Και δεν θα τον αφησω..
Α: Μωρο μου αν μαθεις θα θεωρεισαι (το σκοτωσα😂) συνεργος.. Αμα γινει καμια στραβη μπορει να μπλεξεις.. Μη με αφησεις σε παρακαλω.. Μου λεει και τα ματια του γεμιζουν δακρυα... Θεε μου κλαιει! Κλαιει σαν μικρο παιδι!
: Δεν θα σε αφησω. Του λεω και τον κραταω στην αγκαλια μου..
Αλεξ pov
Γαμωτο.. Αμα μαθει θα με αφησει.. Δεν θελω να με αφησει. Επισης θελω να την προστατευσω οσο μπορω. Να μη μαθουν για αυτην. Αμα μαθουν θα ειναι σε τεραστιο κινδυνο. Αυτοι οι ανθρωποι ειναι επικυνδινοι.. Τωρα δεν ξερουν που ειμαι.. Οταν επιστρεψουμε Θεσσαλονικη δεν θα πηγαινουμε σπιτι της ουτε σπιτι μου.. Ποτε δεν ξερεις, και οι τοιχοι εχουν αυτια.. Αν ειναι θα πηγαινουμε με το αμαξι στο εξοχικο μου, που δεν το εχει δει κανεις.. Και θα πηγαινω πολυ προσεκτικα.. Αλλα δυστυχως γαμωτο μενει μονη.. Φοβαμαι. Αμα την παρακολουθησουν και μαθουν που μενει? Μετα θα τους ειναι πανευκολο να μπουν στο σπιτι και να κανουν οτι θελουν.. Την αγαπω γαμωτο.. Η μονη λυση ειναι να συνεχισει να μενει ο Αρης σπιτι της.. Οκευ, οσα και να εχουν γινει αυτος την αγαπαει.. Και θα την προσεχει σαν τα ματια του..
ESTÁS LEYENDO
You And I...
Novela JuvenilΗ μικρη Βιβιαν... Μια εφηβη αρκετα οξυθυμη θα λεγαμε. Μπορει να δειχνει δυναμικη ομως στην πραγματικοτητα ειναι ενα πολυ ταλαιπωριμενο κοριτσι με πολλες ευαισθησιες.. Ο Αρης.. Ο χειροτερος εχθρος της Βιβιαν ή μηπως οχι; Ο μυστηριος αναρχικος Αλεξ...