Ξυπναω στην αγκαλια του. Τι πιο ωραιο απο αυτο? Ανοιγω τα ματια μου και τον βλεπω να ειναι διπλα μου και να με κοιταζει..
:Ποση ωρα με κοιταζεις? Του λεω ηρεμα
Α: Αρκετη.. Μου λεει και με φιλαει απαλα..
Τα παιδια κοιμουνται στον καναπε. Και η ωρα ειναι 5:30... Εχουμε μιση ωρα μεχρι να φτασουμε στη Συφνο..
Α: Παμε μια βολτα? Με ρωταει...
: Οκευ! Του απανταω και σηκωνομαι. Εκεινος με κραταει απο το χερι και περπαταμε στο καταστρωμα..
Δεν μιλαμε.. Καποια στιγμη φτανουμε σε εναν χωρο γεματο καρεκλες. Εκει επιτρεπεται το καπνισμα.. Η αληθεια ειναι πως φοβαμαι εδω.. Ολοι οι ναρκομανεις εδω καθονται στανταρ.. Ξαφνικα νιωθω πολλα αντρικα βλεματα πανω μου.. Φοβαμαι και κολαω στο μπρατσο του Αλεξ. Εκεινος φαινεται να το καταλαβαινει..
Α: Αγαπη μου μη φοβασαι. Ειμαι διπλα σου.. Τα λογια του μουσικη στα αυτια μου...
Ξαφνικα νιωθω ενα χερι να με τραβαει απο τη μεση προς τα πισω...
: Αλεξ! Φωναζω. Και εκεινος γυριζει τρομοκρατημενος..
Ειναι ενας αγνωστος ανδρας γυρω στα 45.. Φαινεται μεθυσμενος.. Κραταει εναν σουγια στον λαιμο μου.
Αγνωστος: Θα κανεις οτι θελω αλλιως αυτη η ωραια λεπιδα θα βρεθει καρφωμενη στον ωραιο λαιμο σου! Μου λεει απειλιτικα.
Αλεξ: ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ! Φωναζει ο Αλεξ εξαγριωμενος. Μπορω να διακρινω ποσο τρομοκρατημενος ειναι στα ματια του..
Αγνωστος: Και ποιος εισαι εσυ που θα μου το επιβαλεις? Ο αδερφος της ή ο γκομενος της? Λεει προκλητικα και προχωραει την λεπιδα προς τον λαιμο του καθως με κραταει απο τον καρπο...
Γαμωτο φοβαμαι. Καυτα δακρυα κανουν την εμφανιση τους..
:ΑΛΕΞ ΦΥΓΕ! Φωναζω δυνατα.
Α: ΟΧΙ! Φωναζει ο Αλεξ..
Αγνωστος: Κοιτα μωρεε η πριγκιπισσα προσπαθει να σωσει τον πριγκιπακο της. Μωρη πουτανα θα γαμησω τοσο δυνατα που θα με παρακαλας κλαιγοντας να σταματησω και δεν θα περπατας για ενα μηνα... Μου λεει και απελευθερωνω ολα μου τα δακρυα σκληρες σκηνες εμφανιζονται στο μυαλο μου..
Τοτε μια μπουνια προσγειωνεται στο προσωπο του.. Γυρναω για να δω τον "αποστολεα" προς μεγαλη μου εκπληξη βλεπω εναν οργισμενο Αρη να ξεφυσαει..
Τρεχω στην αγκαλια του... Και εκεινος με σφιγγει ενω εγω κλαιω με λυγμους..
Αρ: Σςς μωρο μου! Μην κλαις εδω ειμαι εγω, εισαι ασφαλης στην αγκαλια μου..
Πλεον δεν κλαιω μονο επειδη εγινε οτι εγινε. Κοροϊδευω τον πιο υπεροχο ανθρωπο.. Αυτος με αγαπαει και εγω καθομαι και φασωνομαι με τον Αλεξ. Νιωθω παρα πολυ ασχημα..
Αλ: Ευχαριστω! Του λεει σχεδον ψυθιριστα...
Α: Παρακαλω.. Πειραζει να ερθει η Βιβιαν μαζι μου? Η αληθεια ειναι πως θελω να παω..
Αλ: Οχι οχι.. Πηγαινετε.. Λεει και εμεις εξαφανιστηκαμε στους διαδρομους του καραβιου. Επιτελους φτανουμε στην καμπινα του Αρη..
Μπαινουμε μεσα και καθομαστε αγκαλια στο κρεβατι.. Εμενα με πιανουν ξανα τα κλαμματα. Γαμωτο γιατι να του το κανω αυτο?
Α: Αγαπη μου σταματα να κλαις.. Μου λεει και μου χαηδευει τα μαλλια..
: Μ-μα ε-συ με α-αγαπας και εγω κ-καθομαι και φασ-σωνομαι με τον Αλεξ.. Του λεω αναμεσα στους λιγμους μου. Ουψ!
Α: Το ξερω καρδια μου! Μου λεει και ξαφνιαζομαι.
: Τι?
Α: Φαινεται πως ειστε και πι δυο ερωτευμενοι. Μετα απο αυτο που σου εκανα το δικαιολογω απολυτα.. Οκευ αα χωρισουμε! Θα το σεβαστω. Ομως θελω να ξερεις πως σαγαπω και θα σαγαπω οτι και να γινει..
♥ΧΕΥ ΧΕΥ ΧΕΥ♥
Νομιζω τα εχω σκατωσει λιγο σε αυτο το βιβλιο ε? Γενικοτερα νομιζω πως τα εχω μπλεξει πολλα μαζι😂😂😂
Πειτε μ αν συμφωνειτε😂Και λεω να την τελειωσω στα 30 παρτ ή και νωριτερα. Εσεις τι λετε?
Ξεκινησα νεο βιβλιοοο😆
Λεγεται ~ Unexpected Love ~
Τσεκαρετε αν θελετε💘Αυταα😂
Καντε 🌟 αν σας αρεσε και 💬 για να πειτε τη γνωμη σας.
Kisses😚
KAMU SEDANG MEMBACA
You And I...
Fiksi RemajaΗ μικρη Βιβιαν... Μια εφηβη αρκετα οξυθυμη θα λεγαμε. Μπορει να δειχνει δυναμικη ομως στην πραγματικοτητα ειναι ενα πολυ ταλαιπωριμενο κοριτσι με πολλες ευαισθησιες.. Ο Αρης.. Ο χειροτερος εχθρος της Βιβιαν ή μηπως οχι; Ο μυστηριος αναρχικος Αλεξ...