Κλεινω τα ματια ομως δεν μπορω να κοιμηθω στο μυαλο μου τα γεγονοτα επαναλαμβανονται ξανα και ξανα. Πως μπορεσε ο Αρης να με αφησει μονη μου σε ολο αυτο! Δεν μπορει..
Ελενης POV
Ψαχνω στα συρταρια τον παλιο λογαριασμο του ΟΤΕ. ΤΙ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΘΑ ΨΩΦΙΣΩ! Ανακαλυπτω εναν φακελο που λεει απ' εξω Αρης. Χωρις να το πολυσκεφτω ανοιγω τον φακελο και βλεπω μια πραξη υοθεσιας με τα στοιχεια του Αρη?! Δηλαδη ο Αρης ειναι υοθετημενος?(Σημειωση απο τον συγγραφεα: ΛΟΥΛΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ😂) Τωρα εξηγουνται ολα! Γι αυτο δεν υπαρχουν φωτογραφιες του Αρη απο τοτε που ειναι μικρος... Πρεπει να επικοινωνησω οπωσδηποτε με τους γονεις μου...
Βιβιαν POV
Μπαινει στο δωματιο ξανα ο Αλεξ με ενα κουτι πιτσα. Καθεται στο κρεβατι και μιλαμε καθως τρωμε. Η αληθεια εινα πως εχω πολλες αποριες. Δηλαδη ποιοι καψανε την καφετερεια? Γιατι?
Β: Και λοιπον τι εννοεις καψατε την καφετερεια? Ποιοι? Ρωταω γεματη περιεργεια και περιμενω με ανυπομονησια την απαντηση του.
Α: Ανηκω σε μια συμμορια αναρχικων. Οι αναρχικοι σπανε τους κανονες και ειναι εναντια σε αστυνομιες και νομους.. Μου λεει ομως εγω θελω να μαθω κι αλλα.
Β: Ποιοι αλλοι ανηκουν στη συμμορια? Ρωταω χωρις να το σκεφτω και αληθεια ειναι πως ξερω πως δεν προκειται να απαντησει. Η ερωτηση μου ειναι πολυ αδιακριτη.
Α: Οσα λιγοτερα ξερεις τοσο το καλυτερο για εσενα και την ασφαλεια σου. Μου λεει και με κοιταζει τρυφερα..
Εγω του χαμογελαω. Την υπεροχη αυτη ατμοσφαιρα χαλαει το κινητο μου το οποιο χτυπαει. Διαβαζω το ονομα της επαφης. Ωχ ο Αρης θα εχει ανησυχησει. Το σηκωνω και ακουω τη φωνη του:
Α: ΒΙΒΙΑΝ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΧΩ ΠΑΙΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΜΟΥ! Μου λεει..
ΕΧΕΤΕ ΓΕΙΑ ΒΡΥΣΣΟΥΛΕΣΣΣΣ ΜΕΤΑ ΤΙ ΛΕΕΙ?
Πωωω τι θες παλι?
ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΜΑΡΗΗ
Β: Αρη μην ανησυχεις ειμαι σε μια φιλη της μαμας μου.. Κλεινω τωρα.. Του λεω, του το κλεινω αποτομα και ο Αλεξ με κοιταζει ικανοποιημενος.
Α: Ποιος ηταν? Με ρωταει..
Β: Εεε ο Αρης τ-το αγορι μου.. Του λεω και καυτα δακρυα κανουν την εμφανιση τους στο προσωπο μου..
Α: Τι συνεβη? Με ρωταει και μπορω να πω πως στα ματια του φαινεται ενδιαφερον.. Ομως για ποιο λογο να του πω?
VOCÊ ESTÁ LENDO
You And I...
Ficção AdolescenteΗ μικρη Βιβιαν... Μια εφηβη αρκετα οξυθυμη θα λεγαμε. Μπορει να δειχνει δυναμικη ομως στην πραγματικοτητα ειναι ενα πολυ ταλαιπωριμενο κοριτσι με πολλες ευαισθησιες.. Ο Αρης.. Ο χειροτερος εχθρος της Βιβιαν ή μηπως οχι; Ο μυστηριος αναρχικος Αλεξ...