8:34; 09.06

119 27 0
                                    

Reizēm Džeida joprojām domā par skūpstu. Viņa joprojām jūt, cik izmisīgi Aidens pie viņas turējās. Dažas naktis atmiņa tur viņu nomodā.

Šonakt nav viena no tām naktīm. Jo dzīvoklī nav bijis ciemiņš jau četras dienas (Džeida skaitīja), un Aidens nedos viņai paskaidrojumu par asiņaino audumu, ko viņa atrada vannasistabā (arī pirms četrām dienām).

Un viņi sēž uz tā paša dīvāna. Un Džeida ar pirkstu zīmē rakstus uz caurspīdīgās plastmasas, kuru viņa ienīst.

Viņa ievelk dūmu no cigaretes pirms padod to Aidenam. Kad viņš to neņem, viņa paceļ uzaci. Viņš blenž tālumā, iegrimis savās domās. Džeida iekož apakšlūpā pirms ieliek cigareti viņa mutē. Viņa neskatās pietiekami ilgi, lai redzētu apmierināto smaidu uz Aidena sejas.

Aidens ar kāju uzmin cigaretes pārpalikumiem pirms paņem jaunu no pakas, kas stāv uz žurnālgaldiņa.

Džeida ievelk asu elpu, kad Aidens, ar cigareti rokās, pavirzās viņai tuvāk. Un pēkšņi viņš ir virs viņas, ar kreiso roku balstoties blakus viņas galvai. Džeida neuzdrošinās elpot.

Viņš ar īķšķi nobrauc pār viņas apakšlūpu, kas liek zosādai uzmesties uz Džeidas ādas. Kad viņa paver lūpas, viņš ieliek cigaretes galu starp viņas zobiem un izņem šķiltavas no Džeidas rokām.

Džeidas sirdspuksti ir ātrāki kā viņa spēj apdomāt. Viss viņā kliedz, lai viņa nomet cigareti un metas pie Aidena. Bet viņa lēni ieelpo, izelpo un padod cigareti viņam atpakaļ.

Viņi ir tuvu. Tik tuvu, ka Džeida jūt viņa elpu uz sava kakla.

Un katra šūna viņas ķermenī kliedza 'pieskaries viņam, pieskaries viņam', bet viņa nevarēja. Aidens bija mākslas darbs un Džeida nevarēja viņu izbojāt. Viņa jau to bija izdarījusi pietiekami daudz reižu.

Džeidai šķiet, ka viņa nekad neaizmirsīs Aidena sejas izteiksmi, kad viņa viņu aizstumj prom.

Viņa uzkāpj uz jumta. Viņa ir gan atvieglota, gan vīlusies, kad Aidens neseko.

Viņas prāts joprojām kliedz par to, ka viņa aizgāja. Bet Džeida negrib būt aizvietotāja. Viņai jau tā riebās redzēt Aidenu ar kādu citu un apzināties, ka viņai nekad viņš nebūs.

Viņa ļauj kājām karāties pār jumta malu. Viņa nebaidās. Viņa kontrolē visu.

Izņemot Aidenu.

Un tas viņu pārbiedē.

pārklāji | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora