-TEDBİRLER-

1.7K 100 22
                                    

Bugün doğum günümden sonra ilk gün, bir melez olduğumu öğrendikten sonra ki ilk gün..

Bugün nasıl davranacağımı, ne yapacağımı inanın hiç bilmiyorum.. Ne yapmalıyım?
Ben bunları düşünürken babam annem ve babam içeri giriyor;
Annem: günaydın tatlım Bugün biraz daha iyi misin?

Annem bu soruyu sorduktan sonra anneme can çekişen iguana ya bakan bir antilop gibi (ona nasıl bi bakis oluyosa artık s÷*#&;#*÷€ randomlarim enfes dkdafasolh) anneme baktım.
Babam da durumu anlamış olacak ki konuşmaya başladı

Babam: hadi ama tatlım sen bir melezsin vampir tarafın daha güçlü bu yüzden o okulda vampir tarafında kalacaksın annen en güçlü kurt ve bende bir kara vampirim biz bu kadar güçlüyken bir de kendini düşün çocukken hep korkusuz ve çok güçlü olmak isterdin. Ve şimdi tabim edemeyeceğin kadar güçlüsün! Bu harika bir şey.

Babamın konuşması ne yalan söyleyim içimi bayaa rahatlatmıştı ne güzel konuştu öyle.. biraz düşününce gerçekten de harika bişey bu. Sanırım bir şans vermeliyim diye düşünüp babama gülümsedim.

Emmly: babacım okul ne zman?:)

Babam: işte benim kızım! Okul yarın bugün iyice hazırlık yapsan iyi olur bavulunu hazırla!

Emmly: bavul mu?

Babam: evet mağlesef okul yatılı ama böylesi senin için çok daha güvenli.

Okulun yatılı olmasına çok üzülmüştüm, ailemden ayrı kalmayı kendimi bildim bileli ailemden ayrı kalmayı sevmem. :(
Artık mecbur gitmem lazım başka okul arayamam ya dünya üzerinde kaç tane vampir varda okul bol olsun ksshsgs
Bu düşünceleri bir kenara bırakıp bavulumu hazırlamaya koyuldum
Gerekli olan herşeyimi koydum eksik kalacağına fazla olsun dimi kızlar:))
___________2_saat_sonra___________

Artık herşeyin hazır! Şimdi yarın ne giyicegime karar vermeliyim aslında melez olmama ı kadar çok sevinmedim sadece denediğimden dolayı biraz umutluyum saat baya geç olmuş artık yatmam lazım dişimi fırçalayıp yatağa uzanacakken babam içeri girdi.

Babam: ah! Demek uyuyacaktın üzgünüm ama şunları söylemem gerekiyordu; okula 6.30 da gidiceksin "yaa ama.baba çok erkenn" şşt söylenme okula ilk girdiğinde okul olduğunu anlamayacaksın çünkü herhangi bir insan içeri girme ihtimali milyon da bir olsa bile yine de tedbir alıyorlar bu konuda çok iyiler orda sana kim olduğunu soracaklar sende tabii ki "emmly boston diycem evet ismimi ve soy ismimi biliyorum babaa!" Beni ıyi dinle emmly! "Üzgünüm.." tamam sorun değil ama dikkatli dinle "peki.." okulun giriş katında bir reception var (öyle mi yazılıyo bilmiyorum djdhsvd) oraya gidip ben melez kızım cont'un kızı emmly diyeceksin. "Vav çok havalı" ahh em! "Üzgünüm baba" bu son uyarım! Sana siyah bir pelerin verecekler okulda renklere göre konumu belli olur vampirler kırmızı kurtlar ise yeşil takarlar eğer güçlü bir kurtsa beyaz takarlar eger güçlü bir vampirse koyu mor takarlar. (Içimden vay canına diye geçirdim VAY BEE..) son olarak melezler onlar en güçlü renk olan siyahı takarlar siyah güç ve asaleti temsil eder. (Gözlerim fal taşı gibi açıldı acaba ne kadar güçlüyüm?) Okuldaki tek melez sensin dünya üzerinde başka melez var mı henüz bilinmiyor. bu yüzden müdürün okula gelmeni çok istedi. Haa bir de okulda kurt tarafına geçme hakkın var ama vampir tarafın ağır bastığı için oraya pek uğrama derim. Kurtlar vahşidirler onlara karşı dikkatli ol ne kadar güçlü olsanda henüz gücünü nasıl kullanacağını bilmiyorsun. Okulun bodrum katında kocaman bir kapı var oradan uzak dur orası vampir ve kurt bölümünü ayıran bir kapı ve kurt boğanlarla dolu hergun kahvaltıda ve öğlen yemeğinde kan verecekler seninkini özel olarak verecekler çünkü normal vampirlerin kanlarının içinde kurtlardan korunmak için kurt boğan koyarlar eger onlardan içersen ağır şekilde içini yaralayabilirsin. Çok dikkatli ol ne kadar vampir tarafın ağır bassa da bir tarafın hala güçlü bir kurt...

Babamın soyledikleri gerçekten önemliydi hepsini aklıma kazıdım! Yarın nasıl bir gün olacak acaba..

Vaav vampirler ve kurtlar büyük çekişme bakalım yarın küçük emmlymize ne olacak asıl serüven yarın başlıyor..
Umarım beğenmişsinizdir ilham geldikce yazıyorum. Neyse öpüldünüz (yae ne biçim açıklama oldu bu skshshsbdf kusuruma bakmayın artık sorry dkdhsjd)😽😽

VAMPIR OKULU (MELEZ KIZ) Askıya AlındıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin