Şarkı adı: shiki-senpai.
Jungkook'un söylediği şeye şok olmuş bir suratla bakarken arkamı dönüp jungkook'a:
Em:ne dedin sen? Diye sordumJk: gayet de anladın işte özel öğretmenin ben seçildim. Okulun en güçlü kurdu benim çünkü ben bir beyaz kurdum senin gibi..
Em: iyide benim vampir tarafım daha ağır basıyor. Nasıl bir kurt benim eğitmenim olabilir?
Jk: vampir tarafın ne kadar ağır bassa da bir tarafın hala güçlü bir kurt. Ayrıca vampir tarafın için ben değil sınıfındaki taehyung ilgilenecek.
Em:huh? Taehyung'da kim? "Benim" Arkamdan gelen sesle bi an irkildim. Arkamı döndüğümde muhtemelen benle aynı yaşta aşırı kaslı bi çocukla karşılaştım.
Taehyung: selam! Tae ben senin vampir tarafın için seçilen eğitmen. Diyip kare bir gülüş yaptı. Hahah UZAYLIya benziyor b çok şirin😍.
Tae: şirin mi? Yada onu boşver uzaylı mı? Hahah cidden komiksin ismin emmlymiydi bu arada?
Em: ah! Evet. Şeyy...yoksa sende mı aklımı..okuyorsun..
Tae:hahah evet "SHIT!"
EM: ee..uzgunum yani...seyden..dolayi ..sey..
Tae:tamam sorun değil.
Em:pekala şu akıl okuma şeysi her neyse bende öğrenmek istiyorum!
Tae: vaay.. öğrenmek için can atan bir melez ha? Seninle şimdiden gurur duydum öğrencim.
Diyip o meşhur kare gülüşünden yaptı yaa çok şeker! Bi dk düşünme! Düşünme! Aklını okiycak! Düşünme sakın! Tae'ye baktım o da bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyordu. aish! Harika rezil ettin kendini mükkemelsin emmly!
Tae:merak etme. Şirin olduğum sırrı bnde güvende diyip göz kırptı.
Yaa gerçekten offf!!Tae: evet! Gençler herkes yerine! Herşeyin bir zamanı var sırayla her şeyi öğreneceksiniz.
Taehyung sınıfa seslendikten sonra herkes yerine oturdu. Sanırım sınıf başkanı yada eğitmeniydi. Bnde yerime geçtikten sonra tae yine konuşmaya başladı:
Tae: ilk dersimiz içecekler ve karın doyurma üzerine olacak. Herkesin önünde bir bardak kan var.
Dedikten sonra parmağını siklatti ve önümüzde bir bardak kan oluşu verdi! Bu inanılmaz!
Tae: hayır inanılır. Dedi bana bakarak. Taktı şimdiden kafayı bana yaw. Konuşmaya devam ettiTae: hadi herkes kanının tadına baksın. Merak etmeyin tadları harika!
O bunu söyledikten sonra jungkook'un gözleri sarıya döndü ve koşarak dışarı çıktı. Noldu böyle birden bire?
Tae: kurtlar kanın görüntüsüne bile dayanamazlar bir kurdun yanında kan içerseniz kurt kendini kaybeder ve size saldırmaya çalışır. Bu yüzden kurtların yanında kan bulunmamalı buna dikkat edin. Aksi takdirde zararlı siz olacaksınız. Dedi WOAH! Demek bu yüzden jungkook dışarı koşarak çıktı. "Merak ettiğim birşey var!" Diye bagirdim tae merak dolu gözlerle bana baktı "evet" dedikten sonra konuştum:
Em: ama bende bir kurdum? Yani en azından bir kısmım kurt?"
Tae: sen bir melezsin. Ve vampir tarafın ağır basıyor eğer kurt tarafın ağır bassaydı da bir fark olmayacaktı melezler hepimizden üstünlerdir ve onlar bizim verdiğimiz tepkilere göre çok farklılar. Anladın mı? Küçük melez?
Em: anladım diyip şirince gülümsedim o da aynı şekilde güldü bana. Derken kanımı hala icmedigim fark ettim. Ama içinde ya kurtboğan varsa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIR OKULU (MELEZ KIZ) Askıya Alındı
VampireÖncelikle şu konuda bi anlaşalım, normal değilim o da öyle.