Şarkı adı: we don't talk anymore jungkook and jimin(klipte yaziyo zaten jgukhgdg)
Aish! Sabah daha 5:15 sabahın köründe uyanmak iğrenç normal okulum öğlen 12:00'da olmasına rağmen geç kalıyorum bu okula nasıl ayak uydurucam ben?! Kafamda deli sorular.. diye söylenirken arkamdan annenin sesini duydum.
Annem: uydurursun sen, merak etme..! Sen çok azimli bir kızsın, senin iyi bir melez olacağına adim gibi eminim!
emmly: oy oy oy annoşum ve onun süper pozitif düşünceleri..❤
Doğrusu bilmiyorum ne yapıcağımı ne vampirlik ne de kuruluk hakkımda hiç bişey bilmiyorum. Orada nasıl davranacağım konusunda hiç bir fikrim yok.Annem: merak etme kızım, orada senin gibi bir sürü 17 yaşında genç ve yeni vampir ve kurtlar var. Sen onlarla ıyi anlaşmayla ve derslerinde iyi olmaya bak ve kurt boğanlardan uzak dur!
Emmly: bu kurt boğan denilen şeyi merak ettim. Sanırım gerçekten de can yakıcı olmalı.
Dedim yüzümde tedirgin bir ifadeyle.
Annem: evet, kesinlike onlardan uzak dur! Kanını içmeden önce kokusuna bak. Eğer kokusu acımsı yada petrol gibi ise hemen at o kan torbasını elinden. Çünkü sadece içmen değil dokunman bile acı veriyor!
Em: aww VE BUNA RAĞMEN KALACAĞIM BÖLÜM KURT BOĞANLARLA DOLU ÖYLE MI?!
annem: aynen öyle ama oldukça dikkatli davranacaklar zaten sen okulundaki tek melezsin. Dişlerin onlarınkinden daha büyük ve onlardan daha güçlüsün. Haa! Bu arada tatlım günde 1 öğünün normal yemek olması gerekiyor yoksa kurt tarafın acıkır ve açlık çok ileri giderse çıldırmaya başlar buna önem göster lütfen.
Em: tamam annecim. Ama ben o kanı nasıl içicem yaa iğrenç 😝
Annem: emmly! Sen doğuştan bir melezsin ve vampir tarafın ağır basıyor 1-2 bardaktan sonra severek içeceksindir.(öyk yazar bunu yazarken midesi kalktı😝)
Em: 😝umarım öyle olur, yada olmasın iyyy..
Annem: eğer kan içmezsen hayati tehlike geçirirsin. Özellikle de melezler için kan çok önemli sen diğerlerine oranla 2 kat daha fazla lan içeceksin yoksa tenin iyice solar, nefes almakta zorlanırsın, kendini halsiz hissedersin. Bir melez kansız en fazla 2 hafta dayanabilir.
Emmly: peki annem madem en fazla iki hafta..o zaman nasıl 17 yıldır kan içmeden😝 yaşadım?.
Annem: bir vampirin, kurtun yada melezin gösterge zamanları vardır aynı ergenlik gibi hepsi aynı sürededir. Bu yüzden bu yaşına kadar canın hiç kan çekmedi.
Em: hmm.. (saate baktım 6:10 olamaz! Ne çok konuştuk öyle napicamm!!) Anneğğ hemen hazırlanmam lazım!
Annem gülerek hemen odadan çıkar çıktıktan sonra tekrar içeri girer ve "KURT BOĞANLARDAN UZAK DUR!" diyip kapıyı kapatır bnde arkadan "peki anneğğ" diye bağırdım. ( bi okula gidemedi bu kızda hee skdjdhsnx neyse yavaş yavaş sindire sindire olcak skdhsidhdbf)
Annemi dışarı çıkardıktan sonra kıyafetlerimi giyinip saçımı ve makyajımı yaptım. Yaklaşık 15dk. Almıştı hemen çıkamam lazım!
BAABAA!!! diye evin içinde koşuştururken babam sesimi duydu sonunda.
Babam:efendim kızım (diyip saate bakar) nerede kaldın sen ilk günden geç kaldın bile!
Em: özür dilerim annemle konuşmaya dalmışız hemen çıkalım.
Babam: herşeyin hazır mı?
Em: evet baba herşeyim tamam!
Babam: hadi o zaman arabaya bin yada kendi arabamla mı gitmek istersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIR OKULU (MELEZ KIZ) Askıya Alındı
VampirosÖncelikle şu konuda bi anlaşalım, normal değilim o da öyle.