~YENİ KIZ~

703 53 30
                                    

Em: hayır bir kitap buldum.

Tae: ne kitabı?

Em: tae! Burda senin anlattığın ve daha fazlası.. herşey yazıyor..

Tae: ne?! Dur bende bakacağım.

Em: al.

Tae kitabı eline aldı ve okumaya başladı. Her okuduğu satırda mimikleri değişiyordu. Aradan 15dk geçti ben ve kook hala rafları karıştırıyorduk. O sırada tae bana dönerek;

Tae: em, buraya gel burada seni ilgilendiren bir şey var.

Em: geliyoruuum..

Yanına gittim bana bir sayfayı açtı ve gösterdi. İýide bu hangi dil??

Em: tae lütfen senin kadar zeki değilim. Bu hangi dil??

Tae: ah canım bilig zeki olduğumu bana bilmediğim birşey söyle lütfen ㅋㅋㅋㅋ

Em: pis egoist seni.. ^-^ ama çok da tatlısın nasıl oluyo bu?

Tae: ya aşkım seni yememi mı istiyorsun? Zaten henüz seni öpemedim bile..

~iç ses~
Hayırrrrrr yanaklarım ateş topluyooo (o nası bişey aşfğwqjköhk) yhaaa

Em: ş..şeyy b.. ben..

Tae: noldu uatndın mı sen?? Ahah ya beni öldürüyorsun em..

Em: ya tae~ hadi ne gösterecektin ?

Tae: bu sayfada grubun liderinin melez olduğunu söylüyor ve bundan 1000 yıl önce de melez olan bir kızmış.
Olağan dışı yetenekleri olan bir kız.
Büyülerini dünya üzerinde ki başka hiçbir şey durduramazmış.

Em: vay canına!

Tae: birşeyden daha bahsediyor.

Em: nedir o şey?

Tae: burada o melezin güçlerinin doğuştan kendiliğinden geldiğinden bahsediyor.. o gün senin kendiliğinden gelen bazı güçlerin vardı hatırladın mı? Hı?
Yani bu o grubun ileriki zamanı olduğumuzun bir numaralı kanıtı.

Jk: WOAH! gerçekten de olabilir mi?

Tae: olmuş bile anlayın artık! Bizler onlarız!

Bizler gerçekten de onlarız..

×××××××   ××××××  ×××××   ×××××××

Ders zili çalmıştı ve sınıfa çıkıyorduk sınıfa girdiğimizde hocayla aynı anda girdik. Oh be..! Bu sefer  kurtulduk azar işitmekten!

Ama bir saniye bu kız da kim? Turuncu saçlı güzel bir kızdı ama gözlerinde kötülük hissediyordum.

Tamam kızı şimdi gördüm ama bu kız..iyi değil gibi..

Derken hemen arkasından bir de yakışıklı bir çocuk girdi. Saçları kahve tonlarındaydı gözleri gibi yakışıklıydı iyi birine benziyordu. Yani öyle hissediyorum. Ama o kızı ne yalan söyleyeyim gözüm tutmadı.

Biz yerlerimize geçerken hocanın sesini duyduk;

Hoca: baylar ve bayanlar bu iki arkadaşınız sınıfa yeni geldi. Iyi anlaşmanızı diliyorum. Ve 2 dk. Dinlemenizi istiyorum arkadaşlarınız kendilerini tanitacaklar.

kız: merhaba ben ROZA sınıfa yeni geldim ve bir cadıyım.

Ne cadı mı nasıl ya bu okul cadıları alıyormuydu? Tamam bizim büyü özelliklerimiz var ama bir cadı bu okula gelebilir mi ki??

Roza: iyi anlaşacağımızı düşünüyorum.

Diyip arka sıralara geçti oh! Neyse ki bize yakın değil!

Çocuk; merhaba ben tyler bende bir kurdum ıyi anlaşmayı umuyorum. Güler yüzle söylüyordu doğrusu kanım bu çocuğa ısınmıştı.

~iç ses~ saçmalama sen vampirsin senin kanın ısınmaz.

Aman! Sanane be istediğimi derim allah allah!  ( benim karakterlerim imanlı aşfğwqjköhk)

~iç ses~ ne halin varsa gör! Hıh!

Ya off o kadar zamandır yoktun şu sıralarda da olmasaydın!

~iç ses~ beni düşünen sensin salak! Sen düşünmesen nasıl geliym??

IYI be yürü git!

Çocuk da bize yakın sıralardan birine oturdu.

Iyyy ders büyülerin kullanımı üzerine hoca yine boş boş anlatıyo bla bla bla!

Gözlerimi sınıfa bir gezdirdim ve roza'nın tae'ye baktığını gördüm! Bittin kızım sen!! BIT-TIN! ders zili çalar çalmaz hoca dışarı çıktı roza da dışarı çıkacaktı ki onu büyüyle durdurdum. Ve yanına gidip direk tekme tokat dalmaya başladım.

Em: LAN OR*SPU HELE BIR DAHA O IĞRENÇ GOZLERINI SEVGILIMIN ÜSTÜNDE GÖREYİM O ZAMAN BITTIN SEN! Diyip duvara fırlattım bana karşılık vermeye çalışıyordu ama her hareketinde üç mislini ona uyguluyordum. Kızım sen kendini ne zannettin ha?! Karşında bir MELEZ var senin! Hıh!

~~~~~~~~~~                 ~~~~~~~~~~~~

Kavgayı burnum bile kanamadan kazandım ama kızım hali pert! Hah! Canıma deysin o kimmiş ya kim?! TAEHYUNGUMA YAVŞIYOR?!

(Bu bölümde biraz smut yaptım küfür var ama k.b)

Tae: aşkım. Beni bu kadar sevdiğini ve kıskandığını bilmiyordum. WOAH!

Em: niye zoruna mı gitti?Seni ne kadar sevdiğimi ölçemezsin zaten! (E tabi kız hala sinirin etkisinde bağırarak konuşuyor aşwqfğjk)

Tae: em..

Em: efen-

Birden tae dudaklarımda yapıştı.
Olayın şokuyla ilk başta karşılık vermedim ama dudağımi ısırınca bende kendimi toparlayarak onu öpmeye başladım..

Of of sonda sapıttım aşwfqştğj

1 GÜNDE 3 BÖLÜM ATTIM ARTIK BİRAZ DINLENCEM OH~

NASIL OLMUŞŞ?? KİSSİNGLİ OLDU VALLA YAZARKEN UTANIP KISA KESTİM ŞİMDİ ANLADIM ŞU BTS HAYALETLERİNİ YAPANLARI..
ÇOK FECİ BİŞEY OLUYOMUŞ BIDE BUNU SIZ OKUYACAKSINIZ FALAN AYYY UTANDIM YETHER AŞWFQ😳😳

VAMPIR OKULU (MELEZ KIZ) Askıya AlındıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin