Jungkook, namjoon'u bir güzel dövdükten sonra yanıma geldi. Ve gülerek : hadi yemek yiyelim dedi.
Bende peşinden gittim. Nasıl bu kadar normal davranabiliyor? Ah! Keşke güçlerimi nasıl kullanacağımı bilsem böylece ne hissettiğini ve aklından neler geçirdiğini duyardım.Kafeteryaya geldiğimiz de etraf boştu yalnızca bir kaç kişi vardı. Bizde istediğimiz yere oturup yemeğimizi söyledik. Ben nasıl oluyorsa artık et söylettim. Normalde et-e elimi sürmeye bile tiksinirken canımın et istediği bir gün??
Jungkook: kurt tarafının belirtileri bunlar. Canın daha çok et çeker.
Dedi. Bende "hmm" dedikten sonra..Em; jungkook.
Jk: hı? (Gömülmüş yemeğe çocuk kgkglyig)
Em: kurt tarafının ne gibi faydaları var? Zararları neler? Belirtileri nasıl?
Jk: kızım bi dur yavaş iki lokma bişey yiyeğim. Tövbe tövbe (imana geldi kurtçuk lbigivp) bekle biraz birşeyler yiyeğim sonra anlatacağım her şeyi.
Em: peki, o zaman.
Jk: hadi ye sende. Diyip gülümsedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yemeğimizin bitmesine bir kaç kaşık kalmıştı ki yine kendimi tutamayıp sordum..
Em: kooki bitirmedin mi hâlâ??
Jk: bitti, bitti sor ne soracaksan..
Em: kurt tarafının belirtileri neler? Ve zararları var mı varsa ne?
Jk: şimdi şöyle ki zararı ve belirtisi
Ne yazık ki aynı..Em: nasıl yani?
Jk: şöyle; her dolunay gecesi kurtlar gerçek yüzlerine bürünür istese de istemese de..17 yaşına girmiş her kurt dolunay gecesi gerçek kurt olur..
Em: bu kötü bir şey mi?
Jk: muhtemelen..kurtlar gerçek yüzlerine bürünürken tüm kemikleri aynı anda kırılır.
Em: ne?! Ama bu çok kötü korkuyorum..ben bunu yapamam..olmaz..yapmak istemiyorum..istemiyorum.
Jk: istesen de istemesen de bu olacak yoksa gerçekten kurt olmazsın. Ayrıca o sırada kendini kaybediyorsun yani ne yaptığını sabah hatırlamıyorsun ve şuursuzlaşıyorsun..bir de genel de yanında bir kişi varsa bu insansa onu öldürürsün eğer bir kurtsa bi kaç pençe izi ile uyanır eğer bir vampirse onu da..onu da..vampire bağlı yani eğer güçlü bir vampirse ordan hızını kullanılarak uzaklaşır.. çünkü o gece tüm kurtlar birleşir ne yaptığını bilemezler.. onları içindeki kurt kanı yönetir..
Olamaz bu gerçekten çok kötü ben korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum yani ne yapmalıyım??
Jk: bu Senin ilk gecen mi?
Em: evet.
Jk: yanında olabilirim yani 8 gün sonra dolunay bundan 8 gün sonra.
Em: o kadar erken mi? Hayır..
Jk: yanında olabilirim.
Em: ama ya sana zarar verirsem? Bunu istemiyorum..
Jk: merak etme bu biraz daha acı yaşatsa da seni yalnız bırakmayacağım.
Em: teşekkür ederim kooki, beni hiçbirzaman yalnız bırakmadın şu kısacık zamana rağmen.
Jk: önemli değil. Sen benim ilk melez öğrencimsin. Diyip güldü. Güldük.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Artık ikimizin de yemeği bitmişti. Tıkabasa doydum. Hayatımda hiç bu kadar et yetmemiştim. Kurt olunca böyle oluyor demek ki..
Kimseye görünmeden Beraber kurt tarafından çıktık. Diyer kurtlar vampir tarafına geçemiyordu sanırım sadece jungkook geçebiliyor. Kookim.. niyeyse kook bana çok yakın bir kurtmuş gibi geliyor. Sanki yıllardır tanıyormuş gibi...
Sanırım bunun nedeni aynı kurt ırkından olmamız. Ondan öğreneceğim çok şey var.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Ahh sabahın 5'i ve okulun ikinci günü. Yurtta sadece benim oda arkadaşım yok aman ne hoş! Neyse bir kaç gün idare edebilirim. Ama artık arkadaş edinmeliyim ne kadar daha geleli 2 gün olsa da ben bu kadar yalnız olamam. Birden gelen kapı sesiyle irkildim.
Gelen tae'di..Tae: günaydın küçük melez!
Em: günaydın vampircik.
Tae: vampircik ha?? Diyip güldü. Bende güldüm tabi dyghkl al bunu müdür sana getirmemi istedi malum özel öğretmeninim😉
Em: ah! Tabii.. bu nedir?
Tae: telefon. Içinde tüm okulun kurt veya vampir herkesin numarası var içinde tüm okulda vardı sana da getirmeliydik. Lazim olur yanından ayırma. Tamam mı küçük melezim.
Em: peki vampircik eğitmenim.
Tae: afferin sanaa şimdi gelelim şu "vampircik" meselesine o ne yaa??
Em: beğenmedin mi? Bence çok güzel. Ahahahah!
Tae: bana öyle seslenme. Tae denilmesini tercih ederim. Tşk. Şimdi asıl meseleye gelelim. Bugün güçlerini kullanmasını öğreneceksin. Rahat birşeyler giyin. Eğitim alanında seni bekliyor olacağım.
Em: peki giyinip geliyorum.Tae: jungkook ile bekliyor olacağız.
Arkadaşlar çok üzgünüm devamını getiremeyeceğim çünkü şuan çok uykum var. 😴
Başka şehirde olduğum için pek yeni bölüm atamıyorum ama en geç 1 hafta sonra tekrar aktif olacağım. Biliyorum bu bölüm pek olmadı ama yine de umarım begenirsiniz.. Sizi seviyorum öpüldünüz..👅💦❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIR OKULU (MELEZ KIZ) Askıya Alındı
VampireÖncelikle şu konuda bi anlaşalım, normal değilim o da öyle.