IYI OKUMALAR MELEKLERIM🌹💫Hepimiz yemeklerimizi yedikten sonra üst kata sınıfa dogru çıkıyorduk ki: müdürüm yaninda olan namjoon'u fark ettim.
Ona bakarken o da beni fark etti ve bana bakarak sırıttı. Bende hemen yüzümü çevirdim ve tae'nin yanına gittim.Tae: noldu güzelim?
Em: hiç, hiçbirşey.
Tae: eminmisin?
Em: E-evet son kararım.
Tae: peki madem, sınıfa çıkalım..
Sınıfa doğru çıktığımızda içleriye hocanın girdiğini gördüm. Ne yani? geç mi kalmıştık?? Hemen kol saatime bir de cebimdeki telefonu çıkartıp baktım. NOLED! Kol saatim 15 dk. Geride.. yani 15DAKIKA BOYUNCA DERSTE YOKTUK!! OMG!! GEÇ KALDIK OLAMAZ! şimdi hocanın dırdırını çekicez iki saat! Off!
Hoca: Ooo..sonunda gelmeye teşvik edebildiniz... umarım mantıklı bir açıklamanız vardır!
Em: şey hocam.. saatim durmuş ve bi- ( hoca dinlemeden sözlümü kesti. SHIT!)
Hoca: hep bahane! Hep bahane! Dur tahmin edeyim telefonun kapalıydı değil mi? Ah hep aynı şey.. anladım. Emmly boston seninle daha sonra görüşeceğiz!
Diyip bana sıramı gösterdi. Hey! Benim kim olduğumu? kimin kızı olduğumu? Ve ona neler yapabileceğimi bilmiyor muydu? Ne içmişti bu?? Ha?!
Em: hey! Bana öyle seslenemezsin! Benim kim olduğumu ve sana neler yapabileceğimi unuttun sanırım! BEN MELEZ KIZIM! ( dedim elimle hocayı gösterirken.)
Hoca bi an duraksadı ve bana tekrar bağırmaya başladı.
Hoca: asıl sen ne diyorsun! Benim bir öğrencim olduğunu unutma emmly boston!
Em: siz de benim CONT'UN KIZI olduğumu unutmayın! Diyip yerime geçtim oo havalı kız aşfğwqjköhk
Herkes bana ağzı açık bir şekilde bakıyordu. Ee tabi hocayı nasıl hakladım ama aşfğwqjköşğ
×××××× ×××××× ×××××× ××××××
Dersin bitiminde tae yanima geldi.
Tae: işte benim kızım! Orda nasıl hakladın ama hocayı..tam hocayı sana girdigi için dövecektim ki bi bakım sevgilim sözlerimle dövüyor..
Em: ee..kimin sevgilisi??
Tae: ya kızım ben seni yerim yer!
Em: yaa tae~~
Jk: öhö öhöm.. iyyy iki dk yanınıza geliym didim. Kake demeyeydim ıyyy biçim vıcık *öyk*
Tae; biseyi de bozma aq her bi boka atliyon tavşan suratlı.
Jk: ?? Wtf..?? Tavşan suratlı ne aq??
Em: aaa.. gerçekten de tavşana benziyor ehehe.. kkkk
Jk: ya! Ne tavşanı yah! Ne tavşanı?!?!
Em: e an benziyor..
Tae: dimi kız! Ayol!
(AŞFĞJKWQWASK burayı yazarken kriz geçirdim.)
Jk; aman be! Gidiyorum ben!
Em: yah! Kookie şakaydı. Gel buraya!
Jk; iyi.madem çok ısrar ettin kaliym barii. (Eheh..)
Tae: he aq he ısrar ettik° neyse.. kal bari.. ee napalım?
Em: bahçeye mı çıksak?
Jk: aynen temiz hava alalım.
Tae: tamam o zaman şey em..
En: efendim tae~
Tae; eğitimin bu akşam 21.00'da spor salonunda ama bu sefer ki biraz uzun sürecek..
Em: yaa..amaa..
Tae; keşke elimde olsa.. ama bende emir kuluyum tatlım yoksa seni neden yorayım ki?
Em: tek yorulan ben olucam sanki siz de yorulacaksınız.
Tae; bizi boşver sen.. yorulmayiz biz.
Jk: şu namjoon değil mi?
Diyerek parmağını çöp toplayan namjoon'a çevirdi.. puhahahah
Em: puhahahah ne ahahah yani ahahah nam-namjoon ay ahahaha çöp mü topluyor?? Puhahahah
Birden üzerimde namjoon'un bakışlarını hissettim yine gülüyordu. Aklında ne vardı bunun??
Ders zili çaldı ve tekrar içeri girdik. Namjoon'un bakışlarını hala hissediyordum ama pek takmadım sonuçta cezası vardı ve duyduğuma göre bir gün değil, bir kaç gün cezalı kalacak en fazla ne yapabilir ?? Haa bir de namjoon'un büyü yetenekleri elinden alınmış hıh! Canıma deysin!
Tae: düşüncelerini okudum. Korkma yanında ben varken korkma.
Em: korkmuyorum. Ben sadece.. tekrar size bişey yapacak zannediyorum.
Tae: bişey yapamaz.
Jk: o kara büyüyü yapmasaydı. Zaten bize bir şey yapamazdı. Ama em sana zamanı durdurma büyüsünü öğretmemiştik, sen nasıl yaptın?
Em: ben , bende bilmiyorum sanki birisi bana bunu söylememi istiyordu.
Tae: o gün tam olarak ne oldu?
Em: şey, ben o gün eğitim alanına gittim ve orada siz yoktunuz bende bir yere oturup bekliyordum. Birden gözlerim kapandı ve yere düştüm. Gözlerim kapandığında rüya gibi bir şey gördüm. Siz bağlıydınız ve ikinizde bana sesleniyordunuz. Etrafıma baktığım da buranın kook beni gezdirirken gelmemem konusunda uyardığı yerdi, bodrum katı.
Uyandığımda biraz başımdönüyordu ama ayaklarım beni okulun alt katına bodrum katına doğru götürüyordu. Oraya gitmem gerektiğini anladım çünkü bu gördüğüm şey eminim bir rüya değildi. Zaten ayaklarım da bunu kanıtlıyordu. Oraya gittim ve sizi o şekilde görünce sinirden kudurdum diyebilirim.
Gözlerim mor rengini aldı. Bir kitapta okumuştum bunun olmaması lazımmış yani dönüşümden önce olmamalı. Ama o sırada oldu. Bende birşey anlamadım.
Tae: biz birbirimize bağlıyız!
Jk: ne?!
MERHABA! BU BÖLÜMÜ GECE ATACAĞIMI SOYLEMISTIM AMA INTERNETIMDE BAZI SORUNLAR YAŞADIM BU YÜZDEN SABAH ERKENDEN KALKIP ATTIM. KUSURA BAKMAYIN LÜTFEN. SIZLERI SEVIYORUM.. MUTLU KALIN!🌹💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIR OKULU (MELEZ KIZ) Askıya Alındı
VampireÖncelikle şu konuda bi anlaşalım, normal değilim o da öyle.