Ben koridorları hızlı hızlı giderken bir kol beni kendine çekti.
Em: hey! Noluyo be!
Isimsiz: şşşt! Sessiz ol!
Em: sen... o çocuksun ismin neydi?
Çocuk: tyler öff ne çabuk unuttun?
Em: üzgünüm.. eheh.. ne var ne çekiyorsun beni sessiz sessiz ödümü koparttın!
Tyler: üzgünüm ama sizinle bişey danışmalıyım.
Em: ney danışmalısın? -bastırarak söylemiştim çünkü hala beni duvarla arasında tutuyordu-
Tyler: nereye gidiyorsun?
Em: öff sanane be!? Hem hala tutuyorsun! Bırak beni!
Tyler: üzgünüm, ben.. gerçekten üzgünüm bak çıktım tamam mı? Şimdi söyle nolur nereye gidiyorsun?
Em: napıcaksın?
Tyler: emmly, ah~ cidden bu önemli söyle lütfen nereye gidiyorsun?!
Em: jungkook ve taehyung'un yanına.
Tyler; seninle gelebilirmiyim lütfen bu cidden önemli benim içinde sizin için de.
Em: ama.. biz önemli konular üzerine konuşuyoruz yani.. eh.. ders falan.. ( kahretsin hiç yalan söyleyemiyorum!)
Tyler: emmly yalan söyleme. Kitap hakkın da konuştuğunuzu biliyorum o kitap hakkında size bilgi verebilirim lütfen doğruyu söyle.
Em: ne?! Ha-hayır yalan söylemiyorum.
Tyler: emmly, jungkook sen ve taehyung ile konuşmalıyım cidden. Bu.. hepimiz için çok önemli bu yüzden bu okula geldim zaten..
Em: sana inanmalımıyım?
Tyler: inanmalısın...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Emmly'nin ağzından
Tyler'ı peşimden getirmekle hata mı yaptım doğru birşey mı yaptım bilmiyorum ama kook ve tae bunu yaptığıma sevineceğini sanmıyorum..
Ama tyler'ın bildiği bir şey vardı buna eminim zaten o bir kurt cadı olsa anlardım ama kurt yani hem ben jungkook ve taehyung hepimiz çok güçlüyüz bize karşı çok savunmasız hıh!
Hiçbirşey yapamaz..Hem aklımı da okuyamıyor haha gerçi emin değilim ama henüz bir şey demediğine göre okuyamıyor çünkü baya tek başıma arkasından dedikodu yaptım aşfğwqxöjkzlöm
Umarım duymuyordur hem duyamıyorsa güçsüz demektir. Ama nasıl A sınıfında o zaman?Aish! Aklım! Konuşma! Sus sus!!
Artık kisa kısa bölüm atmaya başladım aksksksjs sorry babeq herkese iyi geceler/günler mutlu kalın 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIR OKULU (MELEZ KIZ) Askıya Alındı
VampireÖncelikle şu konuda bi anlaşalım, normal değilim o da öyle.