5.BÖLÜM

12 0 0
                                    

"Beste bana sarma yapsana."
"Ha?" diye cevap verince kaşlarını çattı. "Efendim der insan."

"Ya Çağan bi git." dedim.

"Çağan çağlıyor musun ?" dedi Barlas, Çağan ona gözlerini kısarak baktı .

"Barlas."

"Efendim karşim."

"Çık dışarı seni orangutan popolu gelincik."

"Senle mi çıkayım? Tamam, benim için hava hoş."

"He he" diyerek Çağan Barlas'a gözlerini devirdi.

"Çağan seninle çıkmak isteyen var."

"Kimmiş o ?"

"Asansör. Puahah" diye gülünce Mira ile bende gülmemize engel olamadık. Dediği değilde gülüş şekli daha komikti.

"Düşünsenize herkes gülümsüyor yada kıkırdıyor sonra içlerinden biri puhahaha diye gülüyor. " dedi ve hepimiz kahkaha attık. Yani Çağan hariç.

"Sıkıldım sizden."

"Niye sen limon musun sıkılasın ?"

"Seni..!" Çağan tam bir şey diyecekken durdu ve bana baktı benim onu süzdüğümü görünce
"Çok süzdün be tatlım." dedi .Ben utancımdan kızarıp morarırken Barlasın dediği ile tekrar kahkaha attım.

"Neden ? Makarna mısın süzülesin." Çağan sinsice sırıttı ve Barlas'ın yanına gitti kulağını tutup çekmeye başladığında Barlas ilk acıdan inledi.

"Eşşeğimi suladın mı ?!?"

"Suladım Çağancığım sulamaz mıyım ?"

"Soğuk mu sıcak mı?

"Sıcak, bırak hadi !"

"Eşşeğimi yaktığğn!" diye bağırarak kulağını çevirmeye başladı ve aynı soruyu tekrar sordu.

"Eşşeğimi suladın mı ?"

Barlas sessizce "eşşek sulanır mı ya?" diyince biz tekrar kıkırdamaya başladık ve Çağan  "duyamadım." diyince.

"He suladım!" diye bağırdı. Şükür ki ders Beden ve sınıfta tek biz varız.

"soğuk mu sıcak mı ?"

"Soğuk suladım. Hadi şimdi bırak."

Çağan yine sinsice sırıtışını suratına yerleştirdi ve,

"Eşşeğimi dondurdun!" diyip yine kulağını çevirdi. Barlas daha fazla acıdan inledi. "Tamam Çağan bırak artık Barlası." diye onu ikna etmeye çalıştım ama nafile. Bırakmıyor çocuğun kulağını.

"Eşşeğimi suladın mı ?" Barlas en sonunda sinirlendi ve Çağan'a sen hele bir bırak öldün sen oğlum. Bakışı attı. Bakmayın, bizde var öyle bir bakış. Sonra,

"Sulamadım anasını..!" diyince sözüne devam etmesine izin vermeden Çağan konuştu.

"Eşşeğim kuruttun!" diye bağırarak kulağını çevirdi.

"Eşşeğimi suladın mı ?"

"Evet!"

"Soğuk mu sıcak mı ?"

"Ilık."

"Doğru söyledin." diyip bıraktı ve Barlas kulağını bize döndürdü -daha doğrusu Miraya- "kulağım kızarmış mı Mira?" Mira kafasını olumlu bir şekilde salladı. Bu seferde Barlas sinsice sırıtınca gözlerimi kısarak Barlas'ı izlemeye başladım.

Kayıp RenkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin