muhtemelen herkes okumaya devam edecek ama smut! uyarısı
dan yatağa yatarken nefesi düzensizleşiyor ve kalp atışları gittikçe hızlanıyordu, phil onun sırtını yatağın yumuşak örtüsüne sabitlemişti. odanın ısısı giderek yükseliyordu ve phil vücudunda ellerini gezdirir ve boynuna öpücükler kondururken tüm vücudu yanmaya başlamıştı.
"bunu çıkartabilir miyim?" phil'in sesi derin ve boğuktu ve tonunu duymak dan'in tüylerini diken diken etmeye yetiyordu. dan başını sallamakla yetindi, phil gömleğinin ucundan tutup kafasından çıkartır ve kumaş gittikten sonra dudaklarını yeniden onunkilerle buluştururken konuşamayacak durumdaydı. öpüşmeleri, dan ellerini bir kere daha phil'in saçlarına geçirir ve phil'inkilerse hedefsizce onun bedeninde dolaşırken daha da hararetlendi.
phil'in kasıkları sürekli kendininkilere sürtünürken sertleştiğini hissedebiliyordu ve phil, bu sefer daha sertçe sürtündüğünde, dan'in dudaklarından ani bir inleme kaçtı. phil bu hareketi birkaç defa daha tekrarladı; sonra da dilini dan'inkine, onu rahatsızlık duyacağı kadar azdıracak halde sertçe bastırdı.
dan, "siktir, phil, bir şey yap," diye inledi, bu phil'in, dan'in vücudunun daha da altına inmesi için güvencesiydi. dan'in göğsüne doğru yolculuk etti, dudakları ıslak öpücükler bırakırken parmakları dan'in memelerini hafifçe sıkıyor, dan'in inildemesine ve kalçasını tekrar phil'e dayamasına neden oluyordu. dudakları daha da aşağıya inerken phil'in tenine doğru sırıttığını hissetti, emip ısırıyor ve yanık cildine izler bırakıyordu. dan'i dokunuşları altında kıvrandırıyordu.
phil, dan'ın kotunu çıkarmadan izin ister gibi ona baktı ve dan de kafasını sallayarak karşılık verdi. fazla davetkar ve güzel görünüyordu, koyu saçları anlının her tarafına dağılmıştı, yanakları açık pembeydi ve phil daha fazla zaman kaybetmedi. kemerinin üstünde kalan tene son bir öpücük konurdu ve pantolonun düğmelerini açtı. siyah kumaş sıkıydı fakat dan hemen tekmeleyerek ondan kurtuldu ve bu, phil'in gülüşünü engellemek için dudaklarını ısırmasına neden oldu.
dan suçlar halde, "bana mı gülüyorsun sen?" dedi phil'e doğru gözlerini kısarak. phil hala gülüşünü tutmaya çalışırken ellerini kaldırdı.
"siktir git," diye mırıldandı dan ve phil sonunda kendini bıraktı. dan, phil'in ona gülüşünü izledi, gözleri kısılıyor ve sesi oda boyunca yankılanıyordu. bir anlığına dan, onun kendine güldüğünü unuttu; phil'in gözlerinin kenarındaki kırışıklıkların çıkmasına, dilinin dişlerinin arasında duruşuna baktı ve siktir, çok güzel görünüyordu.
"hala bana oral yapmayı düşünüyor musun?" dedi dan kollarını göğsünde birleştirerek. sonunda pantolonunu çıkarmayı başarmıştı ve phil'in de kahkahası son bulmuştu, dan'in dağınık saçına ve koyu renk gözlerine bakıyordu.
"sabırlı ol, bebeğim," dedi phil göz kırparak. eşofman üstünden ve kotundan kurtulup yine dan'in üstüne çıktı.
"bana babacığım dedirtecek misin?" diye homurdandı dan. phil, üzerlerinde hala boxerları varken kasıklarını birbirlerine bastırdı ve dan'in kulak memesini dişlerinin arasına alıp dudaklarında yuvarladı.
"hoşuna giderdi, değil mi?" phil'in sesi birkaç oktav düşmüştü ve dan sadece bu ses yüzünden bile boşalabileceğine yemin edebilirdi.
"belki,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckboy //phan (TÜRKÇE)
Fanfictionphilgon: o seni iyi becerebilir, ama ben daha iyi beceririm Çeviri Phan hikayesidir. Orijinal kitabı görmek için @rickyblitzz'in profiline bakabilirsiniz.