1

3.8K 105 8
                                    

Muzica-mi rasuna in urechi.Castile erau date la maxim.Cam asa trece timpul pe langa mine.

Soneria anunta inceputul orei de latina."Preferata" mea ce sa spun.Imi iau manualul ,caietul si pixurile colorate.

-Sara!rasuna pe coridor vocea pitigaiata a Amandei.Saraaa!Of,Doamne!Unde e perversa asta?

Ma intorc pe calcaie ca sa o pot privi pe inganfata aia blonda in ochii ei albastrii.Ii arunc un zambet fortat si fals.Ea face la fel.

-Aici erai.Daca te mai cautam mult aveai sa suporti mai mult.

-Amanda!Ce incantare.spun sarcastica.Ce iti doreste inimioara?

-Ou!?A!Ai prins tupeu?Ha Ha!Ce sa spun...?A da asta e pentru tine.Imi intinde un plic roz neon cu o fundita de aceasi culoare.

O iau si ma intorc pe calcaie.Ce tupeu pe ea.Doar pentru ca "tati" al ei e milionar asta nu inseamna ca poate sa faca ce vrea ea.Curva...

Am ajuns in clasa unde era haos.Ultima luna pana la absolvirea liceului.Evidend ca e haos.Toate pitipoancele ca Amanda umbla in sus si-n jos dupa rochile perfecte.

-Sara!imi face cu mana Zoey,singura mea prietena non-pitipoance.

-Uai! Ce se intampla?

-Profa.Nu.Vine.spune roscata.In seara asta mergem in club ,da?

-Pai ,nu stiu.Da?

-Ok.O sa vin sa te iau .imi arunca un zambet dupa care incepe sa-mi povesteasca de Amanda si mimozele ei.

Zoey este o fata superba.E diferita fata de celelalte.Poate de asta suntem si cele mai bune prietene.

Zoey ,dintre ea si mine, ea este fata atragatoare.Are forme mult mai accentuate ca ale mele , e mai glumeata,carismatica,are o privire mortala,ochii aia caprui sunt foarte,foarte frumosi iar zambetul ei insotit de acele gropite o fac sa arate frumoasa.

Eu sunt mai slaba.Evident ca baietii din scoala asta se dau numai pe langa Amanda si momaile ei cu operatii estetice.

-Ce ora ai dupa?ma indreaba Zoey.

-Pai...Asta e ultima.

-Ok.Eu mai am engleza.

Pe interior ma bufnea rasul dar am incercat sa raman serioasa.Zoey era o prietena minunata.Pentru moment am uitat de Amanda si apelativul ei la adresa mea.

***

M-am imbracat cu o fusta visinie clos ,o bluza gri si in picioare mi-am luat botinele mele visinii.Am o problema cu aceasta culoare, stiu.

Machiajul nu a fost accentuat doar fond de ten,tus negru si un ruj visiniu mat.

Parul l-am undulat usor la varfuri.

Gata!

Pentru prima data in viata mea am fost gata la timp.O asteptam pe Zoey.Dar pana a venit ea am mai stat pe instagram si pe blog.

Poate nu o-i fi eu ca Amanda dar,am cunostinte in domeniul modei.Gandul asta mi-a adus pe buze un zambet.

-Saraaaa!se aude vicea roscatei de la baza scarilor.

Fara sa ezit ma ridic ,imi iau jacheta si geanta,apoi o zbughesc pe scari in jos.

Am ramas placut surprinsa sa vad ce draguta era Zoey.Purta o fusta in clos neagra din imitatie de piele,o bluza cu umerii dezgoliti verde zmarald si in picioare niste botine de aceiasi culoare cu bluza si cu toc auriu.Parul ei roscat era prins intr-o coada de cal perfecta.

-Te mai holbezi mult?ma intreaba ea sarcastica.

Imi ridic spranceana,amuzata de spusele ei.Fara sa ii mai raspund pornesc spre usa.Incerc sa imi iau un mers mai sexy.

Zoey isi descuie masina.Ea urca pe scaunul soferului iar eu pe cel al pasagerului.Readuce masina la viata si o pornim in josul strazi.

-A,da.O sa vina si Josh si Mike cu noi.Iar in club ne vom intalnii cu altii.

-Mbine.ii raspund indiferenta.

Ne oprim acasa la Josh .Acolo ne astepta si Mike.S-au urcat in masina si ultima oprire a fost in club.

Nu sund adepta cluburilor,asta deoarece sunt zgomotoase si miros a tigari.

Dupa mai multe sharuri si pahare de sampanie am inceput sa ametesc.

-Sara,tu vezi tipii aia draguti ce se uita la tine?ma intreaba Zoey si imi face semn spre o masa cu niste tipi mai mari si muschiulosi.

Inghit in sec cand vad ca ma privesc insistent.

-Ma duc sa-mi iau o tarie.asta a fost tot ce i-am spus.

M-am ridicat deja ametita si m-am indreptat spre bar.M-am asezat pe un scaun si-l asteptam pe chelner sa termine de servit niste oameni.

-Am...Buna!spune unu.Imi parea cunoscut.Era unul dintre tipii aia dubiosi.Automat m-am dat jos dupa scaun si am luat-o prin multimea din fata mea spre masa.

Tipul respectiv ma prins de mana si ma intors cu fata spre el.S-a uitat cateva clipe la mine apoi ma tras spre iesirea de urgenta.

Iesirea dadea in spatele clubului.Acolo asteptau ceilalti tipi intr-un SUV negru.

-Bai!i-am spus aspru,chiar daca eu eram moarta de frica.

-Taci si intra-n masina.spune tipul din club.

-Ajutor!

-Taci!tipa la mine altul in timp ce ma tragea in masina.

La dracu!Mi-am spus in minte.

Masina porneste pe strada.Langa mine stateu doi tipi ,unul find nenorocitul care ma scos din club.In fata statea cel care conducea si altul care parea ca are un pistol in mana.Ai dat de dracu,Sara!imi spune vicea interioara.

Masina urca pe autostrada.Nu stiam unde ne imdreptam.Nu puteam sa citesc indicatoarele dar ...aveam o presimtite ca nu ma duc in Las Vegas.

***

Masina a semnalizat si a iesit de pe autostrada fix la intrarea intr-un oras.Era mai frig deci insena ca suntem pe undeva prin Montana.Eu stau in Philadelphia.

-Coboara!imi ordona nonorocitul care ma rapit...ei bine unul.Ma fac ca nu-l aud.Coboara sau nu stiu ce-ti fac!

Tipul asta ma sperie asa ca am coborat.Ma prinde de antebrat si ma trage in interiorul unei cladiri.

Blocata cu StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum