-Ce cauti aici?m-am auzit ca intreb persoana care statea in tocul usii.
-In cazul in care nu e evident,am venit sa va scot de aici.spune agent Mark.
Il cunosteam inca de cand aveam 3 ani si ii furam chipiul.Da,nu stiu ce aveam cu palaria de politist.Imi placea sa amenint copii ca ii arestez daca nu imi dadeau bomboane.
-Stai,ce?Adica suntem liberi?intreb cu speranta in glas.
-Adica ,nu.Inca nu l-am gasit pe "capitanul" operatiunii.
In spatele lui mai erau doi agenti cu arme.Ma simteam ca in filmele cu mafioti de care Zoey era indragostita.
-A,trebuie sa purtati astea.spune Mark si arata spre doua veste anti-glont.
Am luat-o pe a mea,Harry pe a lui si le-am asezat pe noi.M-am incaltat repede cu botinele mele.
O ultima privire spre camera "blestemata" dar plina cu amintiri.
-Vreau unul.am spus si am aratat spre un pistol cu blie de la centura politistilor.
-Sara,n-avem timp.spune Harry.
Dar Mark mi-a dat unul si lui Harry unul.Ne-a spus sa le folosim sa iesim din incurcaturi.
-Ok.Voi doi ii conduceti pe prizonieri afara din perimetru.ordona Mark celor doi agenti.
Au incuvintat si am pornit toti patru spre scari.
Aceleasi emotii din visul acela ciudat ma cuprindeau.Nu ma asteptam la asa ceva.
Ii simteam tensiunea ,bucuria dar si tristeatea lui Harry.De ce tristete?Nu stiu.
-Scapati,ai?se aude vocea enervantului rus,Kolea sau Doru.Ce conta?
Ne-am intors toti precauti.Tineam asa de strans pistolul ala cu bile ca jur ca daca putea spune ceva ma injura de mama si tata.
-Plecati?Asa repede?intreaba cu vocea lui sarcastica e enervanta.
Adrenalina imi curgea prin vene .Aveam curaj sa ma bat corp la corp cu el.Asa ca am lasat sa-mi iasa o intrebare care ma propulsa in jocul lui:
-De ce?O sa ne duci dorul?
-Ha-ha!Sara.Of,micuta si neajutorata Sara.Tu ai pus ochii pe el si crezi ca poti sa faci ce vrei?Ei,bine...iti spun eu:NU!Crezi ca el te vrea pe tine?Crezi ca o sa fi fericita?
-Uou-uou-uou...De cand iti pasa tie de mine?intreb sarcastica.
-Nu-mi pasa,Sara.Vreau sa-mi primesc recompensa pentru a va intoarce.spune si indreapta pistolul lui spre mine.
Sara...ce ai facut?Daca nebunul asta te impusca?Te-ai gandit la varianta asta?
La naiba!Nu am luat si asta in calcul.Hmm...Imi trebuia un plan.
-Eu spun sa-ti iei adio de la ea,Styles.spune rusu'.
Ok.Nu tre' sa te speri.Nu va trage.Nu o va face,in plus sunt si astia doi agenti aici.Trebuie sa va apere,cumva.Si mai e si pistolul cu bile.
M-am dat usor in spate.Eram gata sa fug pe scari in jos.Trebuia sa ma misc incet sa nu observe.
-Vrei sa fugi,Sara?Iti abandonezi prieteni?
La naiba!Asta a facut armata ?De ce dracu' e asa ... ?
Mama.Doamne iarta-ma,dar asta ori e prost,ori se preface.
A intins si mai mult pistolul spre mine si a dus usor,usor mana pe tragaci.O gramada de emotii ma invaluisera.Toate amintirile frumoase imi treceau prin fata ochilor.Tot ce se intamplase in ultimele trei zile,tot imi venea in minte.
-Mainile in sus!se aude vocea cunoscuta a lui Mark.
O,Doamne!Tocmai era sa fiu impuscata daca nu aparea Mark.
Kolea lasa usor pistolul jos si si-a ridicat mainile in semn de predare.Nu stiu de ce nu a tras.Nu mai conteaza,ce conteaza acum este ca eram libera ,cumva.
-Voi,copii coborati.O sa vin si eu si "amicul" vostru.ne anunta Mark.
Fara sa mai stam pe ganduri,Harry si cu mine am pornit pe scari in jos.Afara era soare,vremea era frumoasa si calda,foarte calda.
Doi agenti din grupul lui Mark asteptau afara.
Nu credeam ca o sa ne gaseasca asa repede,nu credeam ca o sa mai iesim de acolo.Acum sunt super entuziasmata.
O masina cunoscuta se apropia de locul in care ne aflam noi.Era masina tatalui meu,un Audi A5,negru.
Eram foarte usurata sa-l vad acolo.Dar nu era singur.Din masina a coborat si mama,Zoey si matusa mea.
-Sara!a strigat Zoey in timp ce alerga spre mine si Harry.Ma imbratisat strans si ii simteam lacrimile care cadeau pe pielea gatului meu.Am crezut ca n-o sa te mai vad.marturiseste in continuare.
-Zoey,nici nu stii ce ma bucur sa de vad.
Zoey ridica privirea si-l vede pe Harry,care privea intreaga scena.Se desparte de mine si se indreapta spre el.
-A,da.Zoey,el e Harry Styles,colegul meu de "celula".Harry ,ea e Zoey.
-Ma bucur sa te cunosc.Am auzit multe despre tine.
-Amm...si eu ma bucur sa te cunosc.spune si Zoey.
Ma uit la parintii mei care ma priveau usurati.M-am dus spre ei si i-am imbratisat.Apoi am imbratisat-o si pe matusa mea.
In sfarsit eram libera si puteam sa ma bucur de tot,sa-mi traiesc viata in continuare.
Nu stiu de ce dramatisez atata dar chiar mi-au lipsit persoanele acestea.Astea trei zile au fost frumoase,dar si urate.Frumoase pentru ca Styles ma place-asta a spus el-,urate pentru ca am stat inchisa in canera aia.
-La multi ani,scumpo!imi spune mama.
Da stiu.Nu-mi prea place capitolul asta si nu e plin de adrenalina.Adevarul e ca am fost prinsa cu o chestie(fratele meu mai mic a spart TV in timp ce eu scriam capitolul .A trebuit sa vad cum naiba se repara un ecran de TV.Nu cu lipici,sa nu incercati)care a fos...ciudata...si totusi o amintire pentru mai tarziu.
Promit c-o sa ma revansez.(legat de capitol)
Cartea este pe sfarsite cred ca un capitol sau doua mai urmeaza.Eu nu sunt chiar asa multumita de ea,stiu ca nu e cine stie ce dar e prima mea cartea.😢😔😏😊
Va pup!😘
Daria Perja,Pitesti,24 iun 2017.☝🌸
CITEȘTI
Blocata cu Styles
FanfictionEa ,fata timida dintr-o familie instarita dar pe ultima treapta sociala. El,starul international adorat de toate fetele din lume. Amandoi rapiti si inchisi in aceasi camera.