9

1.8K 58 5
                                    

-La multi ani,scumpo!spune mama.

Cuvintele astea imi aminteste de prima persoana care mi-a spus astazi "la multi ani".

Ma intorc pe calcaie si-l vad ca studiaza cladirea.Ma apropii usor de el.

-In sfarsit liberi,Harry.spun privindul dimtr-o parte.

-Mda.raspunde cu ochii tot pe cladire.

-Stii,amm...in seara asta organizez o petrecere.Si ma gandeam ca ai putea veni si tu.Ar fi dragut.ii spun si automat zambesc.

Se mai uita putin la cladire ,apoi intoarce usor capul spre mine.Ma bufnea rasul la ce expresie avea.Cu sparanceana ridicata care spunea:"Vorbesti serios?".

-Auzi,e si bautura pe acolo?ma intreaba cu un zambet strengar pe buze.

-Amm...pai ,da.Cred?Nu stiu!Zoey a organizat chestia asta.Si daca ea a organizat-o nu lipseste taria.

-Ok.Nu-ti promit nimic.Stii ce lung e drumul LA pana la tine in zona.

-Ei,ba nu.Stii ,Zoey ,parintii ei au o casa in LA,acolo o sa facem petrecerea.

Amandoi incepem sa radem.Radeam ca prostii si ma intrebam :de ce radeam?

-O,vino aici!spune Harry si ma trage intr-o imbratisare stransa.

Mi-a dat un sarut pe crestet si mi-a soptit la ureche:"Tot ce am spus e adevarat.Tu esti cea adevarata.Te plac,Sara!"Efectiv pocioarele mi s-au imuiat si un zambet tampit mi-a aparut pe fata.

Momentul nostru "romantic" ar fi durat mai mult daca un tuset fals nu ne-ar fi atras atentia.Era tata,in secunda urmatoare am sarit amandoi ca arsi si am luat niste expresii gen:"ce?Noi?Nu faceam nimic doar...ammm ,admiram cladirea."

-Tu trebuie sa fi domnul Styles.spune tata spre Harry.

-Va rog,fara domnul.Spuneti-mi Harry.

-Ok,atunci spune-mi Christian.Ca sa fim egali.

-Bine.raspunde Styles.

-Imi cer scuze.Sara,trebuie sa plecam.ma informeaza el.

I-am raspuns cu un gest de "Ok" apoi m-am intors spre Harry si i-am mai spus odata de petrecere.

M-am urcat in masina langa Zoey si marusa.Imi era somn si picioarele mi se lipeau de pielea din masina.Ma simteam ciudat.

***

-Zoey!Iesi din baie!strig eu.

-Lasa-ma!Trebuie sa imi retusez linile trase cu tus.raspunde.

Am oftat si m-am mai uitat odata in oglinda dulapului.Rochia alba cu bretele in jurul gatului negre imi statea foarte bine.Doamne ,ca modesta sunt.

Mi-am scos piciorul prin crapatura rochiei ca sa pot vedea pantofii crem.Ma uitam ciudat la mine si ma intrebam:asta-s eu?

Am visat la seara asta18 ani si seara asta va fi mult mai frumoasa pentru ca el va fi aici.

-Gata!stiga Zoey si isi ridica mainile ca un campion...campioana.

-In sfarsit.Trebuie sa plecam.

-Bine,si arati minunat.Harry o sa fie multumit,si o sa-mi multumeasca.spune si zambeste.

Am coborat la parter unde astepta tata,mama fiind la local pentru a intampina invitatii.

-Haide,mama e coplesita de adolescenti care scandeaza:"Sara!Sara!"spune tata gesticuland si razand de reactia prietenilor nostrii.

Am urcat in masina neagra si am pornit spre local.Era asa bine in LA si chiar aveam de gand sa-mi conving parintii sa ramanem la casa aceasta.

-Tati,care sunt sansele sa ramanem in LA?

-Nu stiu,draga,sa vorbim cu Mama.Stii ca ea are treaba acasa.

Ajunsi la local,tata ca un adevarat barbat cu respect pentru noi,fetele,ne-a deschis portiera.Am pasit ca niste DIVE pe covorul rosu si in cale au sarit doi fotografi.Prima data am luat plicul gata sa le dau in cap dar apoi tata ma linistit si a ras de mine.

Toti s-au oprit din activitate pentru a ma intampina pe mine si pe Zoey.

Am cautat cu privirea persoana care ma interesa cel mai mult dar spre dezamagirea mea nu era acolo.

-La multi ani,Sara!s-a auzi vocea lui Josh,un vechi prieten.

Nu eram chiar asa nepopulara doar ca eu nu ma bagam in jocurile lor.Dar aveam cativa prieteni.

-Va multumesc!le strig eu.

M-am asezat la o masa langa Josh,Mike,Cage si Zoey.Telefonul imi piuia in plic ,greu l-am auzit prin muzica de petrecere.

Era un mesaj de la un numar necunoscut mie:

"Care este cariera ta preferata?Ce vrei sa faci pe viitor?
            Harry."

I-am raspuns:

"Buna!Pai,actoria.
        Sara :) "

Am asezat telefonul in plic si bratele lui Zoey s-au imcolacit pe mana mea.Ma tras pe ringul de dans printre cailalti invitati.Proma data am ezitat dar apoi am inceput sa-mi misc corpul pe ritmul muzicii.

Sara,scuze ca-ti spun de ziua ta dar...Harry nu cred ca mai vine.ma anunta mintea mea.

Un sentiment de tristete ma cuprindea.Nu stiu sigur daca suntem oficial un cuplu sau ceva gen dar el o are pe Tess si e cu 5 ani mai mare ca mine.Ce-o fi in capul meu de m-am indragostit de el?Trebuia sa stiu ca ma va lasa balta.

-Buna seara!se aude vocea lui in boxe.Am tresarit prima data am spus ca mi s-a parut si ca nu e adevarat dar apoi a continuat:Unde este sarbatorita,Sara?

Am ridicat mana si Zoey ma impingea in fara scenei amenajata pentru DJ.

-Vreau sa-ti spun :La multi ani!si ca :Te iubesc,Sara!Esti una din putinele persoane care aude asta de la mine.Nu am crezut in dragoste la prima vedere dar acum cred.Si mai vreau sa spun ca nu-mi pasa de anii cate ne diferentiaza varsta ,melodia asta este pentru tine.

Iar melodia care se auzea era melodia mea preferata "Me and my broken heart".Usor,usor am inceput sa-mi misc corpul pe ritmul cantecului.Zoey mi-a plasat un shot cu tarie.L-am dat repede pe gat si am continuat sa ma misc pe melodie.

Cand s-a terminat ,Harry a coborat la mine si mi-a dat un sarut ,maamaaa...nu pot sa-l descriu,spunea:"Te iubesc"si "A mea esti".I-am cuprins gatul iar el talia si am inceput sa dansam.

-Credeam ca nu ajungi.i-am marturisit.

-Si sa-ti frang inima?Noo!Am avut probleme cu cadoul.

-Da' n-aveam nevoie de cadou.Acum tu esti cadoul meu.spun zambin dulce.

-Stii mesajul pe care ti-l trimisei?ma intreama si ma incrunt.

-Da...ii raspund nesigura.

-Te anunt ca o sa joci intr-un film.

-Ceee?! tip eu .

-Ce ai auzit.Asta e cadoul meu.marturiseste.

I-am mai dat un sarut si apoi am continuat sa dansam.

-Te iubesc,Sara.

-Si eu te iubesc,Styles!

The end...

Gata!A venit!
Gata cartea!I'm happy :)
Sincer sunt geloasa pe Sara
😂😂

Ok...sa va spun cine a jucat rolul personajelor:

Harry Styles-Harry Styles

Sara Halle-Zoey Deutch

Zoey McCarten-Sarah Hyland

Kolea Doru-Johnny Depp

Christian Halle-Danila Kozlovsky

Eu am fost Daria si va informez ca acum lucrez la cea de-a doua carte cu Harry <3.

O sa anunt aici cum se numeste deci nu stergeti cartea.

Daria Perja,Pitesti,24 iun 2017

Pentru Varry3101

|needitat|

Blocata cu StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum