In interior era intuneric.Vai!Asta imi aduce aminte de zilele in care ma uitam la filmele de groza,cand aveam vreo 12 ani,Dracula 2000 era preferatul meu.Multe cosmaruri si totusi cel mei infricosator a fost...
-Sara..?se auzea vocea disperata a lui Zoey.Esti aici,Sara?Iesi la lumina te rog...Nu puteam sa ies la lumina.Nu cu infatisarea asta.Sunt o criminala.Am fost fermecata de banii lor si am omorat o groaza de oameni nevinovati.
-Sara,nu ma fa sa te omor!se aude vocea prietenei mele.Stii ca vreau sa vorbim,Sara!?
-Pff!Stiu.ii raspund din ascunzatoarea mea.Si stii ca eu nu am ce discuta cu tine,Zoey?
-Sara!o aud urland.De ce ai facut asta?De ce ai omorat?De ce ai acceptat?Nu ai avut tot ce-ti trebuie?Ce ai avut cu...
-Liniste!Taci! spun si sar din ascunzatoarea mea intunecata pe ea.
Zoey incepe sa se zbata dar am tinut-o la pamant.Fara sa maj stau pe ganduri mi-am infipt coltii in ea.Sangele ei avea un gust minunat.
POC!
Nu pot sa cred...
Oi,Doamne,Dumnezeule!Eu sunt rapita si stau inchisa in amintiri?Tre' sa vad cu naiba ies de aici.
Am urcat niste scari apoi un pumn ma izbit in tampla.Am cazut icomstienta.
***
-Auu!Mama voastra de idioti.mormai eu incercand sa-mi focalisez privirea.
-Oh!In sfarsit te-ai trezit.spune o voce de barbat vag cunoscuta.
Dau sa ma ridic in capul oaselor dar o ameteala imi cuprinde corpul.
-Unde sunt?intreb nervoasa,inca intinsa pe o saltea moale.
-Nu stiu.Asta am intrebat si eu aseara.raspunde vocea.
Curiozitatea ma rodea pe intorior.Ignorand ameteala m-am ridicat si am ramas muta.
-O,Doamne!spun ducandu-mi mana la gura.Esti...esti...Harry Styles!
-In carne si oase.spune si face o plecaciune.
-Ce cauti aici?il intreb
-Pai ,cum se vede am fost rapit.Cand m-am trezit erai si tu.Nu stiu prea multe ,dar ...
-Rapit?Adica suntem rapiti?spun socata.Credeam ca am visat.
-Mda...spune si isi muta privirea pe geam.
-----------------------------
E scurt...stiu.Dar am o surpriza pentru maine cand o sa pun continuarea.Sper sa va placa.Chiar daca nu sunt multi cititori e la inceput.Scuze pentru greseli dar...o sa o iau la editat in curand.
Daca puteti lasa un Comentariu si in vot?(sunt o cersetoare :)))
Pana data aviatoare "VISATI" ciao!
CITEȘTI
Blocata cu Styles
FanfictionEa ,fata timida dintr-o familie instarita dar pe ultima treapta sociala. El,starul international adorat de toate fetele din lume. Amandoi rapiti si inchisi in aceasi camera.