Nu mi-am putut abtine rasul."Domnul Styles"?De cand era Zoey asa respectuasa cu el.Ea mereu imi spunea ca il detesta si ca-i "oaie oparita".Eu il idolatizam,cumva.Mereu mi-a placut caracterul lui si felul lui de a fi.
-De ce razi,Sara?intreaba cu o spranceana ridicata in semn de confuzie.
-Ea a fost Zoey.Cea mai buna prietena a mea,singura care nu-mi spunea ca frumusetea se gaseste-n operatii estetice si cea care-mi deschidea drumul spre baietii draguti din scoala.ii explic cu un zambet lenes pe buze.
-Pai...sund de acord cu ea la faza cu operatile,dar...amm...ma rog,arati bine pentru o pustoaica.
-Peste...doua zile e ziua mea...am 18.Si va trebui sa o sarbatoresc aici.Bravo,Sara!Minunat ...am ,majorat.
-Pai o sa fie minunat.Esti din..?
-Philadelphia.raspund
-A!Pai suntem intr-o zona ...
-Montana.ii spun rapid.Tu esti din LA.Deci... practic va dura ceva sa ne gaseasca.Daca se sinchisesc sa ne caute.ii explic cat de calma pot.
Acelasi zgomot facut de incuietoarea electronica a usii anunta ca cineva a intrat in camera.Eram pregatita sa o vad pe femeia de 45 ani ,in locul ei am vazut un barbat.Pe maini avea tatuaje si muschii i se vedeau pe sub tricoul alb care avea o maimuta cu ochelari de mafioata pe el.Pe ochi avea niste ochelari de soare stil aviator de la Ray Ban ,negrii.Era bine facut,am spus.In spatele lui se mai vadeau doi barbati mai tineri.Unul dintre ei era cel care ma scos din club.
-Tu...marai si arat spre tipul din club.
-Da' vad ca-i prins curaj.spune barbatul cu ochelarii de soare.Credeam c-o sa te vad plangand in bratele paraditului asta.arata spre Harry.
-Paradit?Cred ca-i incurcat persoana.raspunde sarcastic Harry.
-Wow,Styles.Curaj.Vad ca nu stiti cine sunt de aveti asa curaj.ne spune cu un zambet jegos pe fata.Pai dupa accentul slab e rus.
-Esti rus.i-am spus eu aratand cu degetul spre el.
-Of ,Doamne ce mi-as dori sa taci,piticanie.Cum spunei ca te cheama?Zara?Mara?Sara? Ma rog.Nici nu stii in ce te-ai bagat.Eu sunt Kole Doru.Si o sa scap de voi imediat ce-o sa-mi primesc banii.
-Cati?a intrebat Harry
-200.000.000.raspunde cu acelasi zambet.
-Dolari?intreb facand ochii cat cepele.
-Dolari?Ma imita ...ma rog,o tentativa de incearcare.Evident ca nu.Lire.
-Deci fiecare trebuie sa-ti dea 100.000.000?
-Nu!Auf!Ce cretini sunteti!Ma asteptam de la el..dar de la tine nu!spune si arata spre mine.Ai crescut printre seifurile lu' tac- tu,tre' sa te prinzi,pustoaico!
Pustoaica-i ma-ta.Nesuferit!Idiot!Cretin...mintea mea era deja obosita.Ce pretentii are rusu',chiar crede ca ma impac asa cu banii lu' tata...Of!Ce i-as trage una-n bot.Sa-i cada ochelarii lui de firma.
-Crezi ca-i usor sa fi fica lui?intreb in soapta.Intrebarea era doar pentru mine dar se pare ca au auzit-o toti.
-Pf!Fi serioasa!Esti fetita lu' taticu'.N-ar risca Halle sa-ti faca cineva rau.Nici Marie.
Marie?!Ce treaba are asta cu mama?Sau de ce dintre toti oamenii cu bani din state doar Harry si cu mine am fost rapiti?
-Sara?Esti ok?ma intreaba Harry vazand ca eram pierduta-n intrebari.
-Mda.Dar domnule Doru...ce aveti cu mine?intreb sfioasa.Trebuia sa aflu.Trebuia sa ies de aici.
-Gata! Prea multe informatii pentru azi.s-a intors sa iasa pe usa.A da.Cum puteam sa uit.Data viitoare,Styles,sa-ti iei labele de pe ea.Doar nu vreau o ostatica insarcinata.spune sarcastic apoi iese.
Doamne!Barbatul asta ma obosit.Si auzi tu sa raman insarcinata cu ,Styles.Doamne da-mi rabdare ca daca-mi dai putere nu stiu ce le fac.
-Ai grija ,Styles,nu vreau o ostatica insarcinata.il imita Harry,proasta incercare.Ma facut sa rad la ce expresie avea pe fata.
-Il urasc.bufnesc eu exasperata.
-Toti-l uram.Rusii astia tin la orgoliu' lor.
-Doamne!Acum imi dau seama la ce se referea.El cere 200.000.000 pe fiecare .Adica in..total cam 400.000.000.spun spre Harry.Era logic!Era o suma îhm..nu stiu maricica.
Ma asez pe pat si ma intind.Chiar era cea mai proasta zi.Nu era faptul ca cerea o suma frumusica pe noi dar aroganta lui si felul ala de mafiot in serie ...Nu arata a mafiot in serie ,mai mult cocalar rus cu ochelari de la Ray Ban.
De indata ce capul imi face contact cu perna moale ploapele-mi devin grele si atipesc.
-----
Buna!Sper sa va placa.
Am adaugat si mafiotul in peisaj.Eu una-l detest..:) deci practic nu stiu da si voi dar ma rog.Scuze pentru geseli.O sa le corectez. :)
CITEȘTI
Blocata cu Styles
FanfictionEa ,fata timida dintr-o familie instarita dar pe ultima treapta sociala. El,starul international adorat de toate fetele din lume. Amandoi rapiti si inchisi in aceasi camera.