-Rapiti?Suntem rapiti?spun socata.Credeam ca am visat.
-Mda...spune si isi muta privirea spre geam.
Trebuie sa scapam de aici.Cum scapam de aici?
Cu bataia?Nu!Am luat lectii de auto-aparare,un an?Sau doi?Dar nu stiu nimic legat de bataia unei persoane.
Hmm...sa vedem...Aseara cand m-au adus aici am mers pe autostrada.Suntem prin Montana.Tipii astia au arme.Noi suntem rapiti.Scenariul perfect pentru un viitor film.
-De ce te-nvarti in cerc?intreaba Styles.Nu ma opresc doar imi dau ochii peste cap.
Eu incerc sa gasesc un plan el tot ce face e sa se uite pe fereastra aia imensa.
Daca stau sa ma gandesc,apartamentul asta unde suntem inchisi nu arata rau.Are un pat dublu cu baldachin din matase rosie,langa el un geam foarte mare dintr-o bucata,un birou cu un scaunel elegant,un televizor...o plasma,o canapea din piele.Exista chiar si o masa rotunda cu 4 scaune tapitate.In mijlocul mesei se afla o vaza mare cu flori:trandafiri de toate culorile,orhidee,lalele,crini,bujori.
E dragut locul.Daca ar fi sa scoatem usa din metal,ca la banca,as putea sa ma acomodez.Planul! Nu uita de plan,Sara!tipa mintea mea.Are dreptate. Nu puteam sa risc sa mi se intample ceva.Puteam sa fiu omorata in orice moment.
Imi arunc privirea prim camera spatioasa.Toata lumina din camera este revarsata prin geamul...
GEAMUL! Ia scaunul si sparge-l!parea un plan destul de bun.
Nu am mai stat pe ganduri. Am apucat scaunul si am lovit tare in geam. Ce mirare...n-a mers.Am mai dat odat'.Nu a mers!
Poate nu ai destula putere.Hm...Vezi daca vedeta poate.
Da...Nu eram singura.Ma intorc spre Harry.El ma privea amuzat.
-Ia asta.ii spun si arat spre scaun.Hai!
-Ok...? O sa incerc.
Prinde scaunul si da cu el in gem de trei ori.
-Perfect !Geam ANTI-glont!Astia s-au gandit la toate?
-Mmhmm!? Cred.raspunde el lasand scaunul la locul lui.
O sa murim!Adica...tu,dar eu o sa mor langa frumuselul asta.minte idioata!
Dar avea dreptate.Mai mult ca singu ne vor omora.La gandul ca voi fi plina de sange,ochii mi s-au umplut de lacrimi.Nu ma puteam abtine.Chiar nu puteam.
Harry a observat asta si ma luat intr-o imbratisare.Mi-am incolacit mainile in jurul taliei lui si mi-am afundat capul in pieptul lui,plangant.
-Gata,gata.O sa iesim de aici...cumva.Iti promit.spune si ma strange mai tare.
Chiar daca nu-l cunosteam parea un tip de treaba.Am auzit tot felul de lucruri despre el.Minciuni.E un om la fel ca noi toti.E dragut,carismatic,talentat,perfect.
Un clinchet s-a auzit.Semn ca usa s-a deschis.Am rupt imbratisarea aceea minunata si am privit cine intra .Era o femeie.Avea 45 de ani si o tava in mana.A asezat tava pe masa si a iesit.
-Ok...asta e ciudat.Nu tu buna,nu tu ce faci,nu tu nimic?!spun sarcastica.Chiar nu stiu de ce am spus asta dar nu conteaza.
Ne-am apropiat de masa si mirosul minunat de mancare ne-a izbit ca o palma in fata.
Mirosea a cartofi prajiti,a pui rumenit si a salata.M-am asezat in secunda urmatoare pe scaun si am inceput sa-mi umplu farfuria.Nici Harry n-a stat pe ganduri si a inceput sa faca la fel.
Doamne,mancarea era asa buna.Am mai observat pe masa si doua sticlute din plastic de apa,doua de cola si doua de suc de fructe.Mi-am umplut paharul cu cola.Harry parea cam retinut la bautura dar a luat sticla cu apa.
Hmm...Sara?Observi?Geam anti-glont,sticle din plastic,pana si paharele sunt din plastic.Astia vor sa nu le foloziti impotriva lor.I-a vezi...nup.Si farfuria-i din plastic.
Mintea mea avea dreptate.Astia chiar aveau o strategie. Daca stau sa ma gandesc...nici scaunelul la cate lovituri a primit,nu s-a facut bucati.Hmm...asta-mi da de gandit ca evadarea noastra va fi ingreunata.-Mmh...e cam plictisitor aici.spune Harry.Dar tot ...of!E foarte stresant sa mananci cand stii ca esti sechestrat.Dar compania ta ma mai relaxeaza.
-Pe mine,nu.raspund direct.O fi el Harry Styles ,dar in momente din-astea nu prea conteaza cine esti ci ce patesti.
In orice alt context as fi fost moarta si entuziasmata de intalnirea cu el.Chiar as fi putut sa cresc pe scara sociala dar...acum?Nu!
Fara sa mai spun alt lucru,m-am ridicat si m-am dus pe canapea.Am deschis televizorul si am fost surprinsa sa vad ce aparea la stiri.
-Am...cred ca -ar trebui sa vezi asta,ii spun lui Harry.
Vine langa mine si incepe sa asculte ce spunea reporterul.
-Artistul international,Harry Styles si fata omului de afaceri,Sara Halle au fost dati disparuti.Nimeni nu i-au mai vazut din seara precedenta.Prietena fetei sustine ca:"Am fost cu Sara in club,sarbatoream ziua unui prieten.Ea s-a dus sa-si ia un suc.Am asteptat-o 15min.Cand am vazut ca nu mai vine am hotarat sa merg dupa ea.Eram aproape de bar cand am vazut-o trasa afara din local de un barbat.Sara a fost rapita,nu stiu daca este cu Styles ...dar sunt foarte ingrijorata."
CITEȘTI
Blocata cu Styles
FanfictionEa ,fata timida dintr-o familie instarita dar pe ultima treapta sociala. El,starul international adorat de toate fetele din lume. Amandoi rapiti si inchisi in aceasi camera.