Dupa ce am trecut de pasnicii de pe hol ,am pornit spre iesire.Eram pe undeva pe la etajul 3.
Aveam pistolul in mana gata sa trag in orice persoana.Dupa atata timp inchisa,in sfarsit afara,libera.
Harry mi-a spus:
-Vezi ce faci.Tu stai de paza eu iau cheile de la SUV-ul din garaj.
Am dat din cap afirmativ.S-a intors cu spatele la mine dar apoi s-a intors cu fata spre mine.S-a apropiat si mi-a plasat un sarut apasat pe frunte.
A intrat in camera.Eu stateam in fata usii cu degetul pe tragaci.De cand am asteptat sa tin in mana un pistol.
Nu dupa mult timp a iesit si Harry.
-Hai,Styles!Avem o intalnire cu destinul.ii spun sarcastica.
Imi zambeste si pornim in preuna spre usa care dadea in garaj.
Masina astepta cuminte in interior.Am zambit la gandul ca o sa merg acasa.
-Domnisoara Sara,va mai astept mult.ma striga cretul .
-Hai,Styles.Hai ...acasa.
Am deschis portiera fericita si plina de emotii.De 2 saptamani astept sa se intample si iata,sunt pe cale sa...
Un foc de arma s-a auzit din spatele meu.Am intors sfioasa capul.
-Unde credeti ca plecati?se aude vocea enervanta a lui Doru.
Am dat sa urc mai repede in masina.Disperarea ma cuprindea si nu mai puteam gandi limpede.
-Am itrebat ceva!striga Doru.Pustoaico!Nu ma fa sa-l impusc.spune apasat si ridica pistolul spre Harry care statea in stanga masinii dar inaltimea il facea vulnerabil.
-Stiu ca-l iubesti,pustoaico.continua Doru.Dar stii ce?El n-o face.
-Ce tot spui?ma intorc cu pistolul spre el.
Eram gata sa apas pe tragaci cand alta alma s-a descarcat.Din instinct am intors capul spre sunet si am ramas efectiv socata.
-Nu!Nu!Harry...Te rog..Spune ceva...nu ma lasa!spun cu ochii in lacrimi.
Am sarit ca arsa din pat.Respiratia mea era greoaie si inima-mi batea ca o nebuna-n piept.
Camera era cufundata in intuneric si o liniste care ma apasa pe nervi. Am aprins lampa de pe noptiera de langa pat.Nu facea prea multa lumina dar destula cat sa pot zari sticla de apa de pe masa de langa canapea.
Am pornit spre masa ca sa-mi iau sticla de apa.Eram sigura ca trebuie sa mai fie aici cineva.
L-am cautat cu privirea si era acolo.Era pe canapea si dormea ca o un ingeras.Buzele lui rozali erau intre deschise.O suvita din parul lui carliontat ii statea adorabil pe frunte.M-am apropiat de canapea ca sa profit de acest "peisaj" sau mai bine zis "Tablou" semnat de Harry Styles.
Parea asa inocent si imaginea din visul meu a fulgerat prim fata ochilor mei.
Nu...Nu o sa se intample asta!ma asigurat mintea mea.
-Te mai holbezi mult,Sara?ii aud vocea ragusita.Pe fata avea un zambet lenes.S-a frecat la ochi somnoros apoi s-a dat sa-mi faca loc langa el.
-Rosesti.spune si ma ciupeste jucaus de obraz.
-Au,Styles!
-Ouuu!Sara imi pronunta numele de familie.spune razand cu pofta ceea ce ma molipsit si pe mine.
CITEȘTI
Blocata cu Styles
FanfictionEa ,fata timida dintr-o familie instarita dar pe ultima treapta sociala. El,starul international adorat de toate fetele din lume. Amandoi rapiti si inchisi in aceasi camera.