7

1.8K 68 0
                                    

Muream de plictiseala si de caldura.Trei zile la rand am fost imbracata cu aceleasi haine si sincera sa fiu mi s-a cam luat.

-Mai vrei suc de mere?ma intreaba Harry.

-Nu.Mersi.

-Ok...Vad ca esti cam plictisita.Adevarul e ca si eu sunt la fel.TV asta nu ajuta cu nimic.

-Mda.Practic asta este majoratul meu.Bine ai venit la petrecere.Va fi incendiar.spun sarcastica.

Se mai uita cateva secunde la mine apoi imi ia telecomanda din mana.Schimba postul de stiri in cautarea unuia de muzica.S-a oprit cand am spus eu stop.

-Vad ca esti fan One Direction.Esti o Dire...spune dar il intrerup eu.

-Da.Sunt.Si ma numar printre fanele voastre care spera reunirea trupei.ii spun cu zambetul pe buze.

Melodia era Perfect-One Direction.Si cum adrenalina imi curge de fiecare data prin vene la auzul candecului asta ,am luat sicla de apa si am inceput s-o folosesc pe post de microfon.

Harry ma privea amuzat cum topaiam pe acolo ca un copil mic.Nu a mai durat mult pana a inceput si el sa faca la fel.

Cand melodia s-a terminat a urmat alta,una care o adora el Lady in Red.

-Te rog,fa-mi onoarea de a dansa cu mine pe aceasta melodie.zice si-mi intinde mana.Eu o apuc si ma trage m-ai aproape de el.

Tot corpul meu era plin de electricitate si sunt sigura ca si el a simtit asta.

Perspectiva lui Harry

Cand mi-a prins mana ,am simtit cum electricitatea imi acapareaza corpul.

Nu stiu de ce se intampla lucrul asta dar nu spun ca nu-mi placea.

Sara avea o carisma speciala.Ceva ce nu am vazut la nici o fata,ceva minunat ce nu pot explica in cuvinte.

Petspectiva Sarei

Melodia era aproape de sfarsit si electricitatea aceea pulseaza inca prin vene.Ii simt privirea pe mine si fara sa-mi dau seama s-a intamplat.Ma sarutat.Buzele lui catifelate erau peste ale mele.Electricitatea pulsa cu viteza mai mare prin venele noastre.In acel mlment am uitat de tot,doar eu si el existam.Nu eram rapiti,nu eram amenintati,nu exista un rus ciudat,doar noi.

Cand ne-am terminat acest moment s-a uitat adanc in ochii mei.Acelasi sentiment plin de caldura si culoare se vedea clar in ochii lui verzi.

-Am...incep eu dar chiar nu stiam ce sa spun.

M-am departat de el deja rosie la fata.Oh,Doamne !Am visat?

-Sara...eu...Imi pare rau.Nu am vrut sa fac asta,adica am vrut doar ca...

-Trebuie sa ies de aici.am spus printro suflare si ma indreptam spre usa.Mda..usa ca ma banca.

Chiar aveam nevoie de aer.In minte se invarteam mii de intrebari care nu aveau raspums.Cele mai importante erau:Ma place?Oare a facut asta doar sa ma simt mai bine?Ce a fost asta?Am sentimente de dragoste fata de el?De ce sunt asa multe-ntrebari?

-Poftim?ma intreaba nedumerit.Adica acum?Vrei sa evadezi?

-Vreau sa ies de aici ,Styles.Nu pot sa stau aici.Nu cu tine.ii raspund.

-De ce?Ce am eu?Am facut ceva gresit?

-Nu doar ca...of!spun exasperata.

-Stai...Cand ai spus ca ti-a picat cu tronc un tip despre cine vorbeai?

-Amm..eu...Hmm..

-Eram sigur.spune si se intoarce.

O incruntatura imi apare pe fata.De ce era sigu?

-Ma scuzi?

-Eu?Eu sunt cel ca ti-a picat cu tronc?ma intreaba.

-Ce?

-Eu sunt cel pe care-l placi?

Mama.Chiar asa de evident era?Nu stiam ce sa ii spun.Ce puteam sa spun?

-Sara!Ai face bine sa-mi raspunzi.spune si ridica degetul aratator in semn de atentionare.

-Bine!Da !Ai dreptate!Acum,cum iesim de aici,Styles?

-Uou.Am...trebuie sa-ti spun ceva.spune si-si freaca ceafa.

I-am facut semn ca-l ascult.A ezitat un pic dar apoi a spus:

-Pai,Sara,si tu mi-ai picat cu tronc.

Uou,uou,uou.A spus ca ma place?

Doamne parca imi cresteau aripi si jur ca daca mai spunea ceva imi luam zborul.

Dar nu a mai spus nimic.Nu a apucat.In schimb sunetul atat de cunoscut de la incuietoare s-a auzit.Eram pregatita sa o vad pe femeia de 45 de ani ,un agent mafiot de al lui Kolea Doru sau chiar pe el in persoana.Dar nu.In schimb am vazut ceva ce mi-a facut inima sa sara peste cateva batai.

Buna!E scurt dar urmatorul capitol e plin de adrenalina.Maine apare.

Daria Perja,Pitesti,22 iun 2017.

P.s:La medie e Sara. ;)

Blocata cu StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum