6

2K 81 17
                                    

-Ce ti-am zius eu ma,nenorocitule,sa nu te dai la ea?rasuna o voce enervanta.

M-am desprins de Harry si m-am intors.

Mama dracului!Asta-mi face nervi cat carul! Striga mintea mea.Nu spun ca nu are dreptate.Doru ,asta e foarte , foarte enervant.

-De cand ai devenit tu tatal meu?intreb sarcastica.

Ma sageta cu privirea.Se vedea ca nu-i place carcterul meu.Cand sunt nervoasa ori urlu si ma iau la bataie ori incep sa plang.Ultima este cea mai des intalnita.

-Aahaa!Deci iti place sa fi folosita?ma intreaba cu un aer superior si cu un zambet care-i arata dintii.

-Da!Ca sa te oftici tu,nenorocitule.Ne ti inchisi aici ca pe gaini si acu' vi si cu pretentii!

Din doi pasi a ajuns in fata mea.Avea o privire nervoasa dar pe pariu ca nu la fel ca a mea.

A dus mana la spate si a scos pistolul.

-Lasule!Iti e frica ca te face o fata?O pustoaica?urlu eu cu dezgust.

A bagat la loc pistolul si ma impins in geamul urias.Nu stiu ce era cu mine dar adrenalina curgea  prin vene si pulsa nervorzitate si putere.Nu ma puteam sa ma abtin.

-Nu se sparge.ii spun.Am incercat.

Incerc sa ii dau o palma peste ceafa dar imi prinde mana si ma rasuceste cu spatele la el.Imi apasa fata in geam.

Imi ridic cu putere piciorul si il lovesc la "punctul sensibil".

Apoi ultimul lucru de care-mi aduc aminte a fost ca mi-a dat un pumn in ochi si unul in tampla.

-Sara!Sara!Sari!Sazza!Sarita!Trezest...cuvintele ii apartineau lui Styles.

-Auu...Ma doare fata.spun si imi duc mana la ochi.

-Pai,e cam umflata.spune Harry.

-Ce s-a intamplat?intreb cu mana tot pe fata.

-Pai,te-ai cam batut cu Doru.Da' rau.Bine tu i-ai dat mai rau.

Ma ridic putin ametita si ma duc sa ma uit in oglinda.

Sara?Ce e aia de pe fata ta?

Aveam ochiul stang umflat iar obrazul drept invinetit.Aratam ca o batausa inraita.

-Ok.Deci ne-am batut.Asta nu e normal.Ce fost in mintea mea?spun pipaind zona invinetita.

Nu ma asteptam la un raspuns dar totusi l-am primit.Ma rog,nu cred ca e un raspuns,dar macar a spus ceva:

-Nu stiu de ce ai facut asta dar a fost incredibil!Multumesc!Daca nu erai asa nervoasa sigur primeam bataie rau ,rau.spune si in privirea lui am putut vedea admiratie,mandrie si inca ceva cald si colorat care-mi facea inima sa sara peste cateva batai.

M-am dus si m-am trantit pe canapea.Am oftat obosita si chiar eram obosita mintal.Nu cred ca fac fata.Prea multe provocari si prea multe lucruri la care chiar nu te astepti.

-Eu cred ca o sa dorm.ma anunta Harry intizandusi mainile ca dupa somn.

-Cred ca o s-o fac si eu.il anunt si ma intind pe canapea.

PERSPECTIVA LUI Harry

-O nu!Nu dormi pe canapea.ii spun iar ea se ridica si se uita la mine nedumerita.

-Si unde vrei sa dorm,Styles?Pe covor?intreaba sarcastica si se arunca iar pe canapea.

Mama.Fata asta chiar ma face sa rad.Dar totusi e asa adorabila cand face pe rauta.

Daca ea n-a prins ideea am spus sa o prind eu.M-am dat usor jos din pat si am pornit spre canapea.Am luat-o usor in brate stil mireasa si am aruncat-o in pat.

-Ce nai...?A!Dormi tu pe canapea?intreaba cu un zambet siret pe fata.

-Pf!Nu.E incomoda.

***

PERSPECTIVA Sarei

Soarele intra pe fereastra gigantica si lumina incaperea.

Un brat se odihnea pe talia mea si jur tipam daca nu-mi dadeam seama a cui e.

Am vrut sa ma ridic dar am auzit odata:

-Stai ...nu pleca.

M-am intors spre Harry si l-am vazut dormind.

Un zambet mi-a aparut involuntar pe buze,era dragut chiar daca vorbea in somn.

Asa i-am respectat dorinta si m-am asezat inapoi pe perna.

Azi era o zi speciala pentru mine.Era ziua mea si implineam 18ani.Eram totusi trista ca nu-l vredeam pe tata si pe matusa Evelina si pe varul meu Zack.Ei imi sunt familia.Am oftat prelung la acest gand si parca imi venea sa urlu de nervi si de stres.

-La multi ani,Sazza!se aude vocea ragusita a lui.

Ma intorc sa-l privesc in ochi care erau adormiti ,spre surprinderea mea m-am trezit intr-o imbratisare calduroasa.

-Mersi.i-am raspuns.

A mai cascat un pic si s-a mai intors pe o parte si pe alta apoi a pornit spre masa unde era asezata mancarea.

-Si cum vom petrece azi?ma intreaba punandu-mi suc de mere in pahar.Stiam ca lui ii place sucul de mere .

-Pai, suc de mere din greu,si fursecuri d-astea cu ciocolata.

-Suna bine.De la gradinita n-am mai petrecut asa.

-Eu nu ma asteptam ca de ziua mea sa fiu inchisa.

Linistea s-a lasat intre noi.El medita pe ideea zilei de nastere eu cautam un plan sa scap de aici.

Blocata cu StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum