Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction]

1.8K 37 1
                                    

Parcul. Locul nostru preferat. Ne placea sa stam pe o banca si sa ne uitam la oamenii din jurul nostrum si sa incercam sa ghicim povestile lor. M-am oprit pe o banca si incercam sa construesc povestea unui baiat de vro 20 de ani. Nu stiu de ce, dar nu mai era la fel. Nu mai aveam cu cine sa rad, nu mai aveam imaginatie. Am mers si la o cafenea unde ne petreceam de obicei timpul. Era parca goala desi acolo era plin de perosane. Nu am rezistat si am inceput sa alerg pe strazi. O vedeam oriunde si nu stiu de ce, dar era tot ce puteam sa vad. Cand m-am oprit o fata m-a intrebat cat e ceasul, dar eu o vedeam pe ea. Mi-am intors privirea in alta parte si toate fetele aratau ca ea. M-am speriat si am alergat la casa ei. Stiam ca nu mai locuia acolo si ca se mutase la iubitul ei, dar nu stiam unde sa ma mai duc. Am ajuns in dreptul casei si se vedea fum din curtea din spate. Merg inspre acolo si ii vad pe parintii ei impreuna cu ea si cu iubitul ei. Radeau si faceau gratar. M-am simtit in plus cand privirea ei a strabatut-o pe a mea. Am inceput sa ma plimb pana la magazinul de colt si dupa acasa. M-am urcat in pat si ma uitam temator la tavan. Imi era frica sa nu cada pe mine si sa ma omoare inainte sa ii spun ca inca o iubesc si sincer sa fiu nici nu stiu exact de ce ne certasem, de ce ma uitase atat de usor.....

 

 

 

 

 

I drove by all the places we used to hang out getting wasted

Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum