Dupa ce m-au externat a venit partea grea. Aveam vanatai si cicatrice pe cap sau pe corp. Si nu ma durea atat de rau pe mine cat pe ea. Mereu imi dadea pastilele si ma dadea cu toate cremele posibile. Si ii ziceam ca sunt bine, dar nu ma asculta. Era cea mai grijulie. Intr-o seara, cand ne intorceam de la studio, ea imi spusese ca se culca, dar cand m-am dus in camera noastra, ea statea cu ochii inchisi si cu lacrimi in ochi. Stiam ca nu doarme, dar nu stiam ce sa ii zic. Am luat-o in brate pe la spate si ea nici nu se clintea.
- Hei, uita-te la mine! ii spun si ea se intoarce usor.
- Cum a fost la studio? ma intreaba si eu imi dau ochii peste cap.
- Asculta-ma! Sunt bine! M-am vazut cu ala numai ca sa vorbim, eu nu am vrut cearta, el m-a batut. Si gata! Nu iti mai face atatea griji! ii spun si o pup pe crestetul capului.
- Prima oara m-a lovit pe mine si dupa pe tine, ce se intampla daca o sa ii bata si pe altii?
- Nu iti mai face griji! Politia s-a ocupat de el. Adica oricum el s-a mutat in alt oras, stai calma!
- Imi e frica! sopteste ea si isi adanceste capul la pieptul meu.
- Nu o sa te mai raneasca! ii spun si ma dau putin ma in spate ca sa se poata uita in ochii mei.
- Si daca te raneste pe tine? ma intreaba si vocea ei tremura.
- Nu o sa se mai apropie de noi! Si daca face asta, o sa angajez pe cineva ca sa stea sa ne apere, okay? o intreb si ea zambeste putin.
- Okay! imi spune si dupa o strang tare in brate.
CITEȘTI
Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carte
FanfictionPovestea aceasta este in continuarea ,,cartii, The lost boy, deci ca sa intelegeti ceva ar fi bine sa o cititi pe prima mai intai.