Ma uitam in oglinda pentru a mia oara. Toata noaptea am stat si am sperat ca atunci cand ma va vedea va renunta la gandurile ei de maritat, dar stiam ca doar visez cu ochii deschisi. Aveam o camasa alba si un papion negru la gat. Camasa era aceasi pe care o purta si ea. Cateodata puteam sa jur ca inca ii simt mirosul.
- Sunteti gata? ne intreaba Luke si noi plecam.
Ajungem la locatie si analizam totul. Era o casa imensa, nu cu foarta multa mobile in ea. La usa cineva ne-a cerut invitatile si dupa ne-au aratat unde sunt locurile noastre. Era o gradina imensa cu multe scaune cu fanda la spate. Era o carare cu un covor rosu si la capatul lui o arcada de flori, acolo era si preotul. Baietii s-au asezat la locurile lor si eu m-am dus sa caut baia. Am urcat la etaj si dintr-o camera ieseau mai multe fete, prietene de ale ei si mama ei. Acolo trebuia sa fie ea. Am deschis usor usa si ea statea pe scaun in fata oglinzii si se mai aranja desi arata perfect.
- Daca ai venit aici ca sa imi strici nunta nu vreau sa mai aud nimic din ce zici! imi spune ea putin nervoasa cand ma vede.
- Vroiam doar sa te vad! ii spun sincer.
- Ma vei vedea cand voi cobori la altar, fiindca o sa o fac.
- Imi place apropo cum ai aranjat totul.
- Si el a facut asta.
- Stim amandoi ca numai tu te-ai preocupat de asta.
- De unde stii?
- Fiindca e o nunta pe gustul tau, exact cu tot ce iti place tie.
- Ma cunosti foarte bine. remarca ea si eu rad.
- Felicitari pentru tot! ii zic in timp ce ma balbai.
- Dar inca nu ne-am zis da la altar. imi zice parca putin socata.
- Dar o sa o faci! ii zic trist.
- Ma bucur ca ai inteles asta! remarca ea.
- Sper ca stie ce tip norocos e.
- Si eu sper ca stie. imi spune si imi zambeste.
Mai incercam sa gasesc ceva despre care sa vorbesc cu ea, dar nu gaseam. Am vrut sa ies din camera, dar vocea ei m-a oprit.
- Si tu arati foarte bine! imi spune ea si eu zambesc.
- Arat fericit? o intreb si ea pare putin derutata.
- Da. imi raspunde ea simplu.
- Inseamna ca devin un actor bun! ii zambesc trist si ies din camera.
- In 10 minute sa fii gata! spune cineva catre ea si eu ma intorc la locul meu.
- Ai vorbit cu ea? ma intreaba Luke.
- Am fost la baie! ii spun revoltat mintindu-l.
- Lasa pretextele si zi-mi daca ai vorbit cu ea.
- Nu, nu am vorbit cu ea, nu mai am ce. ii spun si muzica de pian porneste. Mirele era la altar langa preot si ea cobora scarile. Niste copilasi eu inceput sa arunce petale in fata ei, pe unde mergea. Era asa de frumoasa. Am vazut-o pe mama ei plangand de fericire. Mie imi venea sa plang, dar de tristete.
It hurts to know you’re happy and to face that you’ve moved on
CITEȘTI
Amnesia [Ashton Irwin Fan Fiction] - A doua carte + A treia carte
FanficPovestea aceasta este in continuarea ,,cartii, The lost boy, deci ca sa intelegeti ceva ar fi bine sa o cititi pe prima mai intai.